Broken Social Scene is de naam van de bandquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:53 schreef Gorro het volgende:
Half Nelson (Ryan Fleck, 2006)
Ryan Gosling levert hier inderdaad een prima staaltje acteerwerk af. Een grote kanshebber voor de Oscar zal hij echter niet zijn. De jonge Shakeera Epps geeft goed tegengewicht. De film zelf is ook niet veel mis mee. Onder andere de mooie soundtrack van Border Social Scene maakt de film een aangename zit. ****
Ik vond de performance van Shareeka Epps in deze film echt beter dan die van Abigail Breslin in Little Miss Sunshine.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:53 schreef Gorro het volgende:
Half Nelson (Ryan Fleck, 2006)
Ryan Gosling levert hier inderdaad een prima staaltje acteerwerk af. Een grote kanshebber voor de Oscar zal hij echter niet zijn. De jonge Shakeera Epps geeft goed tegengewicht. De film zelf is ook niet veel mis mee. Onder andere de mooie soundtrack van Border Social Scene maakt de film een aangename zit. ****
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:21 schreef Timo20 het volgende:
Wat een discussie opeens over Hitchcock
Heb nog niet superveel van `m gezien (![]()
![]()
) maar tot nu toe vind ik Psycho z`n beste. Die heb ik dan vanavond ook voor `t eerst gezien
![]()
Psycho
Wat een geweldige film is dit. Alles klopt: geweldig verhaal waarin de spanning geweldig groot is en fantastisch wordt opgebouwd. Langzaam maar zeker wordt het spannender en spannender met een werkelijk geweldige climax, waarbij er wederom fantastisch gebruik wordt gemaakt van de inmiddels beroemde soundtrack. De twist op het einde is geweldig, die zag ik niet aankomen. Het acteerwerk is super, vooral Anthony Perkins is super.
Het camera werk is subliem en het gebruik van en het spelen met licht en schaduw zorgt voor extra sfeer.
Kortom: alles klopt aan deze magistrale film van Hitch, tot op de allerlaatste scene. 1 van de spannendste films die ik ooit heb gezien.
9,7/10
O jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:06 schreef JelleS het volgende:
[..]
Broken Social Scene is de naam van de band![]()
die jongen komt uit limburg, daar kan hij ook niks aan doenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
![]()
Jij wilt dus zeggen, dat je één van allerbekendste twists uit de filmgeschiedenis nog niet kende. Dat is ongeveer hetzelfde als iemand die de twist uit the Sixth Sense nog niet kent.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:30 schreef Falco het volgende:
Timo, je geeft te hoge cijfers! Alhoewel Psycho wel goed en spannend is, dat dan weer wel.
Nopequote:Op woensdag 21 februari 2007 18:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
![]()
Jij wilt dus zeggen, dat je één van allerbekendste twists uit de filmgeschiedenis nog niet kende. Dat is ongeveer hetzelfde als iemand die de twist uit the Sixth Sense nog niet kent.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die jongen komt uit limburg, daar kan hij ook niks aan doen![]()
Dannie_Dorka, kijk jij altijd slechte rips ofzo van films? Je ziet ze altijd zo snel...quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:16 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[afbeelding]
Ghost Rider(2007)
Als ex-Marvel Comics-junkie was ik wel benieuwd naar deze verfilming.Ik ging uit van het ergste en dan nog viel de film zéér tegen.De humor is niet leuk(hoe Nic Cage ook z'n best doet) en de actiescènes zijn schraars en kort.Ik verwachtte geen hoogstaande acteerprestaties in deze film,maar Eva Mendes' acteerwerk sloeg echt alles.Good ol' Sam Elliott mocht ook opdraven.De CGI ziet er wel goed uit,al schoot ik af en toe in de lach zodra Ghost Rider z'n mond opendeed.Dit is echt één van de slechtere comic verfilmingen,die wat mij betreft zo in 't rijtje Daredevil,Elektra en Catwoman kan.
Ghost Rider was idd 'n rip,maar ik moet zeggen dat hij goed te kijken was.Die vriend van mij is erg goed in 't schaven van zo'n rip,zowel beeld als kwaliteit,zodat zo'n rip goed te kijken is.Ik kijk sowieso alleen maar rips als ze goed te kijken zijn.Als ik ze goed vind dan kijk ik ze later nog 'n keer op DVD kwaliteit.Zo kon m'n vriend al aan Hot Fuzz komen,maar de beeldkwaliteit was zo slecht dat schaven geen zin had.Hij heeft vandaag wel 'n hele goede versie van Breach voor me.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Dannie_Dorka, kijk jij altijd slechte rips ofzo van films? Je ziet ze altijd zo snel...
Oftewel: Mike weet dat er van die film nog geen goeie rip uit is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:53 schreef Mike het volgende:
Dannie_Dorka, kijk jij altijd slechte rips ofzo van films? Je ziet ze altijd zo snel...
Wist niet dat jij zo'n principerakker was. Hoewel het eigenlijk ook wel bij je past.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |