Het zijn Teletubbiegreepjesquote:Op maandag 19 februari 2007 19:40 schreef Isegrim het volgende:
Nou zeg, en dat terwijl ze er zulke onmodieuze greepjes op hebben gezet.
Maarreh, je zou ze toch kunnen vervangen en dan als je verhuist weer de oude erop doen?
Lalaquote:
toppiequote:Op maandag 19 februari 2007 22:42 schreef Werewolf het volgende:
Om Sara's topic niet helemaal vol te gooien met offtopic zooi heb ik in ONZ maar een topic aangemaakt:
Where's Twixie
Ik kan echt niet wachten; tranen over m'n wangen.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:34 schreef laffer het volgende:
[..]
toppie![]()
dan kan sara weer lekker verslag doen van haar verbouwing![]()
misschien wil de marine nog wel wat voor je verbouwen, ik heb uit het nieuws begrepen dat ze ook aan verbouwingen doenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:17 schreef sararaats het volgende:
op dit moment ben ik niet bezig met de "verbouwing"
ben bezig met m'n reis te plannen
tot dan liggen de werken stil
Is er een topic in TRV waar we je plannen kunnen volgen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:17 schreef sararaats het volgende:
Tips voor met de trein van Amsterdam Centraal naar Amsterdam Duivendrechtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is er een topic in TRV waar we je plannen kunnen volgen?
Gemeenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tips voor met de trein van Amsterdam Centraal naar Amsterdam Duivendrecht
je bent in goed gezelschapquote:
Volgens mij heb ik daar ooit eens geslapenquote:Op zondag 18 februari 2007 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Wat mij betreft valt dit onder klussen, zelfs bijna onder verbouwenquote:Op zondag 25 februari 2007 09:34 schreef Impry het volgende:
Als die foto's toch leuk worden gevonden hier ook fotootjes van mijn opruimactie van tijdje terug
Voor:
[afbeelding][afbeelding]
Tijdens:
[afbeelding][afbeelding]
Na:
[afbeelding][afbeelding]
![]()
Nee, kalender heb ik puur voor de foto'squote:Op maandag 26 februari 2007 14:39 schreef Bluezz het volgende:
Heeft dit een maand geduurd?
Rechts aan de muur bij je burostoel hangt een kalender, volgens mij staat ie op de VOOR foto op een andere maand dan op de NA foto
Maar super hoor, hoeveel vuilniszakken heb je gebruikt bij deze verbouwing?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:17 schreef sararaats het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |