Dat jij zoiets een voldoende geeft vind ik, ondanks jouw constante hoge waarderingen, toch op z'n minst opvallend. Ik vond Kicks écht bijzonder slecht.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:14 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren in de sneak:
Kicks
Mijn Cijfer: 5,8/10
Dat kan best, heb `t niet gelezenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:18 schreef cwk het volgende:
Hoe je t ook wendt of keer, volgens Ter Heerdt is het script al ouder dan dat van Crash, maar omdat het beloofde budget eerst naar Zwartboek ging heeft het project zoveel vertraging opgelopen. Vergelijkingen met Crash zijn dus puur toeval. Dat is iig wat ik in de Metro las.
Hoezo dat? Jij vindt `m bijzonder slecht. Ik vond `m echt niet super slecht, maar er had gewoon meer ingezeten dan dit. Heb me niet echt geirriteerd zoals bv. bij The Fast And The Furious 3.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:22 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dat jij zoiets een voldoende geeft vind ik, ondanks jouw constante hoge waarderingen, toch op z'n minst opvallend. Ik vond Kicks écht bijzonder slecht.
Ik had gewoon verwacht dat iedere filmliefhebber Kicks toch wel bagger van de onderste plank zou vinden. Zelfs jij (daar je over het algemeen altijd wel hoge punten aan films geeft).quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:30 schreef Timo20 het volgende:
Hoezo dat? Jij vindt `m bijzonder slecht. Ik vond `m echt niet super slecht, maar er had gewoon meer ingezeten dan dit. Heb me niet echt geirriteerd zoals bv. bij The Fast And The Furious 3.
Wat was Gardner toch een mooie vrouw he?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:57 schreef pascalheister het volgende:
Goede film van Huston, Richard Burton speelt z'n rol overtuigend, wat ook gezegd mag worden door de andere "3 vrouwen". De verhaallijn zit goed in elkaar en valt uiteindelijk mooi in elkaar op het eind.
Cijfer: 8
Die heb ik nog steeds niet gezienquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:44 schreef Sokolsky het volgende:
Helaas is Reconstruction een paar jaar geleden behoorlijk over het hoofd gezien. Fantastische debuutfilm van Christoffer Boe met een prachtige dubbelrol van Maria Bonnevie, hypnotiserende beelden, sfeervolle muziek en een Lyncherig verhaal. Aanrader voor alle FT'ers. Blijft op een 8½ staan.
ja die ogenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat was Gardner toch een mooie vrouw he?
is idd eind maart pas in de bioscoop..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:00 schreef Houtspeer het volgende:
ghost rider lijkt me tof beatrix, waarom heb ik er nog nooit van gehoord?
nog niet in de bios ofzo?
[reclame] Staat momenteel op de eerste positie in de eerste poule van [Nieuw spel] Survival-game Imdb top 250 - deel #1 [/reclame]quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:37 schreef pascalheister het volgende:
Nuovo cinema Paradiso (1988) (170 min.)
[afbeelding]
Wat een wonderschoon stukje cinema is dit. Emotioneel, gevoelig en ontroerend. Vooral in het begin is het genieten van de rol van Toto als klein jongentje![]()
Cijfer: 8,7
Bij nader inzien toch een matige kutfilm.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Grbavica is weer zo'n juweeltje uit het voormalig Joegoslavië. Je zou zeggen dat het onderwerp "Bosnië na de oorlog" nu al wel zo'n beetje op zou zijn, maar telkens blijkt er weer een schitterend verhaal over de naweeën van de oorlog verfilmd te worden.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Bij nader inzien toch een matige kutfilm.
We zaten hem op irc wat uit te spitten, verhaalsgewijz dan, en we kwamen toch tot wat teleurstellende resultaten. Ik blijf er echter bij dat het een mooie film is (mijn update was half-ironisch), al kan dat ook door mijn zwak voor Joegoslavische post-oorlog-films komen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:24 schreef JelleS het volgende:
Waarom opeens een kutfilm? Krijg binnekort de dvd binnen en heb er hoge verwachtingen van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag op anoniem
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:51 schreef Houtspeer het volgende:
Films met negers erin die zich als stereotype negers uit de jaren (..?) voordoen doen het altijd goed in de VS
edit: Niet dat ik voorbeelden heb maar..![]()
Ik schreef destijds iets in de richting van: "1 van de slechtste "films" ooit gemaakt. Niets eens waardig de naam film te dragen." En nog meer van dat soort dingenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:56 schreef Morrigun99 het volgende:
Je hebt me wel benieuwd gemaakt naar The Fast and the Furious 3 trouwens.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8,5/10Who knew?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |