Waarschijnlijk beidequote:Op maandag 12 februari 2007 02:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja, geef die gozer nog meer aandacht. Tis waarschijnlijk een relkloon of tis gewoon een mongool.
Ja precies in ONZIN, met alle gekheid op een stokje zeggen ze.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:38 schreef RealZeus het volgende:
Ow,leuk,weer een baggertopic??![]()
Alleen nu wel op de goede plek
of beide.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja, geef die gozer nog meer aandacht. Tis waarschijnlijk een relkloon of tis gewoon een mongool.
Moet je dan niet naar de States toe als je JFK bentquote:Op maandag 12 februari 2007 02:43 schreef BonJovi het volgende:
thnx! ik ben een kloon ja, van JFK. Im your new president!
Hoor je niet voornamelijk DOOD te zijn??quote:Op maandag 12 februari 2007 02:45 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
Moet je dan niet naar de States toe als je JFK bent
Ik wilde wat zeggen,maar ik heb geen zin in een ban dus doe ik het maar niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:43 schreef BonJovi het volgende:
thnx! ik ben een kloon ja, van JFK. Im your new president!
daarom ben ik hier ook als forumspook actiefquote:Op maandag 12 februari 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoor je niet voornamelijk DOOD te zijn??![]()
was dat niet boven een boeken zaak..quote:Op maandag 12 februari 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoor je niet voornamelijk DOOD te zijn??
Ik herriner me zoiets met een sniper...![]()
Ben jij dan ookal JFK!?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:47 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
daarom ben ik hier ook als forumspook actief![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |