Hebben we eerst de (ijs)dansstrijd met BN-ers gehad tussen RTL en SBS, krijgen we nu een zangstrijd met BN-ers tussen SBS6 en Tien/Talpaquote:Linda de Mol presenteert samen met Gordon talentenjacht BN'ers
Linda de Mol en Gordon worden een tv-koppel. Vanaf 19 maart presenteert zij samen het programma Just the two of us, een talenjacht waarbij een BN'er die niet kan zingen aan de hand van een echte zanger of zangeres de hoofdrpijs tracht te winnen.
Zeker is dat Edwin Evers, Sonja Silva en Rick Branddsteder tot de kandidaten behoren die 'zangles' gaan krijgen. Linda de Mol zal de studiopresentatie voor haar rekening nemen van het TIEN-programa, terwijl Gordon achter de schermen actief zal zijn.
quote:Gordon en Linda de Mol nieuw tv-duo
Gordon en Linda de Mol presenteren vanaf 19 maart de show 'Just the two of us'. Daarin zingen 9 BN'ers die niet kunnen zingen een duet met een bekende artiest.
Gordon en Linda de Mol presenteren vanaf 19 maart het nieuwe muziekprogramma 'Just the two of us' op tv-zender Tien. In de show zingen negen bekende Nederlanders, die zingen niet tot hun dagelijkse werk hebben gemaakt, duetten met negen bekende zangers of zangeressen. Gordon voert na afloop van de optredens gesprekken met de deelnemers. Linda neemt meer de algemene presentatie voor haar rekening.
Presentator Rick Brandsteder, actrice Sonja Silva en radio-dj Edwin Evers bijten in het programma het spits af. De mannen worden gekoppeld aan een zangeres en de vrouwen aan een zanger. De namen van de bekende zangers en juryleden worden binnenkort bekendgemaakt. Het gerucht gaat dat Esther Hart plaatsneemt in de jury en zanger Thomas Berge is aangetrokken om een duo te vormen met een bekende Nederlandse. De kandidaten worden begeleid door een groot orkest.
De negen deelnemers kunnen geen prijzen winnen met hun deelname aan het programma. "Het gaat puur om de eer", vertelde Linda maandag in de radioshow van Evers.
Tien-concurrent SBS 6 start op 23 maart met 'So you wanna be a popstar', een soortgelijk programma waarin tien bekende Nederlanders zonder zangtalent zich middels een wedstrijd binnen een paar weken moeten ontwikkelen tot een heuse popster. Deze show wordt gepresenteerd door Nance en Gerard Joling.
[Novum]
Dat klopt.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:46 schreef buzzer het volgende:
Ik hoop dat ze dan Jette van der Meij nemen, die kan echt heel goed zingen
inderdaadquote:
Dat is geen eerlijke strijd. Tien verliest sowieso.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie zal er winnen Tien of SBS [afbeelding]
Erg kinderachtig van SBS om paar dagen later met soortgelijke programma te komen.
Ik bedoelde ook niet echt hé wie er zou winnen.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is geen eerlijke strijd. Tien verliest sowieso.
O ok, ik ben het trouwens met je eens dat het kinderachtig is van SBSquote:Op maandag 12 februari 2007 17:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet echt hé wie er zou winnen.
"De 25..." van SBS is ook letterlijk gejat van "De 10..." van RTL. Ze hebben wel meer op hun gewetenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tweede keer dat SBS een progamma-format jat, snap niet dat er geen rechtzaken vallen..
Ik heb het in dit geval meer over internationale formatsquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"De 25..." van SBS is ook letterlijk gejat van "De 10..." van RTL. Ze hebben wel meer op hun geweten
Hoewel RTL weer met "4 In Het Land" heeft afgeleid van "Hart van Nederland"
O okquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb het in dit geval meer over internationale formats
Dancing on Ice en Just the Two of Us komen beiden uit Engeland..
Iddquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:23 schreef TheVulture het volgende:
Wel goeie profs die ze hebben gestrikt trouwens
Thomas heeft geen vaste dienst bij SBS6quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:36 schreef Mvnl het volgende:
én Thomas Berge(mag ie dat contractueel wel nadat ie eerst nog in een SBS-programma rondschaatste?
)
Ruth is cool![]()
Jongste winnaar van de zilveren harp ooit, dus zo'n lachwekkende artiest is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:36 schreef Mvnl het volgende:
én Thomas Berge(mag ie dat contractueel wel nadat ie eerst nog in een SBS-programma rondschaatste?
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |