actie´s?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
D'r zijn heel veel stoute actie's die vroegtijdig gestopt werden door crew.
hehe iddquote:Op maandag 12 februari 2007 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
Al die gasten altijd zeiken op breezahjeugd en ander gespuis dat ze normaal Nederlands moeten typen en dan typen ze zelf ook in van die bagger.
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Liever dat dan dat ge-"OMFG LOLLERZ123!!!!11DD!!!1D hendig sjieke Kankerkachel" wat je ook steeds weer op Fok! tegenkomt.
Kom je wel eens in ONZ?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geenstijl is een simpele kutsite waar kneusjes komen die in het echte leven niets durven en zich dan maar op het internet stoer voor gaan doen.
Hahaha, En dat voor iemand die zich op internet The_Terminator noemt..quote:Op maandag 12 februari 2007 16:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geenstijl is een simpele kutsite waar kneusjes komen die in het echte leven niets durven en zich dan maar op het internet stoer voor gaan doen.
Dat is omdat ik de film tof vind, en heeft verder niets met mij persoonlijkheid temaken. Sowieso kon ik op het moment van registreren niets beters verzinnen.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:45 schreef THeeF het volgende:
[..]
Hahaha, En dat voor iemand die zich op internet The_Terminator noemt..![]()
Daar had ik ook last vanquote:Op maandag 12 februari 2007 18:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sowieso kon ik op het moment van registreren niets beters verzinnen.
Liever geen van beide.quote:Op maandag 12 februari 2007 21:26 schreef Qunix het volgende:
Ik zie liever GS-taal dan Mailkuuul-taal.
--> tweakersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:58 schreef Bernoire het volgende:
Waar is de tijd heen dat de Nederlanders gewoon
Nederlands schreven en onze goede vrienden
uit Frankrijk alles met eau?!![]()
Verdwaalde ONZ users. Gewoon terugsturen naar 49.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Liever dat dan dat ge-"OMFG LOLLERZ123!!!!11DD!!!1D hendig sjieke Kankerkachel" wat je ook steeds weer op Fok! tegenkomt.
Nerds die titels uit hun hoofd wetenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:20 schreef switchboy het volgende:
[..]
Verdwaalde ONZ users. Gewoon terugsturen naar 49.
Wel zo handig als het forum traag is hoef je niet de forum list op te vragen. scheelt één keer laden en twee klikjesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nerds die titels uit hun hoofd weten![]()
Of je typed gewoon 2x 'ONZ' natuurlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:22 schreef switchboy het volgende:
[..]
Wel zo handig als het forum traag is hoef je niet de forum list op te vragen. scheelt één keer laden en twee klikjes![]()
Ik dacht heel even dat ik het achterstevoren moest lezenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef Daniel.J het volgende:
traj dis redin fawq, bat j00 kent cuz ur nawt gud nav.
leetspeakquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:40 schreef Mr.Manson het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat ik het achterstevoren moest lezen
Maar ik ben toch goed genoeg om het te lezen
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hier wisten ze anders ook een Joodse vent uit Amerika te vinden die in de avatar van BrauN stond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |