Whahaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:51 schreef Elusive het volgende:
zijn die gozers nou allemaal poten of is het tegenwoordig normaal om jongens op de wang of anders vol op de bek te zoenen?ik denk dat ik deze trend anders even oversla
![]()
Nee Rebekka dan, die kuste met Rob en Alainquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:48 schreef Toxic_nl het volgende:
Die Rob zoent ook echt alles en iedereen.![]()
Op de wang, wtf boeit dat. Dit is geen 1930 hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:51 schreef Elusive het volgende:
zijn die gozers nou allemaal poten of is het tegenwoordig normaal om jongens op de wang of anders vol op de bek te zoenen?ik denk dat ik deze trend anders even oversla
![]()
Kleren zitten eronder hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:53 schreef Svensational het volgende:
Ik heb echt een tyfushekel aan die Rob. Wat een vies plakkerig mannetje is dat zeg. En het lijkt echt alsof ie geen andere kleren heeft dan dat oranje jasje.
.
Mee eens . Ik vind meneer rob zijn humor te simpel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:53 schreef Svensational het volgende:
Ik heb echt een tyfushekel aan die Rob. Wat een vies plakkerig mannetje is dat zeg. En het lijkt echt alsof ie geen andere kleren heeft dan dat oranje jasje.
.
quote:
Vind ik ook. Dan krijg je dat ook continu terug in grappen, dat hele belg zijn en z'n accentje.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:55 schreef skiczukie het volgende:
Als die Belg de lama wordt,. Ik heb geen hekel aan buitenlanders, en ik ben zeker niet racistisch, maar komop, zo'n kutbelg.
![]()
Mee eens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:59 schreef Canisfire het volgende:
Alain die kan het wel het is er gewoon niet uitgekomen de laatste twee keer.
Puur daarom zou hij er uit hebben moeten gelegen. Maar volgens mij weet de jury wel wat in hem zit.
En Rob ach die gaat gewoon winnen die heeft een blije kut kop en daar stemmen sms koeien op.
ja... erg ge-generaliseerd, maar heb zn naam niet onthoudenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:09 schreef greatgonzo het volgende:
neger?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:08 schreef Cybart het volgende:
en het feit dat er opeens 2 nieuwe lama's deze week door BNN bekend worden gemaakt vind ik ook verdacht....
volgensmij mag "lama gezocht lama" 1 keer in de 4 weken meedoen ofzo...
ik bedoel je hebt dadelijk:
Tijl
Ruben
Ruben
Jeroen
Neger
+ Lama gezocht lama...
en ze hebben er per aflevering maar 4 nodig...
Jeroenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja... erg ge-generaliseerd, maar heb zn naam niet onthouden
http://www.jandino.nl/ Dusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Jeroen
Tijl
Ruben
Ruben
Lamagezocht
En die ene van 'taxi'
zijn vriendengroep op camera bestond uit 4 man,quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:18 schreef Bibikuif22 het volgende:
Rob had in Carré gewoon het geluk dat er zooooooveel vriendjes van hem bijwaren. Echt, als al zijn vriendjes rob hadden aan gegeven op die kaartjes (wat ongetwijfeld is gebeurd) had hij al een grote voorsprong. Bes oneerlijk eigenlijk maar zegt dus nog niet echt veel over het "echte, grote" publiek
hij zal blijkbaar wel grappig zijnquote:
Ja ik denk wel dat dat op zo'n zaal als Carré heeeel veel uitgemaakt heeft, degene die er zijn gekomenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:18 schreef Bibikuif22 het volgende:
Rob had in Carré gewoon het geluk dat er zooooooveel vriendjes van hem bijwaren. Echt, als al zijn vriendjes rob hadden aan gegeven op die kaartjes (wat ongetwijfeld is gebeurd) had hij al een grote voorsprong. Bes oneerlijk eigenlijk maar zegt dus nog niet echt veel over het "echte, grote" publiek
Die zullen ze heus wel gevraagd hebbenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij zal blijkbaar wel grappig zijn
jeroen vind ik in ieder geval wel grappig, maar dan liever in nieuw dier,
eigenlijk had horace in de lama's gemoeten
Horace of Edo inderdaadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
HIJ is henkie uit flodder?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
Oh ja ben jij erbij geweest dan? Ik dus wel dus denk dat ik er wel iets beter zicht op heb dan jijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
zijn vriendengroep op camera bestond uit 4 man,
dus wat je nu zit te ouwehoeren is gewoon bull shit
oooeh, miauw...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:26 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Oh ja ben jij erbij geweest dan? Ik dus wel dus denk dat ik er wel iets beter zicht op heb dan jij
Dankjewel en dan heb jij toch ook wel eea gehoord/gezien en gesproken neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
oooeh, miauw...
leuke kat heb je trouwens
ja ik was er bij
gezien zeker, gesproken niet....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:29 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Dankjewel en dan heb jij toch ook wel eea gehoord/gezien en gesproken neem ik aan?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
gezien zeker, gesproken niet....
maar daarbij vonden ik en diegenen waarmee ik was rob toch wel het leukste uit de hoek komen...
(ik was de enige brabander van die lui trouwens)...
maar goed, it's a small world afterall en andere cliche's op een stokje
ieder heeft zijn eigen soort humor
Iddquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Edo.Als er iemand NIET grappig is ..
kloptquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef Numbie het volgende:
Vond wel dat je nu met de echte Lama's ernaast goed het onderscheid kon zien binnen de groep, wie wel en niet goed tussen de Lama's passen...
Nou, echt wel. Arie heeft vier woorden gezegd, en Sarah twee.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef Numbie het volgende:
Vond wel dat je nu met de echte Lama's ernaast goed het onderscheid kon zien binnen de groep, wie wel en niet goed tussen de Lama's passen...
Ad just was echt goed!!!!!! Alain was volgens mij te nerveus, want nu weten we wel dat hij Belg is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:55 schreef AirRaid het volgende:
jammer dat eddy afviel,
Ad-Just is wat mij betreft echt de beste van de 3 die door zijn
Ik zei van tevoren nog dat ik Alain de laatste aflevering (dus in Delft was dat geloof ik) er teveel de nadruk op vond leggen dattie Vlaming is. En dan kwam ie deze keer met 3 van dat soort 'grappen' achter elkaar.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:57 schreef RemCOW het volgende:
Ad-Just is wat mij betreft echt de beste. Rob heb je denk ik na 'n tijdje wel gezien, en Alain viel ook een beetje door de mand met 3x een mop over het feit dat hij een Belg is...
Ik vond het maar irritantquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:20 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik zei van tevoren nog dat ik Alain de laatste aflevering (dus in Delft was dat geloof ik) er teveel de nadruk op vond leggen dattie Vlaming is. En dan kwam ie deze keer met 3 van dat soort 'grappen' achter elkaar.
Ik ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:22 schreef pleeborstel het volgende:
Ik schrok een beetje van het feit dat Alain al 3 kinderen heeft.
![]()
En ik schrok ook van dat verrotte gebit van zijn dochter.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:22 schreef pleeborstel het volgende:
Ik schrok een beetje van het feit dat Alain al 3 kinderen heeft.
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:57 schreef AirRaid het volgende:
Allain kan veel en veel beter, maar volgens mij sterft hij gewoon van de zenuwen
Als Sarah Kroos ook een lama was zie ik voor niemand een beperking.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ad just is trouwens wel een lama figuur. Rob toch niet echt.
Het Officiële Fok!woordenboekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:51 schreef Lybo het volgende:
Misschien een onozele vraag, maar ik kom zo nu en dan TVP tegen op het forum.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als Sarah Kroos ook een lama was zie ik voor niemand een beperking.
Ik dacht dat het plan was om via Lama Gezocht twee nieuwe lama's te vinden...quote:Op zondag 18 februari 2007 00:27 schreef Canisfire het volgende:
Er zijn twe weg En drie voor terug gekomen een of andere jeroen Jardino en de lama gezocht lama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |