verstoppeld afgeleid van verstoppelen oftewel verstoppeltje spelenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:44 schreef kissa het volgende:
[..]
Tip: lees eens bij, kijk naar de streams, dan hoef je niet van die domme vragen te stellen.
Vraag: wat is "verstoppeld"???
Opmerking: Stop met dubbel posten.
Aanmerking: Interpunctie!!
Oftewel lees eens de fokkin tips wat zeggen aan jou.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
verstoppeld afgeleid van verstoppelen oftewel verstoppeltje spelen![]()
Ben jij daar soms geband?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:04 schreef DiDijo het volgende:
het forum van thalpa is te kinderachtig voor woorden,als je daar het woordje gek of maf al in de mond neemt wordt je al geband.....
amanda is echt wel een eerst klas tering wijf,wat zou ik dat grietje graag eens een knal willen verkopen...en waarom denk je dat ze die kamer wil van huub en eric? kan ze daar een neuk,konijnenhok van maken met die herseloze brian...ze denk echt dat ze heel wat is met dat leeg hoofdje van der...vies hoer!!!
Ik geloof dat jij het kwijt bentquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:58 schreef BENJOLA het volgende:
ik geloof dat ze het kwijt is ze speelt de hoer of snol in de kooi en is al boos als een vriendje van een ander gaat stappen met een ander wghahahaha
Ik zou aangifte doenquote:Op zondag 8 april 2007 23:39 schreef BENJOLA het volgende:
volgens mij zit het groepje van de hersenloze geloof ik weer een plan uit te denken wat gebaseerd is op het uiterlijk van iemand
is dat niet weer iets van discriminatie????
onee de zwarten kunnen niet discrimineren
in mijn ogen is het gewoon een racisme show aan het worden
Het zijn gewoon heel goede vriendinnen, die vriendschap daar kan niemand uit een spelshow tussen komenquote:Op zondag 8 april 2007 23:44 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Vraag me steeds af hoe Nena vrienden kan zijn met dit kind.
Dit kind die neukt met een gozer, die Nena 'haat'.
Dit kind, die nu al rot plannetjes aan het uitdenken is tegen iemand, die Nena graag mag??
Volgens mij doe je dat niet met vrienden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
whahah van een show met acteurs???quote:
Je zit niet meer in Afreageren op DGK_REDACTIE #5quote:Op maandag 9 april 2007 00:27 schreef BENJOLA het volgende:
amanda net tegen huub STERF !!!!
IS DAT GEEN DOODSVERWENSING???
gaat goed 10 lekker doorgaan
ik neem aan dat jij weet waar dit stukje over ging???quote:
nee weet ik maar het is klote want het begint met amanda en eindigt met 10quote:Op maandag 9 april 2007 00:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit niet meer in Afreageren op DGK_REDACTIE #5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |