Zolang de regie het toestaat verwacht ik geen problemenquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef Ruudjem het volgende:
mooie meid die van tv oldenzaal!
Dat hoor je denk ik liever dan: Ik ben eerlijk, ik ben eerlijk, ik ben eerlijkquote:Op maandag 12 februari 2007 15:27 schreef Ashrak het volgende:
Als mijn vogel mevrouw Eerlijkheid hoort begint hij spontaan te schreeuwen .. is toch wel een hint he![]()
Dan moet ik dus een andere stream aanzetten om te zorgen dat hij straks niet al die onzin blijft uitkramen.![]()
Nu moet ik hem dus alleen nog leren: "Nooit meer naar huis ... "![]()
Dat zou echt stoer zijnquote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef BwennieBren het volgende:
Ik hoop idd dat ze vragen: "En we horen dat Brian Hedda wilt uitnodigen voor Valentijn? Wat is jouw reactie daarop?"
Dan heb ik een nieuwe favorietquote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef Zus_konijn het volgende:
Of zal ze stiekem toch de nieuwe bewoonster zijn?
margot vlutters dacht ik...quote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef Ruudjem het volgende:
Ligt niet aan jou hoor, alleen deze dame heeft krullen.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ligt het nou aan mij, of lijkt de TV Oost/Oldenzaal-mevrouw echt heel erg op Lesley?
En bedankt voor het inzoomen redactie.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef Ruudjem het volgende:
Ow zeker ....quote:Op maandag 12 februari 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hoor je denk ik liever dan: Ik ben eerlijk, ik ben eerlijk, ik ben eerlijk, ik ben eerlijk.
Oh jammer, hij zegt net dat hij de vragen al heeft gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |