Ik hoop dat je uitleg klopt.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:50 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ok ik leg het ff voor je uit: "welterusten" tegen een gast die aan insomnia lijdten "brother": toen Huub terug kwam zei die constant dat Brian met zijn "brodder dit brodder dat" eigenlijk één groot hypocriet gast was.
Dus "welterusten brother!" is master van Huub.
Deze dus: http://www.youtube.com/watch?v=RA_B7qN73mwquote:Op maandag 12 februari 2007 00:48 schreef Carlaa het volgende:
oh, btw, ik denk dat het telfoon gesprek tussen Amoebe en Rogier ook ergens gepost is.
Ik dacht dat ze zei 'Amanda vindt mij leuk'... maar dat kan ik ook verkeerd verstaan hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:52 schreef Nasp het volgende:
Zei Silvia nou "Amanda vind Brian leuk?"
Hoorde ik nu sylvia zeggen dat brian eens is opgestaan omdat hij stemmen in zijn hoofd hoorde?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:52 schreef Kinga het volgende:
Wat zitten Huub en Sylvia te smoezen..
Ga winkelen in de Utrechtsestraat, daar zit iets van hem, weet alleen niet welke het isquote:Op maandag 12 februari 2007 00:47 schreef tajine het volgende:
shitt!!! ik wil Rogier zijn stem!!!
Verstandigquote:Op maandag 12 februari 2007 00:53 schreef nibbieworld het volgende:
Gute nacht, freunde es wird zeit für mich zu geh'n. Was ich noch zu sagen hätte dauert eine zigarette und...... uhhm en toen ikke de text kwijt....![]()
slaapie slaapie![]()
Syl verteld o.a. dat toen .NL erin kwam dat de redactie vertelde .Nl is single. ja, en ? Ja, jij toch ook ?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:52 schreef Kinga het volgende:
Wat zitten Huub en Sylvia te smoezen..
Dat zal vast maar hopelijk vergeet hij de clou niet...quote:Op maandag 12 februari 2007 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop dat je uitleg klopt.
Huub leek gisteravond toch wel serieus geroerd door dat stomme fucking briefje van dat tyfusjong.
Zelf dacht ik dat het over .NL gingquote:Op maandag 12 februari 2007 00:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoorde ik nu sylvia zeggen dat brian eens is opgestaan omdat hij stemmen in zijn hoofd hoorde?
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoorde ik nu sylvia zeggen dat brian eens is opgestaan omdat hij stemmen in zijn hoofd hoorde?
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:53 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zei 'Amanda vindt mij leuk'... maar dat kan ik ook verkeerd verstaan hebben.
Nee joh, dat is echt niks voor hemquote:Op maandag 12 februari 2007 00:54 schreef blomst het volgende:
Kijkt Brian nu blote vrouwen?
Met je zender om mag hetquote:
eens, zullen we bij deze afspreken om haar niet meer te noemen ?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Die gestoorde Amanda krijgt veel te veel aandacht trouwens. Dan gaat de redactie nog denken dat ze interessant is ook en willen ze haar er dus inhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |