Hij bekijkt de beeldenquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:40 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub tegen Brian" welterusten brother" hoe simpele worden een heel andere betekenis kunnen zomaar krijgen![]()
Jij moet verplicht bijhouden wat er gebeurt in het huis, is wel erg duidelijk te lezenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:39 schreef Gert het volgende:
Hahaha, Huub mag nog bijna twee weken niet drinken, maar hij weet precies hoeveel champagne er nog in huis is, en waar het staat.
Hèhè, blij dat Brian op is gehouden met die rotherrie. Hij draait preciés het soort dance waar ik een schijthekel aan heb. Hoe verbazingwekkend.
Ik maak me trouwens ook lichtelijk zorgen om de amicale, haast broederlijke manier waarop Huub sinds "het briefje" met Brian omgaat.
Ik denk dat het gebral van Jort Kelder wel ergens op internet te vinden is.. ontloopt elkaar niet veel.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:47 schreef tajine het volgende:
shitt!!! ik wil Rogier zijn stem!!!
Die gaat toch ook met zo'n intelligent type?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:48 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik denk dat het gebral van Jort Kelder wel ergens op internet te vinden is.. ontloopt elkaar niet veel.
Vast voor Amanda want hij hoopt toch wel dat het uit is eerdaagsquote:Op maandag 12 februari 2007 00:41 schreef kleinzusje het volgende:
Iedereen allert!!!: Brian gaat een gedicht schrijven
Ok ik leg het ff voor je uit: "welterusten" tegen een gast die aan insomnia lijdtquote:
uh huh, alleen wezen röntgen foto's uit dat zij geen siliconen hadquote:Op maandag 12 februari 2007 00:49 schreef noa84 het volgende:
[..]
Die gaat toch ook met zo'n intelligent type?
Van avont was er een mooie diss cussiequote:Op maandag 12 februari 2007 00:41 schreef kleinzusje het volgende:
Iedereen allert!!!: Brian gaat een gedicht schrijven
Ik wil ook wel ff met een vaderlijke stem kleinerend tegen je praten hoor.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:47 schreef tajine het volgende:
Nou hou op hoor, die is zoooo grappig Georginaquote:Op maandag 12 februari 2007 00:49 schreef noa84 het volgende:
[..]
Die gaat toch ook met zo'n intelligent type?
Kan niet daar zit Ajax al inquote:Op maandag 12 februari 2007 00:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kun je Feijenoord ook in je reet stoppengaat nergens over die club
![]()
Ik ben geen MODquote:Op maandag 12 februari 2007 00:48 schreef Gert het volgende:
Amanda: nog drie weken
Dan ga je net als Nena smeken
Om mijn pik diep in je lijf
Alleen fuck: hij is nú al stijf
Link doet het niet Zusje.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:48 schreef kleinzusje het volgende:
www.ikbenbraindekingmeteenstijveverliefdopnenamaarwelwillendt.o.v.amanda.nl
hoezo! ga je dan de hand aan jezelf slaan ofzo?!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:47 schreef tajine het volgende:
Ik hoop dat je uitleg klopt.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:50 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ok ik leg het ff voor je uit: "welterusten" tegen een gast die aan insomnia lijdten "brother": toen Huub terug kwam zei die constant dat Brian met zijn "brodder dit brodder dat" eigenlijk één groot hypocriet gast was.
Dus "welterusten brother!" is master van Huub.
Deze dus: http://www.youtube.com/watch?v=RA_B7qN73mwquote:Op maandag 12 februari 2007 00:48 schreef Carlaa het volgende:
oh, btw, ik denk dat het telfoon gesprek tussen Amoebe en Rogier ook ergens gepost is.
Ik dacht dat ze zei 'Amanda vindt mij leuk'... maar dat kan ik ook verkeerd verstaan hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:52 schreef Nasp het volgende:
Zei Silvia nou "Amanda vind Brian leuk?"
Hoorde ik nu sylvia zeggen dat brian eens is opgestaan omdat hij stemmen in zijn hoofd hoorde?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:52 schreef Kinga het volgende:
Wat zitten Huub en Sylvia te smoezen..
Ga winkelen in de Utrechtsestraat, daar zit iets van hem, weet alleen niet welke het isquote:Op maandag 12 februari 2007 00:47 schreef tajine het volgende:
Verstandigquote:Op maandag 12 februari 2007 00:53 schreef nibbieworld het volgende:
Gute nacht, freunde es wird zeit für mich zu geh'n. Was ich noch zu sagen hätte dauert eine zigarette und...... uhhm en toen ikke de text kwijt....![]()
slaapie slaapie![]()
Syl verteld o.a. dat toen .NL erin kwam dat de redactie vertelde .Nl is single. ja, en ? Ja, jij toch ook ?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:52 schreef Kinga het volgende:
Wat zitten Huub en Sylvia te smoezen..
Dat zal vast maar hopelijk vergeet hij de clou niet...quote:Op maandag 12 februari 2007 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop dat je uitleg klopt.
Huub leek gisteravond toch wel serieus geroerd door dat stomme fucking briefje van dat tyfusjong.
Zelf dacht ik dat het over .NL gingquote:Op maandag 12 februari 2007 00:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoorde ik nu sylvia zeggen dat brian eens is opgestaan omdat hij stemmen in zijn hoofd hoorde?
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoorde ik nu sylvia zeggen dat brian eens is opgestaan omdat hij stemmen in zijn hoofd hoorde?
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:53 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zei 'Amanda vindt mij leuk'... maar dat kan ik ook verkeerd verstaan hebben.
Nee joh, dat is echt niks voor hemquote:Op maandag 12 februari 2007 00:54 schreef blomst het volgende:
Kijkt Brian nu blote vrouwen?
Met je zender om mag hetquote:
eens, zullen we bij deze afspreken om haar niet meer te noemen ?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Die gestoorde Amanda krijgt veel te veel aandacht trouwens. Dan gaat de redactie nog denken dat ze interessant is ook en willen ze haar er dus inhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |