Op Bart van Starmaker na natuurlijkquote:Op maandag 12 februari 2007 12:16 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook heel vaak...dieenebart is toch by far de beste Bart die zich ooit in een huis van JdM heeft laten opsluiten....
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:16 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook heel vaak...dieenebart is toch by far de beste Bart die zich ooit in een huis van JdM heeft laten opsluiten....
hij speelt het spel goed, en toch irriteert het me soms, dat niet duidelijk zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met Lesley en de villa wedt hij al op twee paarden. Datzelfde doet hij nu weer met de twee groepen.
Eenschquote:Op maandag 12 februari 2007 12:16 schreef Elounda het volgende:
[..]
O God Ook dat hebben we samen gekeken Scannie.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op Bart van Starmaker na natuurlijk
Net als Huub zegmaar?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:17 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
neuh, dat ben ik nie tme tje eens. Ik vond het altijd een beetje een betwetertje....
Ik heb zelfs over Bart gedroomd toen. Ik vond hem vrij aantrekkelijk.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:17 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
neuh, dat ben ik nie tme tje eens. Ik vond het altijd een beetje een betwetertje....
waar heen dan rooie? heb mijn streams niet aan.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:20 schreef rooie3 het volgende:
Moet Huub vanavond weg.
Hoe moet het dan met de stemming.
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op maandag 12 februari 2007 12:20 schreef rooie3 het volgende:
Moet Huub vanavond weg.
Hoe moet het dan met de stemming.
Supergirl van Reamonnquote:Op maandag 12 februari 2007 12:19 schreef itsme het volgende:
[..]
O God Ook dat hebben we samen gekeken Scannie.![]()
Maar goed. haalt het niet bij mijn Bart hoor.![]()
Al vond ik die ook wel leuk.
Zijn cover van dat nummer van die Duitse groep heb ik nog op HD staan.![]()
Examen honkbalscheidsrechterquote:Op maandag 12 februari 2007 12:20 schreef itsme het volgende:
[..]
waar heen dan rooie? heb mijn streams niet aan.
Kun je niet met elkaar vergelijken vind ik. Huub heeft by far meer te vertellen dat Bart1.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Net als Huub zegmaar?
Maar Huub is nog meer aanwezig dan Bart ooit was in BB1.
Examen van scheidsrechter.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:20 schreef itsme het volgende:
[..]
waar heen dan rooie? heb mijn streams niet aan.
tuurlijk niet, Bart en Syl stemmen heus wel tegen en gaat heel het feestje down the drainquote:Op maandag 12 februari 2007 12:22 schreef Ashrak het volgende:
Alleen kan Brian dan zijn plan doorvoeren zonder de stem van Huub als hij niet aanwezig is bij de stemming ?
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op Bart van Starmaker na natuurlijk
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:22 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
Kun je niet met elkaar vergelijken vind ik. Huub heeft by far meer te vertellen dat Bart1.
Hij wil wel graag gelijk hebben maar zeg nu zelf: heeft ie dat eigenlijk ook niet gewoon heel erg vaak?
Is het volgens mij nog steeds, maar dat vond ik nou juist altijd wel leuk aan hem..quote:Op maandag 12 februari 2007 12:17 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
Ja maar, weegschalen meten geen stress, en het komt door de stress, dat vreet je hele lichaam weg.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:25 schreef HiDiHo het volgende:
Nasty: ik ben afgevallen, maar volgens de weegschaal niet !![]()
Idd, beetje irritant. Maar hier op FOK vind ik het altijd leuk om z'n posts te lezen.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:17 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
Wist ik wel.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Supergirl van Reamonn
En ik meende het ook niet echt hoor
Je gelooft toch echt niet dat dat 1 moment in haar opkomt, veuuuuuuuul te moeilijkquote:Op maandag 12 februari 2007 12:27 schreef Ashrak het volgende:
De kans voor Amanda om de benodige informatie in te winnen.
Komt door de stress zegt ze. Huub weegt best zwaar, daar zit zij mee in haar maag.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:25 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien dat amoebe het wèl ziet?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:25 schreef HiDiHo het volgende:
Brian: oh op het oog bedoel je.
Chips .. ja vergeten ....quote:Op maandag 12 februari 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gelooft toch echt niet dat dat 1 moment in haar opkomt, veuuuuuuuul te moeilijk![]()
Ach ja... je hebt fans van The Beatles.... en fans van The Stones.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:25 schreef Elounda het volgende:
Is het volgens mij nog steeds, maar dat vond ik nou juist altijd wel leuk aan hem..
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:28 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Misschien dat amoebe het wèl ziet?
Geeft niet hoor, ik denk wel voor ons samenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:28 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Chips .. ja vergeten ....
Had ik al verteld dat ik ook blond was![]()
Wie de neuq is Mieke....quote:
Dat is nou dat lage IQ waar Huub het steeds over heeftquote:Op maandag 12 februari 2007 12:25 schreef LuNaTiC het volgende:
whahaha
Natasia: 'ik schijn afgevallen te zijn, maar dat zie je niet op de weegschaal'
Dank jequote:Op maandag 12 februari 2007 12:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik denk wel voor ons samen![]()
ja, en je hebt top-postersquote:Op maandag 12 februari 2007 12:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja... je hebt fans van The Beatles.... en fans van The Stones.
Je hebt fans van Ajax ... en fans van Feyenoord.
En je hebt mensen die waren voor Bart en mensen die waren voor Ruud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |