Carbon zwart exterieur en beige of bruin leder. Hout- of alu-inleg is nog maar de vraag, maar bij wat we zullen aantreffen bij een mooi exemplaar telt het niet te zwaar mee denk ik. Maar houtinleg is misschien meer wat voor een Brit, niet voor een Duitser...
Daarnaast moet hij minimaal van 2001 komen (heb ik ook gelijk het vernieuwde model) en minder dan 100.000 op de teller hebben staan. Ik heb er tot nu toe maar een in Nederland te koop zien staan die aan deze eisen voldeed. Deze was echter zo weg.
Nou moet ik er eerlijk bij zeggen, ik heb nog niet serieus gekeken, dus ben nog nergens langs geweest of de telefoon opgepakt. Eerst ons huisje klaarhebben, dan gaan we echt serieus kijken... Maar duidelijk is is dat wij in Duitsland meer kans zullen hebben! Wel duurder dan in Nederland hoor, want de prijzen liggen gelijk, maar er moet dan nog BPM bijkomen
![]()
Mijn eerste BMW dan trouwens
![]()
Vriendinlief wil dan ook eindelijk een eigen auto, maar die wil perse een MR2 (+/- '97, dus ouder model)
![]()
Ik heb tot nu toe meer naar de praktische dingen gekeken dus: GSM provider zoeken waar je 2 SIM kaartjes kunt hebben voor een enkel nummer ivm de autotelefoon, ombouw en abbonement bij KPN ivm "auto-tv". Maarja, da's niet echt spannend ofzo