Wat ben ik grappig hè?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:08 schreef Frollo het volgende:
Ga eens deaud TS.
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:07 schreef PDOA het volgende:
Tief eens op met die verbastering van onze mooie Nederlandsche taal!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net zoals het gebruik van 'tief eens op' e.d.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:11 schreef Doodmetaal het volgende:
Ik vind het ook ongelofelijk triest dat schaperige volg-gedrag.
bohquote:Op maandag 12 februari 2007 12:15 schreef Herald het volgende:
zoeen gare ontwikkelings is dat jeweets
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:07 schreef PDOA het volgende:
Tief eens op met die verbastering van onze mooie Nederlandsche taal!
quote:jeweets!!!11!!!23
Nee.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:28 schreef jpg97 het volgende:
Boh gek, je hebt gelijk jong vuillak, zoeen gare taal. Maikuuuls is wel hendig sjiek 14.gif
nou nee, maar het is geen site waar ik graag kom. Helemaal sinds die kneus op televisie is geweest..quote:
Waarom? Voel je je er niet veilig?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
nou nee, maar het is geen site waar ik graag kom. Helemaal sinds die kneus op televisie is geweest..
Welkom op het internetquote:Op maandag 12 februari 2007 13:43 schreef northernlight81 het volgende:
Geenstijl idd. Een site voor kinderen tussen de 8 en 13 ofzo. Wat een zinloze stelletje mongolen bij elkaar zijn dat daar. Allemaal van die zogenaamde leuke dingen die zo voorspelbaar en cliché zijn als de pest.
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:53 schreef Biogarde het volgende:
Zal ik dit topique op slot Jorissen?
Want anders loop ik eerst ff naar de Febeaux
Geenstijl is een simpele kutsite waar kneusjes komen die in het echte leven niets durven en zich dan maar op het internet stoer voor gaan doen. Op het internet is het ook zo makkelijk om alles maar de grond in te trappen, toch niemand die je een klap op je bek kan geven als die het er niet mee eens is.quote:
Kansloze redenering voor iemand die er weinig kijkt.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geenstijl is een simpele kutsite waar kneusjes komen die in het echte leven niets durven en zich dan maar op het internet stoer voor gaan doen. Op het internet is het ook zo makkelijk om alles maar de grond in te trappen, toch niemand die je een klap op je bek kan geven als die het er niet mee eens is.
En dat maakt juist die site zoals het is, en als ik heel eerlijk moet zijn vind ik de mensen die de site opgericht hebben niet veel beter dan de users die er komen. Maargoed, dat is ook mijn eigen mening, hoef jij het niet mee eens te zijnquote:Op maandag 12 februari 2007 16:30 schreef Camplo het volgende:
[..]
T'is een krachtiger medium dan je denkt, ook al zit er veel volk dat er enkel komt om stoer te doen.
Hier wisten ze anders ook een Joodse vent uit Amerika te vinden die in de avatar van BrauN stond.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:30 schreef Camplo het volgende:
[..]
Kansloze redenering voor iemand die er weinig kijkt.
Ze hebben een zeer uitgesproken mening, maar ik kan me herinneren dat ze menig onderzoek van de politie versneld hebben door om info te vragen.
Ook die kakkertjes die zo'n flikker in elkaar geslagen hadden ergens met een boot ofzo, kregen het erg warm toen ze flink aandacht kregen op geenstijl.
T'is een krachtiger medium dan je denkt, ook al zit er veel volk dat er enkel komt om stoer te doen.
Overigens: Fok is dan geen simpele 'kutsite' maar hier gebeurd qua schelden enzo netzoveel, al zijn de meningen naar moslims en pedo's hier veel genuanceerder.
Jah maar dat is braaf.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hier wisten ze anders ook een Joodse vent uit Amerika te vinden die in de avatar van BrauN stond.
D'r zijn heel veel stoute actie's die vroegtijdig gestopt werden door crew.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah maar dat is braaf.
De echte stoute dingen traceren daar zijn de meeste fokkers te braaf voor.
Jah maar je ziet hier niks staan van: mensen hier wat beelden van criminelen, post maar als je ze ergens van kent.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
D'r zijn heel veel stoute actie's die vroegtijdig gestopt werden door crew.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |