Graham Chapman. En nee, die speech ken ik niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:34 schreef FamFarmerFan het volgende:Kennen jullie de speech van John Cleese op de begravenis van 1 van de mensen van Monty Python...
Zo mag het bij mij ook gaan...
Die hoort bij je opvoeding!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:34 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
[..]Kennen jullie de speech van John Cleese op de begravenis van 1 van de mensen van Monty Python...
Zo mag het bij mij ook gaan...
En nu dus wel, dankzij YouTube.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:36 schreef NathaN het volgende:
Graham Chapman. En nee, die speech ken ik niet.
Mijn dank voor de opvulling van dit gebrek in mijn opvoeding.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:39 schreef DennisMoore het volgende:
En nu dus wel, dankzij YouTube.
Of bij hoge uitzondering mag palmwijn ook.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar napalm mag ook.
Ik dronk in mijn stamkroeg altijd de Koninck, maar die is jaren geleden spontaan en op raadselachtige wijze uit hun arsortiment verdwenen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:48 schreef Sunjammer het volgende:
Niet de bier variant?
geen nano?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wil een ipod voor mijn verjaardag.
Ik ben dronken niet leuk aangezien ik dan klef wordt. En depri is ook niet leuk omdat ik dan onuitstaan wordt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:53 schreef Sunjammer het volgende:
Ik drink geen bier!
Ik heb jou nog nooit dronken of depri meegemaakt... so that would be a first.
livin' on a budgetquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er in je budget past.
Oh, dus het dronken gedeelte overleef ik wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben dronken niet leuk aangezien ik dan klef wordt. En depri is ook niet leuk omdat ik dan onuitstaan wordt.
Ik ben op het punt dat je niks meer krijgt en dus ook niks meer uitgeeft aan valentijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
livin' on a budget
nope, maar moet nog iets voor valentijn gaan scoren, dus dan is het budget op
Dus als je je depressie weg probeert te drinken word je onuitstaanbaar klef?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben dronken niet leuk aangezien ik dan klef wordt. En depri is ook niet leuk omdat ik dan onuitstaan wordt.
Ik ben te depri om dronken te worden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh, dus het dronken gedeelte overleef ik wel.
Klinkt beide als ellendig.. past bij jequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In theorie zou dat kloppen ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dus als je je depressie weg probeert te drinken word je onuitstaanbaar klef?
ah, de 7 goede jaren zitten er op?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben op het punt dat je niks meer krijgt en dus ook niks meer uitgeeft aan valentijn.
Wat heb ik toch weer een lekkere reputatie.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klinkt beide als ellendig.. past bij je
Ja nu komen de 40 slechte.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
ah, de 7 goede jaren zitten er op?
mijn valentijn is een weekje foetsie, maar dat maken we vrijdag wel goed... plus tevens gratis mms-en morgen, dus als dat geen ware liefde en romantiek is.
Je moet beter wetenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat heb ik toch weer een lekkere reputatie.
De avond is nog jong.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ach ik word iig geen slet genoemd.
Ooh vandaar dat Ang3l alweer niet op het forum is.quote:
40 slechte?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja nu komen de 40 slechte.
*echtscheiding aanvraagt*
Die's niet zo jong meer toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ooh vandaar dat Ang3l alweer niet op het forum is.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
'Moge ze alle verzuipen bij de gaypride"quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
40 slechte?![]()
![]()
da's vast alleen bij homo's zo!
kijk, 7 jaar kan ik wel uitzingen, maar nog 40...
*drinkt*
Weet je dat dat erger is dan het zelf zeggen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:06 schreef DennisMoore het volgende:
*grin*
Die eer is voorbehouden aan iemand anders..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je gaat er weer heen dit jaar?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
'Moge ze alle verzuipen bij de gaypride"
Dat wilde ik ff zegge
Hoe bedoellu?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Weet je dat dat erger is dan het zelf zeggen.
Iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die eer is voorbehouden aan iemand anders..
Ja eindelijk een keer een bootjes met lekkere jonge homo's.quote:
11 en 12 jarigenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja eindelijk een keer een bootjes met lekkere jonge homo's.
Hmm, soms kom je toch ineens weer nieuwe dingen te wetenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja eindelijk een keer een bootjes met lekkere jonge homo's.
Laat ze dan ook die boot met 60-plussers verbieden..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze zouden het moeten verbieden.
aboutaleb wacht een zware taak!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze zouden het moeten verbieden.
w'rom? die hebben net hun 40 slechte jaren er op zittenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laat ze dan ook die boot met 60-plussers verbieden..
Ik stel voor om er een pedoboot achter te laten varen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm, soms kom je toch ineens weer nieuwe dingen te weten
Ja, maar ik zit er niet op te wachten..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
w'rom? die hebben net hun 40 slechte jaren er op zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |