Als je er ooit van af wilt, dan moet je me maar PM-enquote:Op zondag 18 februari 2007 13:20 schreef sararaats het volgende:
dank je
ik heb ook zo'n chocolate blik
toedels
Ja hallo.. ga ze ff niet op andere ideeën brengen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja, gek eigenlijk. Een nagelschaartje mag je niet meenemen aan boord, maar zo'n dodelijk blok Toblerone wel.
hehehe nee hoor, die hou ikquote:Op zondag 18 februari 2007 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je er ooit van af wilt, dan moet je me maar PM-en.
Hoi lafferquote:Op zondag 18 februari 2007 13:29 schreef laffer het volgende:
veel succes met de woonkamer sara, en vergeet geen foto`s te posten hè![]()
hoi kanjerquote:
Zijn ze ook aan het verbouwen?!quote:Op zondag 18 februari 2007 12:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
mijn buren maken veel meer lawaai dan ik hoor
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Kun je een duidelijke foto plaatsen van de Cand- doos waar nu weer sprake van is?
Ik kan het allemaal niet meer bijhouden hiero
Nu hoeven we niet meer te zoeken.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uiterst rechts op het aanrecht.
Dan zoek je toch gewoon de bus Pringlesquote:Op zondag 18 februari 2007 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nu hoeven we niet meer te zoeken..
Die had ik al gevonden.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan zoek je toch gewoon de bus Pringles![]()
Ik ben ook dol op dat soort foto's, Brighteyesquote:Op zondag 18 februari 2007 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
omg!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:13 schreef _Boo_ het volgende:
Kun je nog een foto van de berging plaatsen? Kijken hoe snel we de Twix dit keer kunnen vinden.
ja hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 14:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Komen er wel fotos van de woonkamer Sara? Voor en na
de handgreepjes mogen niet vervangen wordenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:55 schreef Sanne het volgende:
Je hebt nog niet eens de handgreepjes vervangen!!!!
Mijn verbouwing ging iets sneller geloof ik.
van wie niet??quote:Op maandag 19 februari 2007 19:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
de handgreepjes mogen niet vervangen worden
Dat dus.. dat is geen enkel probleem hoor..quote:Op maandag 19 februari 2007 19:40 schreef Isegrim het volgende:
Maarreh, je zou ze toch kunnen vervangen en dan als je verhuist weer de oude erop doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |