quote:
Gordon en Linda de Mol nieuw tv-duo
AMSTERDAM - Gordon en Linda de Mol presenteren vanaf 19 maart het nieuwe muziekprogramma 'Just the two of us' op tv-zender Tien. In de show zingen negen bekende Nederlanders, die zingen niet tot hun dagelijkse werk hebben gemaakt, duetten met bekende zangers of zangeressen.
Gordon voert na afloop van de optredens gesprekken met de deelnemers. Linda neemt meer de algemene presentatie voor haar rekening.
Presentator Rick Brandsteder, actrice Sonja Silva en radio-dj Edwin Evers bijten in het programma het spits af. De mannen worden gekoppeld aan een zangeres en de vrouwen aan een zanger. De namen van de bekende zangers en juryleden worden binnenkort bekendgemaakt. Het gerucht gaat dat Esther Hart plaatsneemt in de jury en zanger Thomas Berge is aangetrokken om een duo te vormen met een bekende Nederlandse. De kandidaten worden begeleid door een groot orkest.
De negen deelnemers kunnen geen prijzen winnen met hun deelname aan het programma. "Het gaat puur om de eer", vertelde Linda maandag in de radioshow van Evers.
Tien-concurrent SBS 6 start op 23 maart met 'So you wanna be a popstar', een soortgelijk programma waarin tien bekende Nederlanders zonder zangtalent zich middels een wedstrijd binnen een paar weken moeten ontwikkelen tot een heuse popster. Deze show wordt gepresenteerd door Nance en Gerard Joling.
Ja hoor het kon niet uitblijven, na dansen met de sterren, schaatsen met de sterren, komt nu zingen met de sterren. De commerciële zenders hebben het kip met de gouden eieren gevonden en zijn van plan deze volledig kaal te plukken. Het vervelende is dat meerdere zenders tegelijk dezelfde programma's maken. Dus zit je met dezelfde programma's die rond dezelfde tijd geprogrammeerd staan.
Voor mij is dit een brevet van onvermogen en een signaal naar de kijkers toe. Voor mij waren de commerciëlen al een tijdje het lachertje in omroepland, maar het lijkt er steeds meer op dat ze een middel zijn geworden om in de volkswijken het plebs rustig te houden.
pokeren met de sterren is trouwens wel leuk, want pokeren is cool
BREEZAH alert, dus breezah vertalingJ4 hOr h3t kOn nIeT UiTbLiJv3n n4 AlS MeT De $TeR3N Sg4tSeN M3T De sT3R3N KoMt nU ZiNgEn mEt dE $t3rEn1!!!1!11 hIhI LoL DuZz *OnE LuV* d3 CoM3RcIëL3 z3nDeR$ h3bEn h3t kIp mEt d3 GoUd3n eIeReN GeVoNd3n eN ZiJn vAn pL4N D3Z3 vOl3dIg kAl tE PlUk3n!1!!1!!1 lOl dUzZ *oNe lUv* HeT VeRv3l3nDe i$ DaT MeRd3r3 ZeNdErS T3GeLiJk d3zElFdE PrOgR4M4S M4K3N1111! hIhI LoL DuZz dU$ zIt j3 M3T DeZ3LfDe pRoGr4mA$ dIe rOnD DeZeLfD3 tIjD GePrOgRaMeRd $TaN11!!! *OnE LuV*
vOr mIj i$ DiT En bR3VeT VaN OnV3RmOgEn eN En sIgNaL NaR De kIjK3Rs tOe1!!11 HiHi lOl *OnE LuV* vOr mIj wArEn d3 CoMeRcIëLeN Al eN TiJdJuH HeT LaGeRtJuH In oMrOePlAnD MaR HeT LiJkT Er $T3D$ mEr oP DaT Ze eN MiDeL ZiJn gEwOrD3N Om iN De vOlKsWiJkEn hEt pLeBs rUsTiG T3 hOuDeN
pOk3r3n!111! LoL *oNe lUv* M3T D3 sTeReN I$ tRoUwEnS WeL LeUk wAnT PoK3R3N I$ kEwL
[ Bericht 8% gewijzigd door LENUS op 12-02-2007 14:59:33 ]
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".