Gaat je veel punten opleverenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:04 schreef superhero87 het volgende:
Deze week wordt het lastig :![]()
Ik doe gewoon wat ik zelf wil, niet wat ik denk![]()
Afvaller: Richy
The winners: X6
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
afvaller: Sharon
Winnaar: X6.
Ik ga eens gewaagd doen
Ach, winnen doe ik toch niet meerquote:
Maar dit is hetzelfde als gokken dat het schip blijft varen tijdens het kijken van Titanicquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach, winnen doe ik toch niet meer
Zeg nooit nooit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:25 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Maar dit is hetzelfde als gokken dat het schip blijft varen tijdens het kijken van Titanic![]()
Vergeet je het nou echt elke week of zit je gewoon a la Sven op mijn PM te wachten?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:05 schreef Yeahinho het volgende:
Dank BVO.
Afvaller: Richy
Winnaar: Sharon
Je bent elke week later trouwensquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Vergeet je het nou echt elke week of zit je gewoon a la Sven op mijn PM te wachten?
Ik vergeet het gewoonquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Vergeet je het nou echt elke week of zit je gewoon a la Sven op mijn PM te wachten?
Morgen natuurlijk. Er moet natuurlijk wel een hele dag verdiend worden aan de smsjes.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:24 schreef Angeles het volgende:
Komt de uitslag van de show eigenlijk vandaag of morgen? Want er is nu niet echt meer een gevarenzone, dus ik neem aan dat ze nu ook geen uur meer mee kunnen vullen met de uitslag...
Iedereen gaat vanavond ook nog een nieuw nummer zingenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:26 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Morgen natuurlijk. Er moet natuurlijk wel een hele dag verdiend worden aan de smsjes.
Die van mij ook. Maar zelden was een troost zo schraal.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
het enige goede aan Richy in de finale: mijn prono klopt
daar heb je helaas gelijk inquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:42 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Die van mij ook. Maar zelden was een troost zo schraal.![]()
Beetje geduld misschien?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:37 schreef SpecialGuest het volgende:
Gebeurt hier nog wat mee?
Twee keerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:27 schreef Gezondaar het volgende:
Ik snap niet helemaal hoe het met mijn lage punten zit: ik had de finalisten toch helemaal goed enzo?Of heb ik 1 x voorspellen gemist
![]()
Ja, de weekstand snap ik; ik bedoelde de finalistenvoorspelling, die had ik bij mijn weten helemaal goedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Twee keer. Daarnast had je X6 in de finale ipv Richy. Voor de rest was het allemaal vrij gemiddeld hoor
.
En de liveshows daarvoor had je idd Sharon, Richy en X6, maar deze waren vorige week al verwerkt en daar hadden heel veel mensen veel punten. Jij niet de maximale punten, omdat je het ook toen 1 keer vergeten was.quote:
Ik ben kut!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:36 schreef BVO het volgende:
Liveshow 6 was je vergeten, liveshow 7 had je X6 en Sharon
[..]
En de liveshows daarvoor had je idd Sharon, Richy en X6, maar deze waren vorige week al verwerkt en daar hadden heel veel mensen veel punten. Jij niet de maximale punten, omdat je het ook toen 1 keer vergeten was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |