abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 januari 2002 @ 22:31:53 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_2904005
Die vent die spoort echt van geen kanten, begint ie met met de presentatie voor zijn Wereldtitel gevecht tegen Lewis, zomaar weer om zich heen te slaan, het wordt mi hoog tijd dat die man permanent in een inrichting wordt opgenomen..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_2904019
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 22:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Die vent die spoort echt van geen kanten, begint ie met met de presentatie voor zijn Wereldtitel gevecht tegen Lewis, zomaar weer om zich heen te slaan, het wordt mi hoog tijd dat die man permanent in een inrichting wordt opgenomen..
Of gewoon permanent knockout wordt geslagen!!
Lachen is gezond :D!
  dinsdag 22 januari 2002 @ 23:40:35 #3
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_2904781
http://sportsillustrated.cnn.com/boxing/news/2002/01/22/tyson_lewis_reut/

Blijft een zeer raar mannetje die Iron Mike.
Laat Lennox hem maar KO slaan dan is het tenminste gebeurd met zijn bokscarriere,kan Mike daarna rechtstreeks door naar de psychiatrische inrichting.

May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_2904800
Jezus wat een gedoe, zag het net op RTL Nieuws. Dat die twee elkaar te lijf gaan kna ik nog wel begrijpen. Maar dat de halve zaal mee gaat doen
  dinsdag 22 januari 2002 @ 23:44:38 #5
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2904816
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 23:42 schreef calvobbes het volgende:
Jezus wat een gedoe, zag het net op RTL Nieuws. Dat die twee elkaar te lijf gaan kna ik nog wel begrijpen. Maar dat de halve zaal mee gaat doen
Jammer dat ik het gemist heb.. Die beelden had ik graag willen zien.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_2904930
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 23:44 schreef I.R.Baboon het volgende:

Jammer dat ik het gemist heb.. Die beelden had ik graag willen zien.

Ze staan misschien wel op de site van RTL. momentje....

edit: Yep, het staat op hun frontpage: http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/

pi_2906429
weet iemand of Tyson vs Lewis ook uitgezonden word op rtl5?? of op een andere zender?
pi_2912545
* PostManBart had ergens gelezen (NOS-Teletekst) dat de Heer Tyson de Heer Lewis in zijn been had gebeten

Die gast mogen ze van mij echt in een inrichting opsluiten. Liefst een heel goed beveiligde, want als hij een beetje los gaat, wil ik niet weten wat er gebeurt.

Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
pi_2914469
En dat moet een sportman voorstellen. En dat krijgt tientallen miljoenen voor zijn agressiviteit.

Boksen heb ik nooit een mooie sport gevonden. Vooral als je ziet wat voor idioten erin rondlopen.

Regilio Tuur is ook al zo'n idioot die zijn leven niet op spoor heeft.

Tyson moeten ze opsluiten ja. En platgooien met medicatie.

pi_2914486
jezus het lijkt wel of iedereen er in trapt .

Dit is gewoon een show die wordt opgevoerd.
Nu deze beelden de wereld rond zijn gegaan gaat natuurlijk iedereen naar die wedstrijd kijken. Het heeft helemaal niks meer met sport te maken. Pure commercie.

pi_2914709
Opsluiten dat beest.
Is een gevaar voor de samenleving.
"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
  woensdag 23 januari 2002 @ 21:10:35 #12
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_2914986
Dat Tyson niet helemaal spoort dat wisten we allang maar de persconferenctie was vooral bedoeld als promotie voor het gevecht,en als er niet was gemat had de PC zeker niet het nieuws gehaald,en Iron Mike zorgde er dus voor dat het meteen wereldnieuws werd.
quote:
Brawl breaks out at Tyson-Lewis press conference
Jan. 22, 2002
SportsLine.com wire reports

NEW YORK -- Mike Tyson's latest outburst angered Lennox Lewis and landed the president of the World Boxing Commission in the hospital briefly with a sore head. Tyson also was left with some explaining to do if he ever hopes to get Lewis into the ring for real.

Tyson himself was cut on his forehead after he came at Lewis and threw a punch that triggered a melee and ended up canceling a news conference Tuesday to promote their heavyweight championship fight April 6.

The fight could be in trouble as well, if Tyson can't convince Nevada boxing authorities next week that all he was trying to do was promote the fight when he went after Lewis.

"It didn't help," Tyson adviser Shelly Finkel said.

The timing couldn't have been worse for the former heavyweight champion, who also shouted obscenities and made obscene gestures at a person attending the news conference who suggested he be put in a straitjacket.

Reports that Tyson bit Lewis on the leg could not be confirmed despite phone calls to Lewis' promoter and public relations staff.

Also Tuesday, police in Las Vegas said they found evidence supporting a woman's claim she was raped by Tyson. It will be up to the district attorney's office to decide whether to charge Tyson, who served three years in prison on a 1992 rape conviction.

The news conference began when Tyson, wearing all black, including a leather hat, was introduced first. He strode onstage at the Hudson Theater and then stared in the direction of where Lewis was supposed to appear. When the champion walked out, Tyson quickly walked toward him.

A Lewis bodyguard pushed Tyson and then touched him again. Tyson threw a left hook and a Lewis bodyguard went down, although it wasn't clear if Tyson connected. Lewis threw an overhand right that apparently glanced off the top of Tyson's head and left a cut at his hairline.

The two fighters then rolled briefly on the stage, which suddenly was filled with jumping, falling bodies and flying fists.

Lewis promoter Gary Shaw said he was also hit several times.

WBC president Jose Sulaiman was knocked unconscious in the fight when he hit his head on a table. He was treated at a hospital for a concussion before being released.

"Today's events are but one of the very many instances that have recently taken place that degrade boxing," Sulaiman said. "It would be discriminatory to single out Mike Tyson because many other boxers have behaved similarly at other press conferences."

After things quieted down, Tyson walked to the front of the stage, and thrust his arms in the air in triumph, then grabbed his crotch.

Someone shouted, "Put him in a straitjacket." Tyson then gestured at the man and cursed him.

Tyson left the theater without answering questions. Instead, he strolled around the block and stopped to sign autographs. A few women kissed him.

Later, he explained his actions in a statement:

"My motivation for approaching Lennox was to stage a face off, which I was told both camps had agreed to," Tyson said. "It was Lennox's bodyguard who panicked and shoved me. Lennox then threw a right. I was here to promote the fight, not be intimidated. I will never be intimidated by anyone, and Lennox will pay in April."

Lewis' business agent, Adrian Ogun, later read a statement from the champion that said: "As a result of today's events, I will re-evaluate my options after the relevant boxing commission has ruled."

The real fight, scheduled to be held in Las Vegas, must be licensed by the Nevada State Athletic Commission, which fined Tyson $3 million and revoked his license after he bit Evander Holyfield's ears in 1997. Tyson is supposed to appear before the commission next Tuesday to see if it will grant him a new license.

Marc Ratner, executive director of the Nevada body, said there should have been better security at the New York news conference.

"I thought it was completely regrettable," Ratner said. "They had an incident when it didn't need to happen."

The fracas recalled the scene when Lewis and Hasim Rahman exchanged words and chest bumps before wrestling on the floor during a TV interview in August. That was 2½ months before Lewis knocked out Rahman in a rematch to regain the heavyweight title.

In Las Vegas, meanwhile, police investigators found evidence they contend backs up a woman's claim she was raped by Tyson, although charges have not been filed against the former heavyweight champion.

"We think there's probable cause to believe a crime occurred," said police Lt. Jeff Carlson, commander of the sex crimes unit.

"We're not the attorneys. It's their decision whether to prosecute."

Results of the four-month investigation were given Tuesday to the office of Clark County District Attorney Stewart Bell.

Chermaine Gord, a spokeswoman for Bell, said prosecutors needed more time to review the information before making a decision on whether to file sexual assault charges against Tyson.

AP NEWS
The Associated Press News Service

Dat het gevecht doorgaat staan dus helemaal nog niet vast zolang Mike geen BoksLicentie heeft/krijgt.
En mocht het doorgaan dan zal het zeker niet op RTL5 worden uitgezonden,mischien op Canal+ want dit wordt een gigantisch duur gevecht en dus PayPerView.Aanvangstijd uurtje of 10 in de avond in Las Vegas,das 6 of 7 uur Zondagmorgen hiero.
don't call to the bullpen
pi_2915190
shit shit weet je op welke zeder het dan wel komt?

op bcc zonden ze wel het eerste gevecht lewis vs rahman uit

maandag 6 juni 2005 @ 19:50:28 #14
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_27686147
Tyson vs. McBride.

11 juni 2005.

Hij gaat 't weer proberen hoor, de mafketel.

-time Heavyweight Champion
Mike "Iron Mike" Tyson
vs.
All-Ireland & WBC Americas Heavyweight Champion
Kevin "The Clones Colossus" McBride
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 6 juni 2005 @ 19:51:41 #15
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_27686192
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 15:26:18 #16
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_27807620
Morgenavond dus.

Dat wordt lachen.
  zondag 12 juni 2005 @ 12:05:52 #17
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27852694
quote:
Former world heavyweight champion Mike Tyson said he will quit boxing after losing to Irish journeyman Kevin McBride in Washington on Saturday.

Tyson looked far from comfortable during his fight which many expected him to win, and referee Joe Cortez stopped the fight before round seven.

McBride, from Monaghan, was awarded the bout on a technical knockout.

"I'm not going to fight again. I haven't got the fighting guts or the heart any more," said the 38-year-old.

Tyson, who has a record of 50 wins, including 44 knockouts, six defeats and two no-contests, said he did not want to disgrace the sport.

"I was just fighting to pay off the bills," he added. "I'm not an animal anymore."

Referee Cortez halted the bout after a manic sixth round.

Tyson was penalised two points for a head-butt that opened a cut under McBride's left eye.

McBride then had Tyson against the ropes and pushed him to the canvas, where he remained until after the bell rang.

Tyson returned to his stool only for trainer Jeff Fenech signalled to the referee that his boxer would be unable to continue.

Two judges had Tyson leading 57-55 after six rounds while the third had the 32-year-old McBride ahead by the same margin.

"He's a tough warrior," the 32-year-old McBride said of Tyson.

"He's perhaps one of the greatest warriors of all time. I just got him at the right time."

McBride picked up just £80,000 for beating Tyson, who received £2.75m.

"I don't know if it's the end of the road for Mike Tyson, but it sure is the start of the road for me," said McBride.

"This win was for the pride of Ireland. I proved everyone wrong."
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 12 juni 2005 @ 12:06:53 #18
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27852717

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 12 juni 2005 @ 12:28:42 #19
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27853126
Van NOS teletekst
quote:
Tyson stopt ermee na nederlaag

De Amerikaan Mike Tyson heeft zijn
carrière beëindigd.De ex-wereldkampioen
in het zwaargewicht nam het besluit te
stoppen nadat hij zaterdag in een duel
met de Ier Kevin McBride in Washington
op technisch knock-out had verloren.

"Nu is het afgelopen.Ik ben er met mijn
hart niet meer bij",lichtte Tyson toe.
Hij ging tegen McBride aan het eind van
de zesde ronde neer en gaf toen op.

In 1986 won Tyson in een WBC-titelduel
van Trevor Berbick (Jam) en was hij met
20 jaar de jongste wereldkampioen ooit.
Een jaar later pakte hij door een zege
op James Smith (VS) ook de WBA-titel en
werd hij ten koste van Tony Tucker (VS)
overall WBC/WBA/IBF-kampioen.

Na zijn overall-titel in 1990 te
hebben verloren aan zijn landgenoot
James Buster Douglas,werd de carrière
van Tyson door veroordelingen wegens
geweldsdelicten overschaduwd.

In 1996 heroverde Tyson,nadat hij drie
jaar celstraf wegens verkrachting had
uitgezeten,de WBC- en WBA-titel,maar
dat jaar raakte hij die ook weer kwijt.

Een jaar later raakte Tyson in opspraak
door in een WBA-titelgevecht Evander
Holyfield in zijn oor te bijten,wat hem
tijdelijk zijn licentie kostte.In 2002
verloor hij in zijn laatste titelduel
(WBC/IBF) van de Brit Lennox Lewis.Van
zijn 56 partijen als prof won Tyson er
50,waarvan 44 door knockout.
  zondag 12 juni 2005 @ 19:21:03 #20
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
  Trouwste user 2022 zondag 12 juni 2005 @ 20:21:02 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_27866062
4 Miljoen voor 4 rondjes.

Ik weet nog dat ie kwam die zou 20 jaar de top beheersen. Maar na 4 jaar was het over. Als je de Docu. ziet weet je waarom.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 12 juni 2005 @ 20:32:19 #22
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_27866466
quote:
Op zondag 12 juni 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
4 Miljoen voor 4 rondjes.

Schuldeisers. Blijft weinig van over.
  zondag 12 juni 2005 @ 21:02:07 #23
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_27867360
quote:
Op zondag 12 juni 2005 20:32 schreef popolon het volgende:

[..]

Schuldeisers. Blijft weinig van over.
Toch knap hoe hij er $300.000.000 doorheen heeft gejaagd...
pi_27885180
Een van werelds grootste boxers verlaat defintief het podium en niemand die een eerbetoon kan schrijven?

Mike Tyson, de man die alles vernietigde wat hem in zijn weg kwam inclusief zichzelf ,........ met uitzondering echter van 2 parasieten.

1) Robin , ex mrs Tyson Givens. Een Parasiet met kleine tieten een inferieur toneelspel talent , en een niet te stillen zuigende honger naar geld.

2) Don King die zijn slechte reputatie aller eer heeft aangedaan door Mike Tyson een slodige 150 millioen dollar afteknopen zonder er iets te voor hebben gedaan.
Alle hoogtij dagen van Tyson lagen voor Don KIng.

Tyson was ttt niet de jongen die hij werd
Tyson was in de ring niet te stoppen, maar door de zachte hand van zijn adoptief vader en mentor, Cus d'Amato , was Tyson zo´n slechte jongen nog niet. Hij kon zelfs redelijk articuleren.

Na de doood van de mentor ging alles fout
Don KIng stond als een Grijnzekater op zijn buit te wachten en Robin perfectioneerde haar felatio kunsten.
Beide gingen zuigen en Tyson bleek potenter als beide hadden gedacht. Hij bleef maar spuiten. Dollars wel te verstaan.

Givens en King hebben naar schating cva 300 Millioen uit de Kist van Tyson weten te zuigen. Niet slecht voor 2 mensen die er beide geen reet voor hebben hoeven te doen. Ok Givens heeft er een paar huwelijkse plichten aan moeten offeren! 1 Jaar lang.......... Dat maakt ... wat 5 millioen doller per beurt? De duurste hoer van deze wereld.

Sportief ís het nooit meer geworden wat het was. De dood van zijn mentor was een deuk niet hij niet meer te boven kwam. Ook wanneer hij de eerste 2 jaar na diens dood , nog bleef presteren. Het ging snel bergaf. Al in 87 was de eerste aanklacht venwege sexuele intiimidatie afgekocht en in 88 klaagde robin Givens al over blaue plekken.

(Givens en haar moeder verklagen Tyson overigens na de scheiding op nog eens 150 milioen om dat tyson beiden in de media als "slangen" had titulleeerd)

Jammer want Tyson was meer als een Beest. Tyson wa een goede boxer. De eerste heavy weight die En spieren had EN kon boxen. Hij was geen gazelle als Ali ooit was. Maar een Mohammed Ali had anno 1985 waarschijnlijk ook geen succes meer met "Sting em like a Bee" takltiek gehad.

Tyson was geen bee, hij was een mamoet.
Nooit zal ik vergeten hoe hij alles in grond en bodem sloeg met een weinig zichtbare inspannig. Bijna had je het gevoel , dat alle wereld kampioenen van die tijd , gekochte wereldkampioenen waren. Bone Crusher Smith en meer zulk Wrestling achtige figuren domineerden de scene. Bone crusher vloog....

Tyson was voor velen neem ik aan, de eerste echte boxer die ze in de ring tegen kwamen. Het boxen lag toentertijd op zijn reet. Larry Holmes was de Mamoet uit verloren dagen, maar zat nog wel op zijn troon zonder dat hij deze troon hoefde te verdedigen. De andere 4 Kampioenen waren no-bodies.

Toen kwam mike en binnen 30 seconden lagen ze allemaal op het kanvas. Larry Holmes had er geloof ik 2 ronden voor nodig , maar toen lag ook Larry.

Het waren de dagen van iron Mike .
wat volgende is bekend en niet noemenswaardig , maar om die dagen om 1985 zal ik niet vergeten. De laatste Boxer voor welke de wereld om godvergetentijden opstond.

[ Bericht 3% gewijzigd door CANARIS op 13-06-2005 15:34:24 ]
pi_27888719
Zo veel talent zo hard verneuken zie je niet vaak.
Hij moest het dan ook niet van zijn intelegentie hebben en ik zou het hem graag opzien nemen tegen regillo tuur in de nationale IQ-test 2006.
Bovenal was het een slechte verliezer zonder enige vorm van mental toughness. De laatste partij van je carriere gewoon opgeven
Ik heb veel meer respect voor de boxer met iets minder talent die op het eind van zijn carriere tervreden op de bank zit en kan denken "er zat niet meer in, maar ik heb alles gegeven".
Op de pressconverentie zei hij dat hij missionary work in Africa gaat doen om zijn leven te helen. Laat me niet lachen. Al die shit (buiten de ring) die hij andere mensen aan heeft gedaan kun je echt niet goed maken zo. Dadelijk wordt hij ook nog religieus om het ff goed te maken. Ownee dat heeft ie in de bak al gedaan das waar ook.
"IRON MIKE, JUST LIVE WITH IT. TAKE IT LIKE A MAN, LOSER"
  maandag 13 juni 2005 @ 18:51:28 #26
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_27895513
Cus heeft zich in de loop der jaren waarschijnlijk meerdere malen omgedraaid in zijn graf. Of Mike de beste bokser aller tijden is, durf ik niet te zeggen (ik heb Ali nooit zelf zien boksen), maar hij is ontegenzeggelijk een Fenomeen. Als een ware natuurkracht denderde hij jarenlang door de ring, alles vernietigend (een ander woord is er niet) wat binnen bereik kwam.

Ik kan alleen maar hopen dat hij ooit eens wat geestelijke rust zal vinden of kennen

en dat Don King eens een keer echt zijn vingers in het stopcontact houdt
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 13 juni 2005 @ 18:53:53 #27
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_27895599
quote:
Op maandag 13 juni 2005 18:51 schreef Mark het volgende:

en dat Don King eens een keer echt zijn vingers in het stopcontact houdt

Als bokser heeft ie wel veel gewonnen maar technisch was het niet al te mooi om te zien.
  Trouwste user 2022 maandag 13 juni 2005 @ 19:04:32 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_27895937
Het was zeker een fenomeen. Maardat was Foreman ook de bokser die het meest op hem leek kwa kracht. Maar Ali was zo slim technisch briljant dat ie Foreman versloeg in misschien wel de meest legendarische partij ook. Hij liet Foreman 8 ronden uitrazen en sloeg toe met een geniale combinatie toen Foreman even verzwakte en z'n dekking liet zakken. We zullen nooit weten of ie dat tegen Tyson ook had gekund.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 13 januari 2007 @ 23:59:09 #29
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_45331127
PHOENIX - Oud-bokser Mike Tyson moet rekening houden met een flinke gevangenisstraf. De voormalige wereldkampioen in het zwaargewicht zal in Maricopa County (Arizona) worden berecht wegens drugsbezit en het rijden onder invloed van cocaïne.

De officier van justitie heeft via woordvoerder Bartnett Lotstein laten weten dat daarop maximaal 7,5 jaar staat. Tyson, die eind december in de buurt van Phoenix werd aangehouden, komt volgens hem wegens zijn lange strafblad ook niet in aanmerking voor een afkickprogramma.

Daar gaat 'ie weer, voor de zoveelste keer.
pi_45334848
Ik zit nog steeds te wachten op die entree in de K1. Ik lees nu al een jaartje of twee dat hij daar een contract getekend heeft, zonder er verder ooit iets van te horen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 14 januari 2007 @ 03:49:21 #31
15600 BB-King
Long live the King!
pi_45335065
quote:
Op zondag 14 januari 2007 03:16 schreef StefanP het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op die entree in de K1. Ik lees nu al een jaartje of twee dat hij daar een contract getekend heeft, zonder er verder ooit iets van te horen.
Haha, Tyson zou het geen ronde kunnen volhouden tegen die K1 gasten.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zondag 14 januari 2007 @ 16:13:38 #32
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_45345607
quote:
Op zondag 14 januari 2007 03:49 schreef BB-King het volgende:

[..]

Als Bob Sapp het lukt moet Tyson het toch zeker wel lukken, zijn stoten zijn levensgevaarlijk en tel daarbij op dat hij maar 3 ronden hoeft te vechten en je hebt een potentiële K1 winnaar.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:39:58 #33
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_45346527
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:05 schreef H.Chinaski het volgende:
Hij moest het dan ook niet van zijn intelegentie hebben
Dit blijft grappig
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_45518323
Wat doet tyson nou eigenlijk? Naja hopen dat die niet te lang in de gevangenis zit
Jammer dat die niet meer de motivatie heeft om keihard te trainen. Hij kan het vast nog wel.
There are only two pains in life. The pain of discipline and the pain of regret.
pi_45520148
quote:
Op zondag 14 januari 2007 03:49 schreef BB-King het volgende:

[..]

Tyson is een goede boxer geweest. Goede coordinatie en weet goed hoe hij zichzelf kan verdedigen. Met een beetje training om trappen te weren zou hij het heel goed doen in k1.
There are only two pains in life. The pain of discipline and the pain of regret.
pi_45542014
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 22:37 schreef Steenarend het volgende:

[..]

Tyson is een goede boxer geweest. Goede coordinatie en weet goed hoe hij zichzelf kan verdedigen. Met een beetje training om trappen te weren zou hij het heel goed doen in k1.
Ik denk niet dat hij de motivatie daarvoor nog heeft...
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_45544405
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 20:11 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij de motivatie daarvoor nog heeft...
Rocky is het wel gelukt ondanks zn leeftijd !

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')