quote:7-delige Zoektocht waarin te zien is hoe er uit de 7000 aanmeldingen een ideale Lama geselecteerd zal worden. Met personeelsadvertenties in dagbladen en op tv heeft BNN mensen met humor opgeroepen te solliciteren naar de functie van Lama m/v (parttime). Na een aantal grote auditierondes zal er met een groep van acht potentiële Lama's hard gewerkt worden om de improvisatietalenten aan te scherpen en de humor op het gewenste niveau te krijgen.
Handige link voor extra's en het terugkijken van de afleveringen:quote:Wow, die zoektocht naar de nieuwe Lama wordt steeds spannender he? De volgende ronde is alweer de halve finale in theater Carre! De wannabe-Lama's die nog steeds in de race zijn voor Holland's next Lama zijn: Alain, Rob, Rebecca, Ad-just, Mark en Eddy.
Ze hebben wel de juiste mensen er uitgetieft.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:31 schreef jimjim1983 het volgende:
domme jury
Moeilijk hoor!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:36 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ze hebben wel de juiste mensen er uitgetieft.
waarom zit dat mens die die hooligan na moest doen er dan nog steeds in?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:36 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ze hebben wel de juiste mensen er uitgetieft.
Ja dat vraag ik me ook af.... ik vind haar helemaal niks, dan was die andere vrouw die eruit ging afgelopen aflevering nog altijd beterquote:Op maandag 12 februari 2007 15:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
waarom zit dat mens die die hooligan na moest doen er dan nog steeds in?
precies.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:42 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af.... ik vind haar helemaal niks, dan was die andere vrouw die eruit ging afgelopen aflevering nog altijd beter
had op zijn minst nog een leuk koppie......die andere deed niet meer dan schreeuwen.....tja.....als dat leuk moet zijn?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:49 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
Zooooooooooo, die hooligan.....Dan had dat andere meisje tenminste nog kwaliteiten..
Ohh, wat is zij slecht. Er kan nog geen glimlach vanaf.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ben ook van mening dat, op basis van wat uitgezonden werd, Carlijn door had moeten gaan in plaats van Rebecca.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:01 schreef jimjim1983 het volgende:
nou ik vond die Karlijn ofzo, die d'r nog wel ok uitziet, een stuk grappiger dan die doos die doorgingheb niet 1 keer om haar moeten lachen
![]()
quote:GAan ze in carre met de echte lama's? Ik zou graag de chemie tussen de nieuwe en oude zien. Voglens mij gaat dat fantastisch worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
Ik weet niet waar jij naar gekeken hebt, maar die hooligan deed niet meer dan schreeuwen imho....quote:Op maandag 12 februari 2007 15:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
had op zijn minst nog een leuk koppie......die andere deed niet meer dan schreeuwen.....tja.....als dat leuk moet zijn?
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:45 schreef Bibikuif22 het volgende:
Hier nog maar een keertjeWie zijn er ook naar de opnamens in Carré geweest? En op wie hebben jullie daar gestemd? Ik op Ad-Just, vind hem zeker het leukste!
[..]Hoe kom jij aan al die info?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat zegt ie ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:07 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij naar gekeken hebt, maar die hooligan deed niet meer dan schreeuwen imho....
Omdat er maar 2 uitkonden.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ik ben 27 Jan naar Carré geweest naar die opnames (zat rij 5quote:
Komt dat ook nog eens op tv???quote:Op maandag 12 februari 2007 18:49 schreef Bibikuif22 het volgende:
... en na de Pauze de Lama's on tour
mee eens...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:56 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind die Bob Rob of what ever trouwens helemaal niet zo grappig.
En het feit dat hij alleen maar door de eerste rond is gekomen omdat hij zoveel leunde op onze vrolijke belgische vriend.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
mee eens...
Hij is zo simpel en pas helemaal niet tussen de andere potentiële lama's. Ik snap uberhaupt niet waarom 'ie zo ver is gekomen
... om nog maar te zwijgen over dat hoofd van hemquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En het feit dat hij alleen maar door de eerste rond is gekomen omdat hij zoveel leunde op onze vrolijke belgische vriend.
De anderen min dat gekke wijf hebben in iedergeval wat meer klasse.
Ja die bob rob zoent een keer een andere kerel en is wel grappig maar het is niet theateraal.
En niet grappig op de manier waar op het zou moeten zijn.
Meer het niveau gorden grappig .
Rob heeft een hele droge kop, en goeie timing, hij kan nog wel door als potentiele lamaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:48 schreef NrSiX het volgende:
Jammer dat karlijn weg isen rob..
die hadden wel plaats mogen wisselen.
inkomend persbericht van BNN. Maar goed, jullie lezen 't morgen in de krant welquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:21 schreef Haunter het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge vind ik wel coolhij was ook erg goed als gastlama toen.. die andere ken ik niet.
Wat is je bron trouwens?
In januari was Jeroen van Koningsbrugge als Lama in de schouwburg in Nijmegen. Ik vond hem echt goed (en de rest ook uiteraard!!!) Echt een blijvertje dus! Ben overigens wel blij dat ie zijn haar gekortwiekt heeft, anders moet ik steeds aan die reclames van hem denken.......die zijn zo leuk!!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:21 schreef Haunter het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge vind ik wel coolhij was ook erg goed als gastlama toen.. die andere ken ik niet.
Wat is je bron trouwens?
Nu wisselen ze toch ook regelmatig met 5 lama´s?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:55 schreef 7eVeNL het volgende:
Ohh lache, Jeroen als nieuwe lama!![]()
Maar hoe zit het met nieuw dier dan? voorbij?
En dat noemen ze een diamantjequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die Rebecca; tenenkrommend, plaatsvervangende schaamte, noem maar op, bij dat hooligan stukje![]()
.
Heb je Jeroen toen als gastlama gezien? Daar vond ik hem toch netzo grappig als de rest, misschien nog wel grappiger.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:46 schreef Stansfield het volgende:
Vind die jeroen toch ook niet zo grappig als arie. Ik denk dat het niveau verschil tussen ruben, ruben en tijl aan de ene kant en de gekozen lama en jeroen aan de andere kant, te groot gaat worden.
Dat zou best kunnen, hij is o.a verantwoordelijk voor Bureau renkema, die zorgt voor al die flauwe sketches van o.a Kopspijkers & Jensenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:04 schreef Scofield het volgende:
Hey, is dat ene jurylid degene die ooit dat liedje gemaakt heeft genaamd Jelle, een parodie Stan van Eminem?? Jelle ging over een fan van Syb van de Kast, met zijn cavia'tje.. toch?
Ik vind Horace leukerquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:11 schreef skiczukie het volgende:
Jeroen en Horace maakten toen ook helemaal Kanibalen. Jeroen.
dan maar geen vrouwelijke Lama!!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die had toch ook al een programma op Tien? Mag ik betalen met een pasje...
Die Rebecca; tenenkrommend, plaatsvervangende schaamte, noem maar op, bij dat hooligan stukje![]()
.
Dat ben ik niet helemaal met je eens!! Oké, merendeel is al man, ja.....dat is al een pluspunt voor jou!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:45 schreef Elusive het volgende:
de lamas bewijst nogmaals dat vrouwen geen gevoel voor humor hebben!
natuurlijk zijn er wel vrouwen met humor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:42 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens!! Oké, merendeel is al man, ja.....dat is al een pluspunt voor jou!
Heb eens bij Comedy train in de schouwburg een vrouw gezien die echt steengoed was, jammer was dat ze later over het programma 'boer zoekt vrouw' begon waar blijkbaar weinig mensen, aanwezig in de zaal, naar keken, maar ze begon echt heeeeeel goed!
Gevoel? Of weet jij meerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:57 schreef -Dries- het volgende:
Vanavond gaan die meid en Rob eruit.
Alsjeblieft...quote:
Ik heb medelijden met je..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:47 schreef Pasqualino het volgende:
In april ga ik naar de cabaret voorstelling van sara kroos, vet veel zin in![]()
Ik ben eens naar Zoetgevooisd van haar geweest. Ze had leuke grappen, maar die waren niet heel sterk. Bij de Lama's is ze leuker. Anyway, toch veel plezier.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:47 schreef Pasqualino het volgende:
In april ga ik naar de cabaret voorstelling van sara kroos, vet veel zin in![]()
Oh, het is alweer terugquote:
Okee, boeiend.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:44 schreef LazyDave het volgende:
Kon nergens om lachen. Die gasten hebben allemaal het gemiddelde IQ van een tros druiven. Laatste keer dat ik dit programma heb bekeken.
Haha iddquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:48 schreef Toxic_nl het volgende:
Die Rob zoent ook echt alles en iedereen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |