je zou hem bijvoorbeeld ook ff kunnen laten weken/spoelen met benzine, wat achter blijft vervliegt wel weer (als je een plug er uit laat)quote:Op zondag 8 april 2007 22:44 schreef patje74 het volgende:
Dat bestaat inderdaad voor motoren, voor versnellingsbakken bestaat dit niet (aldus Lasaulec...).
Ik bedacht mij net dat het misschien wel een goed idee is om de bak door te spoelen met diesel. Het is lekker dun, dus kun je er goed alles mee schoon spoelen en de bak blijft lekker vet.
Zouden hier ook beswaren aan zitten?
Benzine is een stuk agressiever dan diesel, ik vrees dan ook voor mijn oude pakkingen met benzine....quote:Op zondag 8 april 2007 23:07 schreef 2cv het volgende:
Tast de benzine de olie niet aan ?
Ha dat zal ik doenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Gefeliciteerd! Wel foto's posten he!
Offtopic - Jouw signature is vetquote:Op zondag 20 mei 2007 20:40 schreef eer-ik het volgende:
zo, m'n dakje is gefixed
Ik kreeg te horen dat het beter schijnt te zijn als je het dak naar binnen oprolt, ipv naar buiten...
Weer wat geleerd
oranje knipperlicht units, het grilletje is ietsjes anders, en het model zelf is wat vierkanter dan het 2e typequote:Op zondag 20 mei 2007 21:25 schreef Tommeh het volgende:
Klopt inderdaad, met het vierkante dashboardje ook. Voor verdere verschillen moet ik me nog inleren.
haha, dankje, ik vond 'm ook tofquote:Op zondag 20 mei 2007 21:08 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Ha dat zal ik doen. Kan wel meteen opzoek naar een ander blok maar dat komt wel goed denk ik.
[..]
Offtopic - Jouw signature is vet
ik ben op 4 citroen forums lid geloof ikquote:Op zondag 20 mei 2007 21:15 schreef Tommeh het volgende:
Ja ik ben nog een beetje aan het denken welke ik het beste kan doen. Probeer nu ook wat informatie te vinden op citroen forums.
Zoiets dacht ik inderdaad. Best een leuk model in het wit vind ik zelf.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:27 schreef Acryl het volgende:
[..]
oranje knipperlicht units, het grilletje is ietsjes anders, en het model zelf is wat vierkanter dan het 2e type
Aanvankelijk gewoon laten rijden. Op het moment is het blokje aan het einde van zijn leven dus ik wil m graag dagelijks rijdbaar maken. Afgezien van het blok en misschien de koppeling is hij dat al.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, dankje, ik vond 'm ook tof
Heb je speciale plannen met de AX?
Die laatste heb ik in mn favo's gezet inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2007 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben op 4 citroen forums lid geloof ik2cv forum, 2cv kitcar forum, citrofiel.net en natuurlijk actief lid op http://www.citroen-forum.nl
quote:Op zondag 3 juni 2007 02:13 schreef Tommeh het volgende:
Pff, het was even hard werken maar de AX heeft weer een nieuw motortje en rijdt weer prima.
Dat is toch een K WAY?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:27 schreef Tommeh het volgende:
Het beloofde fototje:
[afbeelding]
En zo was hij nog voor het weekend :
[afbeelding]
waarom een xsara en geen lekker geveerde xantiaquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:31 schreef El_Liberaliste het volgende:
Citrofiel meldt zich
[afbeelding]
Deze C4 is van m'n pa. In het verleden een ZX, 2x Visa en 5x 2CV gehad. En zelf ga ik binnenkort een eigen Citroën aanschaffen zodat er hier twee voor de deur staan. Zit te denken aan een Saxo, ZX of misschien Xsara, maar voor die laatste heb ik denk ik niet genoeg geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |