Ik vind je nu al tofquote:Op zondag 11 februari 2007 02:57 schreef BonJovi het volgende:
, ben geen fan van die gast maareuh ik zag de lol er wel in![]()
..en ik wil daar graag aan toevoegen: ...'een lange pijnlijke' enzo.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:58 schreef Poncho het volgende:
Ik zal de eerste maar zijn om je een warm welkom te heten op FOK! zoals we dat altijd met kutnewbies doen die willen knuffelen: STERF!
Moet dat nou zo hatelijk?quote:Op zondag 11 februari 2007 03:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
..en ik wil daar graag aan toevoegen: ...'een lange pijnlijke' enzo.
Vooral lang en pijnlijk dan.quote:Op zondag 11 februari 2007 03:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Altijd de sfeer verpesten heh Poncho, vieze VVD'erquote:Op zondag 11 februari 2007 02:58 schreef Poncho het volgende:
Ik zal de eerste maar zijn om je een warm welkom te heten op FOK! zoals we dat altijd met kutnewbies doen die willen knuffelen: STERF!
Ik ben het zonnetje van FOK!. Ik kots constant zonneschijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 03:02 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Altijd de sfeer verpesten heh Poncho, vieze VVD'er
ja thnx! ik jouw ook.quote:
Sukkelquote:Op zondag 11 februari 2007 03:04 schreef Agiath het volgende:
google eens 'tubgirl' op plaatjes en zet het eerste plaatje dat je vind hier neer.
we hebben hier een "KINKY" girl. Sorry ik hou niet zo van SM vraag maar aan iemand andersquote:Op zondag 11 februari 2007 03:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat is er mis mee, dat wil toch iedereen zien hier?quote:Op zondag 11 februari 2007 03:07 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Sukkel
[afbeelding]
Vast niet wat je bedoelde heh?![]()
MEDEDLINGquote:Op zondag 11 februari 2007 03:05 schreef BonJovi het volgende:
En over het spellen, ik ben 20 jaar dus ik heb genoeg "spellingslessen gehad"
enough said
quote:Op zondag 11 februari 2007 03:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat is er mis mee, dat wil toch iedereen zien hier?
Jij met je smerige gedachten
Denken aan tubgirl is opzich al banwaardig, hoorde ik gisterquote:Op zondag 11 februari 2007 03:09 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
![]()
Ik val nu wel heel erg hard door de mand...
altijd leuk he..nieuwe mensen...quote:Op zondag 11 februari 2007 02:57 schreef BonJovi het volgende:
yo mensen, ik ben nieuw hier![]()
ik heb ff een chille naam uit gekozen vond ik zelf, ben geen fan van die gast maareuh ik zag de lol er wel in![]()
dus met zijn allen GROUPHUG![]()
en show some![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |