quote:Op maandag 12 februari 2007 15:39 schreef Ruudjem het volgende:
kan iemand ff huub met een kale kop photosoepen![]()
Mag eigenlijk wel, de rest is op Syl na een amstterdams kliekjequote:Op maandag 12 februari 2007 15:43 schreef itsme het volgende:
ze doet niet erg zeker. Zou het dan toch?.....
Nu de soep nogquote:
Brabant!!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:46 schreef Elounda het volgende:
Iemand uit een ander deel van Nederland zou inderdaad wel eens leuk zijn.
ik bedoel niet zijn soort als in buitenlanders voor als je daar bang voor bent. maar meer als in,.. de figuren die je altijd op straat ziet rondlopen in een clubje waarbij degene met de grootste bek en het stoerste verhaaltje doorgaans ook degene is waar de rest allemaal als een stelletje kuddedieren achteraan loopt.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
Wat bedoel je met ''Zijn soort'' en ''Stoere praat'' zeker van dat laatste begrijp ik geen moer![]()
![]()
![]()
Kan me hier wel beetje in vinden, samen met je analyse. Hij lijkt ook idd een beetje een vis op het droge. Volledig uit zijn habitat gerukte (sic) kitesurf-dude. Maar het verklaart zijn pre-occupatie met pron niet echt. Zijn afluisteren en sneaky manier van handelen lijkt me puur straatvechtersmentaliteit.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:36 schreef RSie het volgende:
[..]
dat maak ik op uit het biografie'tje op zijn eigen pagina.
hij leefde het leven wat veel mensen willen leiden.
tussendoor 9 jaar op de antillen gewoond, jaartje tenniscollege in Florida, daarna naar een college in South-carolina later afgestuurd in hogere informatica aan Hogeschool InHolland.
kortom,.. als je het zo leest heeft ie al een best leuk leven achter de rug.
dat ie uiteindelijk een wat teleurgesteld persoon is geworden zou best kunnen,.. maar als hij zo zijn verhaaltje in de gemiddelde kroeg verteld zullen er genoeg mensen zijn die hem een interessant persoon vinden.
Zijn soort wordt vaak in een groep (gelijkgestemden) toch wat meer naar voren geschoven als zijnde de leider. mede door zijn stoere praat.
Op dit moment bevindt ie zich in een situatie waar hij zich totaal geen raad weet en realiseert steeds meer en meer dat er mensen zijn die "beter" zijn dan hem in het bewuste spelletje. hij begint zich dat te realiseren en probeert ermee te vechten, en hij kan dat niet anders dan op de manier waarop hij het altijd heeft gedaan!
kortom,. niet psychotisch maar hij weet gewoon niet goed wat ie met de situatie aanmoet.
en toen keek ze even raar na de cameramanquote:Op maandag 12 februari 2007 15:50 schreef BwennieBren het volgende:
Wat zegt ze nou, ik ben geen journaliste, of hoor ik dat nu verkeerd???
Dat is wel heel toepasselijkquote:Op maandag 12 februari 2007 15:50 schreef itsme het volgende:
Ik vond een artikel over haar dat ze met een amnesty actie bezig was
(in een kooi)![]()
http://www.tctubantia.nl/regio/oldenzaal/article476425.ece
Ja dat is waar. ze komt iig wel uit die contrijenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:52 schreef Bait00 het volgende:
zucht jongens, heb geen hoop! ze woont in oldenzaal, en werkt ECHT bij tv oldnezaal. dus komt niet in het huis. daar leg ik al mijn geld op in! (afz. een oldenzaler)
Nou ja, ze hebben Amanda ook benaderd nadat ze bij Nena op bezoek was geweest, toch?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:52 schreef Bait00 het volgende:
zucht jongens, heb geen hoop! ze woont in oldenzaal, en werkt ECHT bij tv oldnezaal. dus komt niet in het huis. daar leg ik al mijn geld op in! (afz. een oldenzaler)
En te liefquote:Op maandag 12 februari 2007 15:53 schreef _Boo_ het volgende:
Ze is echt geen nieuwe bewoner, veel te timide (en saai).
Klopt die heeft geen geld hoeven in te leggen. Dat vind ik zo raar.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:53 schreef noa84 het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben Amanda ook benaderd nadat ze bij Nena op bezoek was geweest, toch?
Nee? Heeft ze geen borg hoeven te betalen? Da's wel raar ja.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Klopt die heeft geen geld hoeven in te leggen. Dat vind ik zo raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |