Martijn komt naar uje toe deze zomerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik stel voor om er een pedoboot achter te laten varen.
Of je maakt er een combi-boot van...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik stel voor om er een pedoboot achter te laten varen.
En dan laten afzinken, ben je van beide problemen verlost.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
Of je maakt er een combi-boot van...
En als ze dan blijven drijven, zijn het heksen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dan laten afzinken, ben je van beide problemen verlost.
En dan houden we een grote BBQ.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
En als ze dan blijven drijven, zijn het heksen...
Die teletekst toch...quote:In het vierde kabinet-Balkenende leveren het CDA en de PvdA ieder een zwaargewicht als staatssecretaris van Onderwijs. Ronald Plasterk krijgt op dat departement CDA-voorzitter Marja van Bijsterveldt en PvdA-kamerlid Sharon Dijksma naast zich.Dijksma werd ook al genoemd als fractieleider van de PvdA.
Op het balkon?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dan houden we een grote BBQ.
Ach, ze zal ook wel veel inhoud hebben...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:24 schreef DennisMoore het volgende:
Ook wel Sharon "Oink Oink" Dijksma genoemd op fok.
Zolang ze ook maar veel om het lijf heeft...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:25 schreef Adelante het volgende:
Ach, ze zal ook wel veel inhoud hebben...
en niet kort van stof isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zolang ze ook maar veel om het lijf heeft...
Kweenie, ben niet ziek verder en ook geen koorts.quote:
Oehquote:
En???quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Martijn komt naar uje toe deze zomer
Ja SAJ en ik waren in een enorm intelligent en boeiend gesprek verwikkeldquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:18 schreef Nuno_G het volgende:
ach ja zo interresant is het hier niet dus, maar sorry voor de onderbreking van jullie gesprek
weet ik en daarom zei ik ook sorryquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja SAJ en ik waren in een enorm intelligent en boeiend gesprek verwikkeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een serie
Dit was maar 5 minuten wat ik beschreef
[ Bericht 8% gewijzigd door Ang3l op 13-02-2007 23:43:05 ]L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
sssst niet spoilerenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:29 schreef Ang3l het volgende:
Jeumig.
De jongen die op zijn bachelorparty met zijn (jongens)experimentje uit zijn jeugd naar bed wil.
De hetero jongen die zwicht voor zijn gay best friend.
De baas die zijn werknemer op het aanrecht neemt.
Wat een serie
Dit was maar 5 minuten wat ik beschreef
O kut. Sorry. Dacht dat je al LANG klaar was!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sssst niet spoileren
ik moet vanaf s2e2 ook nog kijken![]()
nee daar komt geen vervolg meer opquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O kut. Sorry. Dacht dat je al LANG klaar was!
Ik heb nu net de laatste van seizoen 2 af.
Dat was 't dan he. Seizoen 3 is er nog niet volgens mij.
De fiets, de auto, maar vooral de tuinkabouterquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welk? Dennis, de bagagedrager, de jasbeschermr of de staven?
Die laatste was onschuldig, en ongebruikt!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
De fiets, de auto, maar vooral de tuinkabouter![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee daar komt geen vervolg meer op
wel is here! networks volgens mij bezig met net zo'm serie
en ach wat valt er nu over Toby en de rest van de mensen te spoileren
dat boek komt vast over een jaar of 100 weer boven drijven voor Dante's Cove the sequel![]()
![]()
is dat niet leuk dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben dronken niet leuk aangezien ik dan klef wordt. En depri is ook niet leuk omdat ik dan onuitstaan wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |