Jammer joh,ik klikte niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 01:53 schreef immortalsean het volgende:
dit is ook een baggerhoekje, maar dan in KLB
dude waar ben je mee bezig, wil je andere mensen strikken om me topic niet leuk te vinden. Laat ze gewoon hun vrije wil hebben en die topic leuk vindenquote:Op maandag 12 februari 2007 01:51 schreef RealZeus het volgende:
GC heeft nu ook een baggerhoekje.Zelfs hier in ONZ is het niet zo'n puinhoop.
Loer hier.
Het is echt te erg en ik krijg dat ding in mijn uppie niet vol.Ik probeerde hem nog wat bij te brengen,maar de betreffende TS is ietwat eigenwijs en heeft last van grootheidswaanzin en vooral een hoge eigendunk.
En ja,ONZ-modjes, dit is een bagger- en kuttopic.Maar nog niet half zo erg als die in het linkje.
Laat ze hun vrije wil hebben!?quote:Op maandag 12 februari 2007 01:57 schreef BonJovi het volgende:
[..]
dude waar ben je mee bezig, wil je andere mensen strikken om me topic niet leuk te vinden. Laat ze gewoon hun vrije wil hebben en die topic leuk vinden![]()
Ik ben een van de anderen waar je het in eerste instantie over had, en ik heb mijn mening gegeven zoals jij zei dat je graag zou zien gebeuren..quote:Op maandag 12 februari 2007 02:04 schreef BonJovi het volgende:
dat is jou mening spreek niet voor anderen
En een hoofdletter, puntje of komma kan geen kwaad af en toe.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:04 schreef BonJovi het volgende:
dat is jou mening spreek niet voor anderen
ja ok dat respecteer ik. En over leestekens, kom op hey we weten allebei dat het nergens opslaat af en toe moet het kunnen. En besides ik typte gewoon ff snel in, dat je het zodoende begreep.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben een van de anderen waar je het in eerste instantie over had, en ik heb mijn mening gegeven zoals jij zei dat je graag zou zien gebeuren..
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:06 schreef immortalsean het volgende:
ach loop eens niet zo te munken, je verpest realzeus' topique!
Ik!?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:06 schreef immortalsean het volgende:
ach loop eens niet zo te munken, je verpest realzeus' topique!
Die negeer ik momenteelquote:Op maandag 12 februari 2007 02:09 schreef immortalsean het volgende:
nee, die ander!
niet zo egocentrisch lopen te doen, menneke!quote:Op maandag 12 februari 2007 02:11 schreef BonJovi het volgende:
MIsschien weet je het niet, maar die andere topic heb ik geopend. Dus daarom reageer ik, omdat het om mij gaat DUH.
FOUT, probeer nog eens?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:11 schreef BonJovi het volgende:
MIsschien weet je het niet, maar die andere topic heb ik geopend. Dus daarom reageer ik, omdat het om mij gaat DUH.
ja maar, de grote maar, willen wij dat wel begrijpen?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:12 schreef BonJovi het volgende:
ik ben niet egocentrisch, het moet van 2 partijen komen. Hij opent een topic over een topic die ik heb geopend. Daarom reageer ik zodat jullie het kunnen begrijpen van beide kanten.
En BOEIT het ons überhaupt?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:13 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ja maar, de grote maar, willen wij dat wel begrijpen?
lijkt me lastig typen als je staat, zit je niet gewoon?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:15 schreef BonJovi het volgende:
Ian_nick blijkbaar kon je de verleiding niet aan om iets te posten naar mij. Je ging net nog zeggen dat je me zou negeren? en immortalsean maakt me niet uit of jullie dat willen begrijpen, ik zeg gewoon mijn ding zodat mensen weten waar ik voor sta!
En je staat voor prachtige dingen!quote:Op maandag 12 februari 2007 02:15 schreef BonJovi het volgende:
Ian_nick blijkbaar kon je de verleiding niet aan om iets te posten naar mij. Je ging net nog zeggen dat je me zou negeren? en immortalsean maakt me niet uit of jullie dat willen begrijpen, ik zeg gewoon mijn ding zodat mensen weten waar ik voor sta!
Hij komt zeker van de frontpage, daar zeggen ze ook altijd 'die topic'quote:
Owja!quote:Op maandag 12 februari 2007 02:15 schreef BonJovi het volgende:
Ik denk dat als je irritant blijft doen je zo een ban hebt, of in alle topics waar je post weggepest gaat worden.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:15 schreef BonJovi het volgende:
Jij staat symbool voor iemand zonder een leven.Nietszeggende bagger en IRL redelijk kansloos gezien je 190 posts binnen 24 uur. Ik zeg: Kachel Keesquote:Op maandag 12 februari 2007 02:15 schreef BonJovi het volgende:
Ga in de politiek dan ofzo.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:15 schreef BonJovi het volgende:
ik zeg gewoon mijn ding zodat mensen weten waar ik voor sta!
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:18 schreef immortalsean het volgende:
BonJovi:
dit lijkt me wel toepasselijk voor jou.
[afbeelding]
ah, nu zie ik dat het een relkloon is...quote:Op maandag 12 februari 2007 02:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij staat symbool voor iemand zonder een leven.Nietszeggende bagger en IRL redelijk kansloos gezien je 190 posts binnen 24 uur. Ik zeg: Kachel Kees
Heldquote:Op maandag 12 februari 2007 02:19 schreef BonJovi het volgende:
ja thnx, maar je kan niet overal vrienden maken. Je moet vechten voor je eigen plaats, en dat doe ik. Ik laat me niet kennen en verdedig mijn standpunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |