quote:Op maandag 12 februari 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Met dat als criterium is het huis morgen vrijwel leeg.![]()
Hij is weer vrijgezel, woont op het Leidseplein. Dus schaf neptieten aan en grijp je kansquote:Op maandag 12 februari 2007 00:35 schreef tajine het volgende:
ow heeft iemand de stem van Rogier???
zo geil!!!!
Ik vind het maar een homo stem. Antwoord op je vraag is nee.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:35 schreef tajine het volgende:
zo geil!!!!
Nee, ik heb wel de stem van Brian in de aanbieding. Is dat wat?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:35 schreef tajine het volgende:
zo geil!!!!
De aanbieding is dat je er cpt's bij kado krijgt ........quote:Op maandag 12 februari 2007 00:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel de stem van Brian in de aanbieding. Is dat wat?
JIHAAAA ai ai aiquote:Op maandag 12 februari 2007 00:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel de stem van Brian in de aanbieding. Is dat wat?
Wordt een beetje melig hierquote:Op maandag 12 februari 2007 00:40 schreef Carlaa het volgende:
Ik ben helaas vergeten om de zangkunsten van Nasty op te nemen.. vooral toen ze het volkslied zong. Is ERG handig voor wanneer een man zijn orgasme eindeloos wil uitstellen.
Tja, daarna is ie wel meteen inpotent...quote:Op maandag 12 februari 2007 00:40 schreef Carlaa het volgende:
Ik ben helaas vergeten om de zangkunsten van Nasty op te nemen.. vooral toen ze het volkslied zong. Is ERG handig voor wanneer een man zijn orgasme eindeloos wil uitstellen.
Hij zit op nu.nlquote:Op maandag 12 februari 2007 00:41 schreef artyflarty het volgende:
wat is brainless aan t bekijken?
Nu .nlquote:Op maandag 12 februari 2007 00:41 schreef artyflarty het volgende:
wat is brainless aan t bekijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |