quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:11 schreef jackson het volgende:
[17-03-2007] Ik wil naar house! @ Club Poema, Utrecht.
En ik sta lekker op verschillende mysterylandcompilaties, sensation dvd's en in ferry corstens right of way videoclipquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:26 schreef Xantra het volgende:
[..]
geinig
ik sta ook nog ergens op de TIC dvd![]()
Ik ben dan ook goed bevriend met Dennis Ruyer, checkt smsbox en glimlachtquote:Op zondag 25 februari 2007 15:03 schreef jackson het volgende:
Anders noemen ze even "Ik wil naar house" bij Dance Department
2 vrienden van me smste me erover! Heel erg tof
Leuk die hoerende kut bug van Microsoft, ik kan die dance department niet checken want dan klapt mijn router eruitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:32 schreef Tomaz het volgende:
Terug te luisteren op www.dancedepartment.nl, uitzending van 24 februari, 4e uur laatste minuten, na de set van Armin!
http://releases.mp3-tunes.nl/ikwilnaarhouse_at_dance_dept.mp3quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Leuk die hoerende kut bug van Microsoft, ik kan die dance department niet checken want dan klapt mijn router eruit! Ligt aan mediaplayer in combi met die stream ofzo... argh
HELD!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:07 schreef m-kay het volgende:
[..]
http://releases.mp3-tunes.nl/ikwilnaarhouse_at_dance_dept.mp3
omgekocht voor n big macquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:07 schreef m-kay het volgende:
[..]
http://releases.mp3-tunes.nl/ikwilnaarhouse_at_dance_dept.mp3
Pettelaar.... klinkt als dat Industriegebied daarzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:29 schreef DreamAway het volgende:
Kan iemand me vertellen wat de Pettelaarse Schans in Den Bosch is?
ASOT 300 wordt daar 17 Mei gevierd!![]()
haha lachen zeg!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:32 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook goed bevriend met Dennis Ruyer, checkt smsbox en glimlacht![]()
Terug te luisteren op www.dancedepartment.nl, uitzending van 24 februari, 4e uur laatste minuten, na de set van Armin!
Ze zullen maar Fire Wire draaien ofzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:41 schreef DreamAway het volgende:
Cosmic Gate
Ja of Gareth Another You Another Me, wat ie 100% zeker gaat doen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:49 schreef jackson het volgende:
Phynn en Menno is goed zuur zo vroeg. De tijd van Menno klopt zeker want ik sprak em gister erover maar had Phynn graag gezien en Menno ook. Weinig zin om rond 22uur al binnen te lopen daar
[..]
Ze zullen maar Fire Wire draaien ofzo
Gareth zegt me verder weinig... alsin hij kan me niet echt boeien. Another You Another Me is wel een aardige plaat maar niets bijzonders vind ik. HP vindt em ook al zo goedquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:55 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Ja of Gareth Another You Another Me, wat ie 100% zeker gaat doen!Gareth draait ook niet zo vaak in NL, dus die kans neem ik...
Trucje om mensen binnen te krijgen? Ze openen niet voor niks.... dat heeft weinig te maken met het trekken van mensen vroeg op de avond als je die namen neerzetquote:idd, tis btje klote dat ze moeten starten, maar das wel weer n mooi trucje om mensen om 22:00 binnen te hebben. Ik zorg iig datk een half uurtje eerder ben, wil alles eerst goed verkennen![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:48 schreef Messenga het volgende:
Dat bedoel ik niet.
1:45 Joop live
Dit. de rest is toch ook live?
live betekent dat ie zijn eigen nummers draait duhquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:48 schreef Messenga het volgende:
Dat bedoel ik niet.
1:45 Joop live
Dit. de rest is toch ook live?
Nooit op TE geweestquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:50 schreef Incolumis het volgende:
[..]
live betekent dat ie zijn eigen nummers draait duh
nooit Push live gezien op TE?
Het blijft lachen met jullie of nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:50 schreef Incolumis het volgende:
[..]
live betekent dat ie zijn eigen nummers draait duh
tja echt live is het natuurlijk nooitquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Het blijft lachen met jullie of niet?
Dingen als live mee pingelen op synth en/of ableton oid zegt je weinig begrijp ik ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:54 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tja echt live is het natuurlijk nooit
er staat geen band achter, en de "performer" drukt een keer een knopje in als de nieuwe plaat moet beginnen
da's al een stuk meer live jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Dingen als live mee pingelen op synth en/of ableton oid zegt je weinig begrijp ik ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |