SoK +1quote:Op maandag 12 februari 2007 08:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mute Witness?
Zeker.quote:
Ja, die vindt van zichzelf dat-ie nog leeft.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:16 schreef Flitspaal het volgende:
Misschien zijn ze in hetzelfde jaar overleden?
Edit: Toen las ik Kirk pas......![]()
bedoel je niet de therapeut van Donnie Darko?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:59 schreef cwk het volgende:
Ik bedoelde de actrice die de moeder van Donnie Darko speelt. En in Sneakers.
Zeker.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef Mike het volgende:
Hmm...is het Melinda & Melinda?
En als ik de artiest daar weg laat?quote:
quote:The son of poor Texas sharecroppers,became a national hero during World War II as the most decorated combat soldier of the war. Among his 33 awards was the Congressional Medal of Honor, the highest award for bravery that a soldier can receive. In addition, he was also decorated for bravery by the governments of France and Belgium, and was credited with killing over 240 German soldiers and wounding and capturing many more.
quote:He starred in the film version of his autobiography,, which was a huge hit, setting a box-office record for Universal that wasn't broken for 20 years (it was finally surpassed by Jaws (1975))
Mja, vooruit dan maar. Emmanuelle Chriqui. Ik ben zeker dat ze al minstens 2 keer is voorbij gekomen hier.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zij zat in Adam&Eve toch? M. Chique ofzo?
Antwoord is juist.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:15 schreef washandje het volgende:
The Last Kiss (remake, 2006)
Geweldige film
Goed.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jalla Jalla.
Dat heb je goed ingeschat.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:36 schreef cwk het volgende:
Sok is niet zo'n series man geloof ik. Behalve Twin Peaks en Riget vast.
American Pie 2?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel een ander drietal.
Dat is de 5de.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:55 schreef Mike het volgende:
Dumb & Dumber?
RuneRose +1quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:39 schreef RuneRose het volgende:
zanuck?
Deze vind ik wel heel interessant. Z'n pa was lange tijd de baas bij Fox (net als Richard Zanuck zelf) en samen zijn ze verantwoordelijk voor ontzettend veel successen van deze studio.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef Gillingham het volgende:
Ik weet zo bar weinig af van producers...
Dat is dan ook niet bijster interessant.
Wat een topfielmquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:07 schreef laurenzo85 het volgende:
Buffet froid
ik doelde niet op woensdagavond drama's...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef Posdnous het volgende:
Ze speelt idd in veel RTl-4 Ware woensdagvond drama's
Beetje rare naam heeft ze.
dan volgen er wellicht nog 2 Oh Ja-momenten voor mequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is er inderdaad 1 er staan nog een paar bekende titels op zijn cv.
Was dat die hele droge, met die scène in het begin dat de minnaar van zijn vrouw langs komt?quote:
quote:
Een sequel op een film van een Nederlandse regisseur.quote:
En zijn naam is Tom Noonan. Hij speelde ook in Heat, The Astronauts wife, F/X en The pledge.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:25 schreef Patch het volgende:
klopt, hij is dat 3D computer gezicht in Robocop 2 !
Ja. Helemaal mijn ding, zwartgalliger komen ze niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:13 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Was dat die hele droge, met die scène in het begin dat de minnaar van zijn vrouw langs komt?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Peter van Hoof in Hollow Man II?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:35 schreef Flitspaal het volgende:
Dan Aykroyd?
klopt, maar die is het nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
In LXG zat ook een onzichtbare man.....
neen, zou wel leuk zijn jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Of is het een film over de Blue Man Group?
de film staat wel al in dit topic...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik geloof niet dat ik meer films heb gezien met onzichtbaren.
Mike + 1quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:47 schreef Mike het volgende:
Christian Slater?
Gewoon. Dat je het snel wist en goed had.quote:
En dan een beetje balen omdat ik eigenlijk geen vraag wil stellen. Die heb ik ook niet klaar staan momenteelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:16 schreef Mike het volgende:
[..]
Gewoon. Dat je het snel wist en goed had.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zwartfolder?
Daar kom ik gelukkig zeldenquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:36 schreef Asap het volgende:
Raak
Hoorde het net op de radio in de auto(waar ik wel 1,5 uur langer in zat dan normaal, door ongelukken op de snelweg....
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:48 schreef Posdnous het volgende:
The Last Dragon.
Who's the greatest?'' 'Sho'nuff!!!'
Keken jullie geen videos in de 80's.
Da's goed.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:04 schreef Sokolsky het volgende:
INtroducing Dorothy Dandridge?
quote:We are floating up a steep scrubby slope. We hear male voices
gently singing "Tumbling Tumbleweeds" and a deep, affable,
Western-accented voice--, perhaps:
quote:It is late, the supermarket all but deserted. We are tracking
in on a fortyish man in Bermuda shorts and sunglasses at the
dairy case. He is. His rumpled look and relaxed
manner suggest a man in whom casualness runs deep.
Die sjaak heeft waarschijnlijk een schele oog waardoor hij met zijn ene oog naar de tieten van de vrouw kan kijkenquote:
Post ff lekker ergens anders wil je?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:04 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Die sjaak heeft waarschijnlijk een schele oog waardoor hij met zijn ene oog naar de tieten van de vrouw kan kijken![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Big Lebowski
Kut Fok doet weer gaar
Ik weet het maar helaas weet ik geen andere films en het is een beetje flauw om de naam op de dvd te bekijken...quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:39 schreef hornage het volgende:
zo, das stoer
maar we hebben 1 film, Saw 3
de beste man heet Angus Macfadyen dus dat is al goed, daarnaast kloppen die 2 films samen met Saw 3 ook dus:quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:26 schreef Patch het volgende:
kem hem alleen van BraveheartRobert the Bruce & Divine Secrets of the YaYa Sisterhood
Angus McFadden heet ie ongeveer
+ equote:Op donderdag 15 februari 2007 11:56 schreef Asap het volgende:
You me and Dupre?
Doff +1quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:25 schreef Doff het volgende:
Hudson in Dream Girls?
Dreamgirls is wel een prima film, ik hoop dat je van zang-films houdt. Beetje standaardverhaal, maar goed geacteerd door Eddie Murphy en Jennifer Hudson.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:02 schreef Doff het volgende:
Hoe vond je de film?
Hij zal wel bekend zijn:
[afbeelding]
Die laatste was The Invisible Man.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Claude Rains.
Adventures of Robin Hood, Casablanca, Notorious & The Wolf Man
Deze is goed idd, wel prima vermaakquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:19 schreef EricusMaximus het volgende:
the host?
EM +1quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:19 schreef EricusMaximus het volgende:
the host?
SaintofKillers +1quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Libertine?
SamuelofSEK +1quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
Mission to Mars dan? anders weet ik het echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |