Brainles en Zdngmw haalde Bart naar binnen en wilde ff zeggen hoe ze het hadden bedoeld met dat wegstemmen. Bart is niet zelf naar hun toegegaan.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:53 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub heeft Bart verteld dat Brian er alles aan doet om Bart de villa uit te krijgen en dat hun pact dus niets waard is (een beetje bluf dus). Daarop volgend stelde Huub voor aan Bart om samen een pact te sluiten dat ze elkaar er niet uitstemmen. Bart is hierop ingegaan.
Bart vertrouwd Huub alleen niet voor de volle 100% en heeft daarom vandaag verhaal gehaald bij Brian. Dus ik weet niet of het pact tussen Huub en Bart wel iets waard is. Misschien gebruikt Bart het om Sylvia weg te stemmen want Huub heeft aangegeven dit te willen.
Wie zijn Bart en Ruudquote:Op maandag 12 februari 2007 12:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja... je hebt fans van The Beatles.... en fans van The Stones.
Je hebt fans van Ajax ... en fans van Feyenoord.
En je hebt mensen die waren voor Bart en mensen die waren voor Ruud.
De allereerste Big Brother, lang geleden......................quote:
Petraa! Wat een taal!quote:Op maandag 12 februari 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ik heb ook de cossen moeten teruglezen, dus zou zeggen doe het ook ff![]()
![]()
![]()
Die onderste 2 zijn ook verschillend hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 12:58 schreef Peter6000 het volgende:
2 verschillende streams op 1 en 2, zowaar.![]()
En ik mis Thom Yorke die met Huub mee komt zingen.
Bart is wel aan het denken gegaan.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:54 schreef ozewiesewoze het volgende:
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat bart toch voor het Huubkampje gaat. Hij was in het begin zo bezig met waarmee hij wel of niet geassocieerd wilde worden toch? Bart is imo geen domme jongen en moet dat gruwelijke geschreeuw en gezever van BaN toch ook ordinair vinden?
Dank voor de tip. Jij bent wel hilarisch trouwens.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Niet proberen grappig te doen als je het niet bent![]()
Zeiksnorquote:Op maandag 12 februari 2007 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Jij bent wel hilarisch trouwens.
Scanman kan best wel grappig zijn, hoor! Laatst nog, BB4 was het geloof ik...quote:Op maandag 12 februari 2007 12:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Niet proberen grappig te doen als je het niet bent![]()
Ik dacht, zeg jij het of zeg ik het?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Jij bent wel hilarisch trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |