Tax-Free shops op het vliegveld?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:22 schreef Bullebak het volgende:
Maar serieus, waar koop je zo'n reuzen Twix![]()
![]()
Dus mensen met een goede wil moeten het maar ontgelden?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:31 schreef Nosh het volgende:
Tax-Free shops op het vliegveld?
Die hebben ook van die Toblerone-brokken waarmee je mensen met een beetje goede wil een schedelfractuur kan slaan.
Ik heb hem ook gevondenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:40 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen dit topic beter 'zoek de Twix' noemen(en ja, ik moest ook zoeken...)
Makro? Sligro?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:22 schreef Bullebak het volgende:
![]()
Met de verkoop van de inhoud van de Twix doos natuurlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:47 schreef Werewolf het volgende:
Hoe financier je deze verbouwing?
Heb je een bouwdepot?
ik ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik blijf dit volgen ja
ik heb die vorig jaar cadeau gehad voor m'n verjaardagquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:22 schreef Bullebak het volgende:
![]()
Ja, gek eigenlijk. Een nagelschaartje mag je niet meenemen aan boord, maar zo'n dodelijk blok Toblerone wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tax-Free shops op het vliegveld?
Die hebben ook van die Toblerone-brokken waarmee je mensen met een beetje goede wil een schedelfractuur kan slaan.
Ik heb hem nu pas ontdektquote:
Je hebt toch wel alle vergunningen aangevraagd hè?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:47 schreef sararaats het volgende:
vanaf maandag begin ik aan de woonkamer, dit gaat langer duren dan de keuken
ik moet rekening houden met de plaats van de verwarming dus ga niet zomaar kasten verplaatsen
er moet ook iets gebeuren met m'n gevaarlijke trap, wellicht ga ik een afscherming plaatsen
en na de woonkamer is de slaapkamer aan de beurt
ik ga niet helemaal verbouwen alleen aan de trap moet iets komen voor de veiligheidquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hebt toch wel alle vergunningen aangevraagd hè?
Daar kunnen ze enorm moeilijk over doen.
waarschuw je dan wel even je buren? Straks denken ze dat je het hele huis afbreekt of andere dingen aan het doen bentquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ga niet helemaal verbouwen alleen aan de trap moet iets komen voor de veiligheid
voor de rest ga ik m'n meubeltjes eens anders zetten
Jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:13 schreef _Boo_ het volgende:
Kun je nog een foto van de berging plaatsen? Kijken hoe snel we de Twix dit keer kunnen vinden.
Die heeft iedereen toch al gezien.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:27 schreef typtypo het volgende:
Ik ben het werkelijk aan het bescheuren hier om half drie 's nachts.
Allemaal op zoek naar de doos van sara.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 11:33 schreef Quannum het volgende:
[..]
Die heeft iedereen toch al gezien.![]()
Die wil je niet zien! Echt niet!quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou het idd ook maar niet doen ook!
Ouwe koeien over die foto's, dat doen jullie dan maar lekker ergens anders.quote:
mijn buren maken veel meer lawaai dan ik hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 02:01 schreef octopussy het volgende:
[..]
waarschuw je dan wel even je buren? Straks denken ze dat je het hele huis afbreekt of andere dingen aan het doen bent![]()
Zoiets?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:46 schreef Isegrim het volgende:
Een "Hoe schoon is jouw huis?"-topic waarin mensen hun zwijnenstal omtoveren tot net, gezellig huisje, lijkt me echt heerlijk. Ik kan van dat programma ook enorm genieten, vooral de 'voor'- en 'na'-beelden.
Ik ben dus wel een poetsfreak![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Van compleet beschimmelde en verrotte keukens en badkamers geniet ik het meest.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:56 schreef Mirage het volgende:
nou precies BE
alleen is het bij jou nog "droge" rommel en chaos...
Kunnen we op deze foto's ook een Twixdoos zoeken en vinden?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
dank jequote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:49 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het candy blik in je keuken erg leuk, sara!
Als je er ooit van af wilt, dan moet je me maar PM-enquote:Op zondag 18 februari 2007 13:20 schreef sararaats het volgende:
dank je
ik heb ook zo'n chocolate blik
toedels
Ja hallo.. ga ze ff niet op andere ideeën brengen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja, gek eigenlijk. Een nagelschaartje mag je niet meenemen aan boord, maar zo'n dodelijk blok Toblerone wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |