ZAADKINDERENquote:SYDNEY/STEDUM - De erfenis van een overleden Nederlandse zaaddonor is volgende week de inzet van een rechtszaak bij het Australische Hooggerechtshof in Sydney. Drie kinderen die de donor heeft verwekt claimen op basis van hun genetische verwantschap een deel van de erfenis van de in 2001 overleden Nederlandse immigrant.
Zijn familie uit Groningen is maandag afgereisd naar Australië om dit te voorkomen. De rechtszaak dient 19 en 20 februari. De familie van zaaddonor Willem Wijma wordt vertegenwoordigd door een dochter van een van de echte kinderen van Wijma. Haar moeder Janna de Jager uit de Groningse plaats Stedum kan de zitting om medische redenen niet bijwonen.
Testament
Volgens De Jager hebben de 'onechte' kinderen na het overlijden van haar vader het hele huis overhoop gehaald op zoek naar geld en het testament van haar vader. Het getouwtrek over de erfenis duurt nu bijna vijf jaar.
"Ik weet niet wat voor juridische consequenties het kan hebben als zij deze zaak winnen", stelt De Jager. "Maar volgens mij worden zaaddonoren op deze manier vogelvrij verklaard. Zaadkinderen moeten geen misbruik kunnen maken van de integere intenties van hun donoren."
Ik was er zelf niet eens opgekomenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZAADKINDEREN
Je moet er maar op komen
Het doet lekker geen pijnquote:Op maandag 12 februari 2007 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Esje
Ik zal voorzichtig zoenen, goed?
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okee
Dan nu ff zoenen hoor
vinkfijn
Kan ze nu niet meer lopen?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
plakkerig?
fijn
Zoenen is fijn
Zoenen is niet "plakkerig"Dan had ik allang een rol ducttape gekocht en had Leonieke nu nog kunnen lopen bijvoorbeeld
Welnee joh, wat denk jequote:Op maandag 12 februari 2007 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
Kan ze nu niet meer lopen?
Tuuk, van mij wel hoorquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
De atmosfeer staat op ontploffen #192 Sneeuw!
dus
Schijtprimera hier op de hoek kan geen pasfoto's voor een rijbewijs makenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
kut ik moet nog pasfoto's laten maken
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik heb een nieuwe bril gekochtvoor 403 Euro
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Pardon, 403 euro
Daar zit een fototoestel en röntgenapparaat in?
esquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:48 schreef es70 het volgende:
[..]Dat denk ik niet
. Misschien heeft 'ie een poepiesjiek titanium montuurtje uitgezocht
. Hoewel...
Wauw, wat een enthousiasmequote:
quote:
quote:
Jaquote:
Geld, paspoort en jezelf, dan heb je alles en kan je alles oplossenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Ik ga alleen van alles vergeten denk ik
.
Nou, dat klinkt denk ik makkelijker dan het isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geld, paspoort en jezelf, dan heb je alles en kan je alles oplossen
nu alvast dingen bij elkaar leggen dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt denk ik makkelijker dan het is.
[afbeelding]Paspoort...
Mezelf kan ik niet vergeten gelukkig.
Dat zou een plan kunnen zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nu alvast dingen bij elkaar leggen dan?
Geen enkel plan is waterdichtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou een plan kunnen zijn. Maar of het een waterdicht plan is...
nee. wel een Conversequote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:48 schreef es70 het volgende:
[..]Dat denk ik niet
. Misschien heeft 'ie een poepiesjiek titanium montuurtje uitgezocht
. Hoewel...
En wanneer pakt iemand eindelijk deze laffe ratten aan?quote:HOOFDDORP - Stichting de Thuiskopie heeft beslag laten leggen op de voorraad blanco cd's en dvd's van enkele Duitse handelaren.
Dat gebeurde tijdens de XXL Computerbeurs in Den Bosch, aldus de stichting dinsdag. De handelaren hadden volgens de stichting geen thuiskopievergoeding betaald die in Nederland verplicht is.
Kunnen ze die stichting thuiskopie niet verbieden ofzoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wanneer pakt iemand eindelijk deze laffe ratten aan?
thuiskopievergoeding betaal je hier "want je zal er wel iets stouts mee gaan doen"
Maar met het betalen van die *vergoeding* blijf je gewoon strafbaar als je dat DAADWERKELIJK doet
welke boomknuffelende doodgeschotenmoetenwordende zwakzinnige verzint zoiets?
Ik ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
kut ik moet nog pasfoto's laten maken
helaas is de update weer niet doorgekomenquote:Op maandag 12 februari 2007 23:54 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 12-02-2007 om 23:54 met als onderwerp "weer een dag overleefd"
Wel goed, naar omstandighedenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe is het?
Je hebt je verdiept in mensen die heel lelijk zingenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:09 schreef buzzer het volgende:
Ik kreeg bijna afkickverschijnselen
Maar goed ik weet nu wel hoe Opera werkt tenminste (daar had ik nu tijd voor)
nee, in een verdomd handige internet browserquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt je verdiept in mensen die heel lelijk zingen
Trustequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal nog ja
Ah, bedtijd hier, morgen praten we verder
Ik hou het voorlopig of vuurvos nog evenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, in een verdomd handige internet browser
http://www.opera.com/download/
Die muziek laat ik aan me voorbijgaan
ik draai nu nog even met allebei, maar op den duur ga ik wel overstappenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hou het voorlopig of vuurvos nog even
Zal binnenkort er eens naar kijken danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik draai nu nog even met allebei, maar op den duur ga ik wel overstappen
IE 7 word ik helemaal niet vrolijk van
noodzakelijk kwaadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal binnenkort er eens naar kijken dan
IE 7 gebruik ik zelden hier ook. Maar moet helaas wel er op staan. Heb het nodig voor mijn website
die was ik nog vergetenquote:Op woensdag 14 februari 2007 07:04 schreef indahnesia.com het volgende:
hey buzzer
je bedoelt de zwartkousen?
de besprekingen tussen Rouvoet en Simonis zijn nog niet helemaal afgerondquote:Op woensdag 14 februari 2007 07:19 schreef indahnesia.com het volgende:
en zo is het kabinet compleet.
Wanneer gaan de condooms uit de winkels?
Amateurquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, volgens mij gaat het zo regenen, de halve hemel is bedekt met 1 donkere grijze massa.
ja, ook leuk voor de verandering na die strenge winterquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Amateur![]()
hier regent het gewoon de hele dag
Het wordt hier ook wel 15 graden hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
en doordat er geen wind is, is het fokking benauwd.
* indahnesia.com biertje pakt.
Ah, u is weer weg?quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
en doordat er geen wind is, is het fokking benauwd.
* indahnesia.com biertje pakt.
jeps, 5 uur. nog een uurtje licht ( zal met de regen wel iets minder zijn)quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
5 uur daar toch? Dan kan het prima idd
Dat snap ik jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee hoor, bieren en internetten kan prima tegelijk.
Maar waarom gaat je valentijnsetentje niet door danquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, 5 uur. nog een uurtje licht ( zal met de regen wel iets minder zijn)
Klopt, sinds de 30e januari niet meer. Ik hoop voor zomer 2008 niet meer in Nederland te komen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat snap ik ja
Bedoel dat je niet meer in Eindhoven zit
Die staat toch voor komende zomer al gepland?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Klopt, sinds de 30e januari niet meer. Ik hoop voor zomer 2008 niet meer in Nederland te komen.
Tegen die tijd is er vast alwel weer een nieuwe verkiezings-ronde
Geen familie hier die je zou willen bezoeken?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Klopt, sinds de 30e januari niet meer. Ik hoop voor zomer 2008 niet meer in Nederland te komen.
Als het regent houd ik er niet van om op de motor te zitten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom gaat je valentijnsetentje niet door dan
Ah zo, je ging het dus al niet zelf makenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als het regent houd ik er niet van om op de motor te zitten.
ja zie je, dat soort dingen krijg ik dus hier niet mee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die staat toch voor komende zomer al gepland?
Wees blij, wij krijgen hier de inquisitie weer als defensiequote:Op woensdag 14 februari 2007 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja zie je, dat soort dingen krijg ik dus hier niet mee.
Nee hoor.. die komen al hierquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geen familie hier die je zou willen bezoeken?
neeej... zeker niet inderdaadquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah zo, je ging het dus al niet zelf maken
Welke post heeft oversight trouwens gekregen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees blij, wij krijgen hier de inquisitie weer als defensie
Tja, logisch ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee hoor.. die komen al hier![]()
Hofnar tochquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Welke post heeft oversight trouwens gekregen?
tussen de huidige jokers, zwartkousen en windvanen past ie prima, toch
Zitten daar kerkers onder jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en ze hebben ook al een plekje voor hem, het torentje
Dat valt vast nuttiger te bestedenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, dus dat spaart me weer 2000 euro per jaar (ticket en andere ongein)
jeps, geen enkel probleem hier.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat valt vast nuttiger te besteden
Daar gaat de scheiding tussen kerk en staat dus.quote:Cohen betreurt homobeleid nieuwe kabinet
'Jammer dat ambtenaren het homohuwelijk mogen weigeren'
Die was al lang wegquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:32 schreef indahnesia.com het volgende:
aah; daar gaan we alweer:
[..]
Daar gaat de scheiding tussen kerk en staat dus.
Paar dagen lekker wegquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
hey es
ga je er lekker een paar dagen tussenuit of een dagje shoppen?
lekker hoor..quote:
lang leve het 'christelijke' moraalquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:32 schreef indahnesia.com het volgende:
aah; daar gaan we alweer:
[..]
Daar gaat de scheiding tussen kerk en staat dus.
Hee, dat scheelt meteen een stukquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:07 schreef buzzer het volgende:
* buzzer stopt even nieuwe batterijen in de Lounge
[afbeelding]
heb je ook zoiets voor in de auto. Mijn accu is nogal leeg vaakquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:07 schreef buzzer het volgende:
* buzzer stopt even nieuwe batterijen in de Lounge
[afbeelding]
Nog altijd niet verkochtquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
heb je ook zoiets voor in de auto. Mijn accu is nogal leeg vaak
Vooral als ik weer eens een maand niet rij
Staat nog niet te koop. Toen ik een foto wilde maken van het dashboard deed ie het niet (lege accu). En dat is pas vanavond weer opgelost. Dus hopelijk gaat ie, als ie start, morgen te koop.quote:
Is je accu verrotquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat nog niet te koop. Toen ik een foto wilde maken van het dashboard deed ie het niet (lege accu). En dat is pas vanavond weer opgelost. Dus hopelijk gaat ie, als ie start, morgen te koop.
dat is inderdaad funest voor zo'n oude accuquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, gewoon leeg. Auto staat te veel stil. En oud, ding zit er ruim 10 jaar in.
Hoi Buzzerquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is inderdaad funest voor zo'n oude accu
Hoi Es
Daarom moet ik nu even veel rijden en dat ding snel weg hebbenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is inderdaad funest voor zo'n oude accu
Hoi Es
jij bent positiefquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:20 schreef Frutsel het volgende:
bijna middag...bijna weer naar huis
Zeker aan te raden. Met je winterjas aan is het net zomerquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi zenna![]()
Ik ga hier in de pauze ook maar weer eens naar buiten.
Een winterjas, wat is datquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:18 schreef zenna het volgende:
[..]
Zeker aan te raden. Met je winterjas aan is het net zomer![]()
Ah, dat verklaard een hoop ja. Alleen 20 schoenen, dat zou wel een amateurvrouw zijn danquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das vrouwelijk, die hebben net als schoenen, ongeveer 20 jassen
Morgenmiddag pasquote:
mjah, 20 paar schoenen en 20 jassen..quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard een hoop ja. Alleen 20 schoenen, dat zou wel een amateurvrouw zijn dan
Voor mij niet, mijn weekend is begonnen (en duurt t/m dinsdag)quote:
Ik heb maar 2 winterjassen en 6 paar schoenen...quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, 20 paar schoenen en 20 jassen..
Echt welquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 winterjassen en 6 paar schoenen...
Ik had er 1 maar ik geloof dat ik die heb weggegooid eigenlijk...quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]voorbeeld vrouw
en hoeveel zomerjassen?
Ik heb een hekel aan schoenen kopen en ik heb maar 2 jassen, ben ik nu een manquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard een hoop ja. Alleen 20 schoenen, dat zou wel een amateurvrouw zijn dan
Als je ook nog staand kunt plassen zonder alles onder te kledderen welquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:12 schreef zenna het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan schoenen kopen en ik heb maar 2 jassen, ben ik nu een man![]()
ik zou voor de zekerheid even langs de huisarts gaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:12 schreef zenna het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan schoenen kopen en ik heb maar 2 jassen, ben ik nu een man![]()
Je komt in de buurtquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:12 schreef zenna het volgende:
[..]
Ik heb wel es een poging ondernomen maar helaas dat wilde net nog niet lukkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je ook nog staand kunt plassen zonder alles onder te kledderen wel.
Ik ga zo naar de kapper, kan wel meteen voor een mooi mannenkapsel gaan danquote:
Dan neem je toch zo'n kapsel als ik hebquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:23 schreef zenna het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de kapper, kan wel meteen voor een mooi mannenkapsel gaan dan![]()
De bovenkant zal nooit zo natuurgetrouw wordenquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan neem je toch zo'n kapsel als ik heb
doe eens een pogingquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:28 schreef es70 het volgende:
[..]
De bovenkant zal nooit zo natuurgetrouw worden.
Ikke nietquote:
Vind je het heel erg als ik bedankquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef zenna het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik bedank![]()
Sorry, heb het niet gedaanquote:
Nou ja zegquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:41 schreef zenna het volgende:
[..]
Sorry, heb het niet gedaan![]()
Maar ben wel blij met hoe het nu zit![]()
Jij hebt de laatste al genoeg foto's van mij gezienquote:
ah, wij hebben in ieder geval dezelfde kapperquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wacht afquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:02 schreef zenna het volgende:
[..]
Jij hebt de laatste al genoeg foto's van mij gezien![]()
Misschien dat ik er van het weekend met het stappen wel wat neem, als ze zichtbaar zijn, stuur ik ze wel door![]()
Jouw haar heeft ook een afscheidingsbeweging gevormd jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
ah, wij hebben in ieder geval dezelfde kapper
meer een afscheidsbewegingquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jouw haar heeft ook een afscheidingsbeweging gevormd ja
Zo bijzonder is het niet hoorquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Getverdemme... 1e keer iets gekocht bij Conrad (online) en betaald via Ideal. Krijg nu een tweede betalingsherinnering binnen, terwijl op mijn antwoord-email voor het gemak maar niet gereageerd wordt.
Of ik even de klantenservice wil bellen a 10 ct per minuut
Nou, ze komen het geld maar halen, waar ze recht op denken te hebben, ik zit 15.000 verderop.
Goeie eerste indruk dus.
Dan moet je wat hčquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Paypal werkt inderdaad prima ja, maar dat hebben ze niet bij Conrad
Zeer benieuwd wat ze voor 40 euro doenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:24 schreef indahnesia.com het volgende:
precies, maar ik heb ze nog een mail gestuurd met het verzoek me even te bellen (op een 0062 nummer, want daar zit ik)
Jaquote:
Doen dan meteen en met battarijenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja.
Fototoestel zit nog niet in mijn tas.
Dat doe ik morgenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen dan meteen en met battarijen
Geen idee eigenlijkquote:
Logisch welquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Het staat op mijn lijstje (samen met de oplader voor mijn telefoon).
Ik kan er niets aan doenquote:
Flessiequote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Bah, dit soort dingen vind ik niet leuk om te doen
Ik heb ook weekendquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb weekend, vakantie, some sort of
maar ik kan ieder moment gebeld wordden om ergens op te draven, ergens voor
Kopie deel 3quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben iets kwijt. En nu kan ik dus mijn auto niet verkopen
Zoiets ja. Heb al alles overhoop gehaald. Begin nu echt gek te worden, kan wel janken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Kopie deel 3.
Je vindt het (wat het dan ook is) wel weer terug.
Het is ook f*cking frustrerend als je iets niet kunt vindenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja. Heb al alles overhoop gehaald. Begin nu echt gek te worden, kan wel janken.
Hier kan ik dus echt niet tegen
Dank je welquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, voor ik het vergeet,
Heel veel plezier in London es![]()
En vooral dit. Zin om met mijn hoofd hard tegen een muur te lopen ofzoquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is ook f*cking frustrerend als je iets niet kunt vinden.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:14 schreef es70 het volgende:
Ik heb een sms gekregen en ik heb geen idee van wie.
als er "hoi lieverd, ik hou van je, kusjes, je Valentijn" in stond, was hij niet van mijquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:14 schreef es70 het volgende:
Ik heb een sms gekregen en ik heb geen idee van wie.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
als er "hoi lieverd, ik hou van je, kusjes, je Valentijn" in stond, was hij niet van mij
quote:
Ik had je nummer niet goed opgeslagenquote:
Iets minder mag ook wel Flesquote:
Dan was je ook een dag te laat geweestquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als er "hoi lieverd, ik hou van je, kusjes, je Valentijn" in stond, was hij niet van mij
Laat mij gewoon even leuk bizarre quotes bij elkaar scharrelen jaquote:
Morgen niet werkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:51 schreef SpeedyGJ het volgende:Morgen tot 11:10 werken, daarna weekend
maandag ook weer vrij
![]()
T is ook moeilijk somsquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had je nummer niet goed opgeslagen. Ik en techniek
.
Dank je wel.
Ik had een 3 ipv een 9quote:
He verdikkie, denk ik eens lekker uit stoer te doen met mijn weekend, kan ik me weer overgevenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Morgen niet werken, weekend
, maandag én dinsdag vrij
.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
He verdikkie, denk ik eens lekker uit stoer te doen met mijn weekend, kan ik me weer overgeven![]()
Scheelt weer hequote:Op donderdag 15 februari 2007 22:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had een 3 ipv een 9. Maar nu kan ik weer lekker slapen iig, mysterie opgelost
.
quote:
Dat is wel weer lekkerquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zit lekker morgen tegen de avond in London
.
Gloeiende. Wat VETquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef es70 het volgende:
[..]Ik zit lekker morgen tegen de avond in London
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |