Achtergrondnieuws - Integraal overgenomen. Ter informatie.quote:Muslims are leaving Islam in millions, which is unprecedented in human history. Islam is not the fastest growing religion (by conversions). It mainly grows by its followers high breeding and high migration rate. Here are some of the recent News about Muslims leave Islam in droves and embrace other religions and ideologies which are compatible with Golden rule, Humanity.
2 million ethnic Muslims converted to Christianity in Russia
http://www.interfax-religion.com/?act=news&div=513
In Africa, 6 million muslims convert to Christianity every year.
Shiekh Ahmed Katani : "In every hour, 667 Muslims convert to Christianity. Everyday, 16,000 Muslims convert to Christianity. Ever year, 6 million Muslims convert to Christianity. These numbers are very large indeed".
http://www.aljazeera.net/(...)/2000/12/12-12-6.htm
For English Translation : http://www.formermuslims.com/forum/viewtopic.php?t=972
Muslim Preachers, Dawa Missionaries, Islamic Scholars, Mullahs, Imams Leave Islam and Enter Christianity.
http://www.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=17499
200,000 UK Muslims Left Islam
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,2-1470584,00.html
http://www.youtube.com/watch?v=7tLHQB-sxkY&feature=PlayList&p=8CF58A6704675710&index=1
Thousands of Bangladeshi, North African, Kashmiri, Indian Muslims, Central Asian Muslims Leave Islam and Embrace Christ.
http://www.youtharise.com/index.php?option=articles&task=viewarticle&artid=994
Some 35,000 Turks converted from Islam to Christianity last year
http://www.beliefnet.com/story/139/story_13903_1.html
Kyrgyzstan : 100,000 Muslims have converted to Christianity in 3 Years !
Omurzak Mamayusupov, the director of Kyrgyzstan's religious affairs committee, "The percentage of Muslims declined from 84 percent of the total population in 2001 to 79.3 percent in 2004. In terms of figures, he added, some 100,000 Muslims, of the country's five million population, have converted to Christianity."
http://www.persecution.org/newsite/countrynewssumm.php?country=Kyrgyzstan&PHPSESSID=df81b650d93475f5d699815c7f7da5ad#
Indonesia :
"According to A.T. Willis and others between 2 or 3 million Muslims converted to Christianity after the massacres of the communists in Indonesia, in 1965"
http://www.secularislam.org/humanrights/compatible.htm
"Catholic officials stated that approximately 10,000 Muslims convert to Catholicism each year. "
http://www.state.gov/g/drl/rls/irf/2003/23829.htm
Some Non-Muslims convert to Islam. They are ignorants, know nothing about Mohammed and Islam prior to convert, they are victims of SugarCoated Islam. But, Do the new muslim converts Stay in Islam ? No, 75% of New Muslims leaving Islam in few years.
Hear this Clip : http://www.radioislam.com/_asx/PublicAffairs/whynewmleave.asx
(A Research by Prof. Ilyas Ba Yunus)
Leuk. Je hebt je dit potentieel interessante topic nu al verkloot naar een moslim en christen bash topic.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:03 schreef Frollo het volgende:
Maar goed: van het ene hersenspinsel naar het andere, ik zie maar weinig vooruitgang eigenlijk.
Derhalve is de verlichting natuurlijk wel verder doorgevoerd en geeft het zowaar minder problemen schijnt. Kortom... wellicht toch een lichtpuntje.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:03 schreef Frollo het volgende:
Maar goed: van het ene hersenspinsel naar het andere, ik zie maar weinig vooruitgang eigenlijk.
Geef mij es 1 reden waarom die dat zouden doen ?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:19 schreef Meki het volgende:
Maar er gaan meer christenen die overstap maken naar de Islaam
simpel voor hiernamaalsquote:Op maandag 12 februari 2007 13:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geef mij es 1 reden waarom die dat zouden doen ?
bron voor de laaste zin.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:22 schreef JohnDope het volgende:
Dat is goed nieuws. Er is in principe maar 1 ware God.
Overigens van alle gelovigen zijn het de Christenen die wereldwijd het meeste onderdrukt worden.....
Lekker antwoord weer.quote:
moet je maar even in google kijken..... misschien zoek ik later nog wel even een bronquote:
Vanwege de maagden?quote:
Nee de maagden zijn onzin.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanwege de maagden?
Christenen kennen ook een hiernamaals hoor, dan wel zonder maagden tenzij Maria er rondloopt.
Ik kan best redenen verzinnen waarom mensen zich bekeren van Christen naar Moslim of omgekeerd, maar ik begrijp je opmerking over het hiernamaals niet. Is de ene hemel soms mooier of leuker dan de andere? Of eenvoudiger te bereiken?quote:
de ware godsdienst bij Allah is de Islaam.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:28 schreef feessie het volgende:
Maar Meki ...............de Christenen hebben gewoon de beste papieren. Jezus is de weg de waarheid en het leven. Dat zegt Allah niet
Ik kan ook met losse flodders schieten . Het schijnt niet in de Koran te staan.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:29 schreef Meki het volgende:
[..]
de ware godsdienst bij Allah is de Islaam.
Mohammed is de waarheid binnen de Islaam.
Hiernamaals komt iedereen Jij ook Bush ook iedereen komt daar.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan best redenen verzinnen waarom mensen zich bekeren van Christen naar Moslim of omgekeerd, maar ik begrijp je opmerking over het hiernamaals niet. Is de ene hemel soms mooier of leuker dan de andere? Of eenvoudiger te bereiken?
Dat verlangt God ook niet van je.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:31 schreef Meki het volgende:
en De Bijbel is geschreven door priesters en wordt steeds vernieuwd aan de tijd. dat heet innovatie
Innovatie binnen de islaam is verboden. de koran is geschreven voor alle tijden.
de koran wordt niet vernieuwd maar is eenmalig uitgebracht.
Maar waarom kent bijna elke moslims de hele koran uit hun hoofd en een christen de bijbel niet uit zijn hoofd kent.
Dat herschrijven heeft als reden om het volk te manipuleren, zodat men de wonderen en ernstige rampen symbolisch (sprookje) gaat lezen ipv als directe waarheid.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:31 schreef Meki het volgende:
en De Bijbel is geschreven door priesters en wordt steeds vernieuwd aan de tijd. dat heet innovatie
Innovatie binnen de islaam is verboden. de koran is geschreven voor alle tijden.
Maar waarom kent bijna elke moslims de hele koran uit hun hoofd en een christen de bijbel niet uit zijn hoofd kent.
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:31 schreef Meki het volgende:
Allah verlangt naar je dat je in hem gelooft in zijn engelen in zijn boeken in zijn profeten en in de laaste dag van de aardequote:Op maandag 12 februari 2007 13:33 schreef feessie het volgende:
[..]
Dat verlangt God ook niet van je.
Sorry ik geloof in mijn God.Mijn God is de levendige echte God , zoals hij zelf zegt.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Allah verlangt naar je dat je in hem gelooft in zijn engelen in zijn boeken in zijn profeten en in de laaste dag van de aarde
dat vraagt Allah wel aan jou
40.000 in Duitsland ?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:24 schreef Meki het volgende:
‘Islam trekt christenen’
Exacte aantallen heeft hij niet. Ton Crijnen noemde in zijn boek over ‘nieuwe moslims’ een getal van 6000 per jaar; in Duitsland worden aantallen genoemd van wel 40.000 per jaar
het probleem daarvan is dat innovatie in alle opzichten verboden lijkt. Zeker onder oprukkende stromingen als het salafisme.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:31 schreef Meki het volgende:
Nou nee hoor das echt een verkeerde opvattingquote:Op maandag 12 februari 2007 13:40 schreef longinus het volgende:
Als het goed is hebben we allemaal dezelfde god, de tijd zal het leren.
zie hier de gebruikelijke "Islam-voor-pubers-indoctrinatie-kul."quote:Op maandag 12 februari 2007 13:31 schreef Meki het volgende:
de profeet Mohammed vzmh zei :er zal een dag komen waarin de mensen van verre afstand tot elkaar zullen spreken met een kleine stok.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat herschrijven heeft als reden om het volk te manipuleren, zodat men de wonderen en ernstige rampen symbolisch (sprookje) gaat lezen ipv als directe waarheid.
De bijbel was een goede manier om het volk onder de duim te houden, maar de bijbel mocht aan datzelfde volk ook niet te veel verklappen over de toekomst vandaar dat de bijbel symbolisch moet overkomen.
Nu hebben we CO2 als de nieuwe duivel.
Als we allemaal beweren dat er maar een god is kan het moeilijk zijn dat er verschillende zijn, dan zou het betekenen dat het gevecht gaat om mijn god is beter dan jouw god en dat zou betekenen dat er erkend wordt dat er meerdere goden zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:41 schreef feessie het volgende:
[..]
Nou nee hoor das echt een verkeerde opvatting![]()
Het enige juiste antwoordquote:Op maandag 12 februari 2007 13:40 schreef longinus het volgende:
Als het goed is hebben we allemaal dezelfde God, de tijd zal het leren.
Nee alleen Jezus zegt dat hij de waarheid en het leven is , de rest doet dat niet. En mijn God hoeft per se geen werelde dominatie waar de Islam wel naar streeft.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:44 schreef longinus het volgende:
[..]
Als we allemaal beweren dat er maar een god is kan het moeilijk zijn dat er verschillende zijn, dan zou het betekenen dat het gevecht gaat om mijn god is beter dan jouw god en dat zou betekenen dat er erkend wordt dat er meerdere goden zijn.
![]()
Je haalt dingen door elkaar.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:45 schreef feessie het volgende:
[..]
Nee alleen Jezus zegt dat hij de waarheid en het leven is , de rest doet dat niet. En mijn God hoeft per se geen werelde dominatie waar de Islam wel naar streeft.
Oh, ik dacht dat daarmee de communicatie tussen man en vrouw mee bedoeld werd.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:43 schreef Meki het volgende:
[..]
de profeet Mohammed vzmh zei :er zal een dag komen waarin de mensen van verre afstand tot elkaar zullen spreken met een kleine stok.
Daarmee wordt bedoeld een telefoon.
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:47 schreef Meki het volgende:
De profeet Mohammed vzmh zei ook : De Dajal (een monster met 1 oog die aan het einde der tijden zal verschijnen) zal op een ijzere ezel over de wereld reizen met een hogere snelheid dan de wolken´´
Met een ijzere ezel wordt bedoeld een vliegtuig
Hoe kan deze man dit 1400 jaar geleden al weten toen er geen vliegtuigen waren ?
Waar baseer je die larie op?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:47 schreef longinus het volgende:
[..]
Je haalt dingen door elkaar.
Jezus en Mohammed zijn god niet.
In dat geval is Da Vinci ook god.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:47 schreef Meki het volgende:
De profeet Mohammed vzmh zei ook : De Dajal (een monster met 1 oog die aan het einde der tijden zal verschijnen) zal op een ijzere ezel over de wereld reizen met een hogere snelheid dan de wolken´´
Hoe kan deze man dit 1400 jaar geleden al weten toen er geen vliegtuigen waren ?
Mis, ik wil je niet uit je droom helpen maar "Allah" is een andere God dan de God uit het Christen- of Jodendom. Ik zal de link uit WFL er nog even bij proberen te vinden.quote:
Wie zegt dat de salafisme de juiste stroming isquote:Op maandag 12 februari 2007 13:38 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
het probleem daarvan is dat innovatie in alle opzichten verboden lijkt. Zeker onder oprukkende stromingen als het salafisme.
Heel gevaarlijk Meki, 100 jaar geleden was de Dajal iets heel anders en over 100 jaar zal het weer wat anders zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:47 schreef Meki het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |