En dat noemen ze een diamantjequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die Rebecca; tenenkrommend, plaatsvervangende schaamte, noem maar op, bij dat hooligan stukje![]()
.
Heb je Jeroen toen als gastlama gezien? Daar vond ik hem toch netzo grappig als de rest, misschien nog wel grappiger.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:46 schreef Stansfield het volgende:
Vind die jeroen toch ook niet zo grappig als arie. Ik denk dat het niveau verschil tussen ruben, ruben en tijl aan de ene kant en de gekozen lama en jeroen aan de andere kant, te groot gaat worden.
Dat zou best kunnen, hij is o.a verantwoordelijk voor Bureau renkema, die zorgt voor al die flauwe sketches van o.a Kopspijkers & Jensenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:04 schreef Scofield het volgende:
Hey, is dat ene jurylid degene die ooit dat liedje gemaakt heeft genaamd Jelle, een parodie Stan van Eminem?? Jelle ging over een fan van Syb van de Kast, met zijn cavia'tje.. toch?
Ik vind Horace leukerquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:11 schreef skiczukie het volgende:
Jeroen en Horace maakten toen ook helemaal Kanibalen. Jeroen.
dan maar geen vrouwelijke Lama!!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die had toch ook al een programma op Tien? Mag ik betalen met een pasje...
Die Rebecca; tenenkrommend, plaatsvervangende schaamte, noem maar op, bij dat hooligan stukje![]()
.
Dat ben ik niet helemaal met je eens!! Oké, merendeel is al man, ja.....dat is al een pluspunt voor jou!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:45 schreef Elusive het volgende:
de lamas bewijst nogmaals dat vrouwen geen gevoel voor humor hebben!
natuurlijk zijn er wel vrouwen met humor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:42 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens!! Oké, merendeel is al man, ja.....dat is al een pluspunt voor jou!
Heb eens bij Comedy train in de schouwburg een vrouw gezien die echt steengoed was, jammer was dat ze later over het programma 'boer zoekt vrouw' begon waar blijkbaar weinig mensen, aanwezig in de zaal, naar keken, maar ze begon echt heeeeeel goed!
Gevoel? Of weet jij meerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:57 schreef -Dries- het volgende:
Vanavond gaan die meid en Rob eruit.
Alsjeblieft...quote:
Ik heb medelijden met je..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:47 schreef Pasqualino het volgende:
In april ga ik naar de cabaret voorstelling van sara kroos, vet veel zin in![]()
Ik ben eens naar Zoetgevooisd van haar geweest. Ze had leuke grappen, maar die waren niet heel sterk. Bij de Lama's is ze leuker. Anyway, toch veel plezier.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:47 schreef Pasqualino het volgende:
In april ga ik naar de cabaret voorstelling van sara kroos, vet veel zin in![]()
Oh, het is alweer terugquote:
Okee, boeiend.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:44 schreef LazyDave het volgende:
Kon nergens om lachen. Die gasten hebben allemaal het gemiddelde IQ van een tros druiven. Laatste keer dat ik dit programma heb bekeken.
Haha iddquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:48 schreef Toxic_nl het volgende:
Die Rob zoent ook echt alles en iedereen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |