Zolang de regie het toestaat verwacht ik geen problemenquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef Ruudjem het volgende:
mooie meid die van tv oldenzaal!
Dat hoor je denk ik liever dan: Ik ben eerlijk, ik ben eerlijk, ik ben eerlijkquote:Op maandag 12 februari 2007 15:27 schreef Ashrak het volgende:
Als mijn vogel mevrouw Eerlijkheid hoort begint hij spontaan te schreeuwen .. is toch wel een hint he![]()
Dan moet ik dus een andere stream aanzetten om te zorgen dat hij straks niet al die onzin blijft uitkramen.![]()
Nu moet ik hem dus alleen nog leren: "Nooit meer naar huis ... "![]()
Dat zou echt stoer zijnquote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef BwennieBren het volgende:
Ik hoop idd dat ze vragen: "En we horen dat Brian Hedda wilt uitnodigen voor Valentijn? Wat is jouw reactie daarop?"
Dan heb ik een nieuwe favorietquote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef Zus_konijn het volgende:
Of zal ze stiekem toch de nieuwe bewoonster zijn?
margot vlutters dacht ik...quote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef Ruudjem het volgende:
Ligt niet aan jou hoor, alleen deze dame heeft krullen.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ligt het nou aan mij, of lijkt de TV Oost/Oldenzaal-mevrouw echt heel erg op Lesley?
En bedankt voor het inzoomen redactie.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef Ruudjem het volgende:
Ow zeker ....quote:Op maandag 12 februari 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hoor je denk ik liever dan: Ik ben eerlijk, ik ben eerlijk, ik ben eerlijk, ik ben eerlijk.
Oh jammer, hij zegt net dat hij de vragen al heeft gehadquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Zei Huub nou net dat hij vroeger gabber is geweest ?
Leuke meid inderdaadquote:Op maandag 12 februari 2007 15:33 schreef Elounda het volgende:
Leuke griet van TV oldenzaal, kijk dat zijn normale dames DGK_REDAKTIE
jep , hij en zijn vrienden hadden een kale kop , aldus huubquote:Op maandag 12 februari 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Zei Huub nou net dat hij vroeger gabber is geweest ?
schattig popke!! Laat haar maar blijven!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Schatje ......
[afbeelding]
dat maak ik op uit het biografie'tje op zijn eigen pagina.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:05 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zijn leven búiten de kooi geweldig was?
Als ik zijn "crip-filmpje" en de rest van zijn achtergrond een beetje in ogenschouw neem krijg ik het beeld van een best wel eenzame gozer die redelijk cynisch en teleurgesteld in het leven staat.
Huub is gewoon zichzelfquote:Op maandag 12 februari 2007 15:40 schreef BwennieBren het volgende:
Hij is verbaal super met interviews hoor, petje af.Hebben ze hiervoor een soort van begeleiding gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |