Ik weet het heel zeker hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 14:06 schreef DreamAway het volgende:
Weet je zeker dat je in de Poema was?
Goed geluid, goede sfeer en bijna alleen maar gezellige, aardige mensen int publiek... misschien was je zelf in een slecht humeur?![]()
Intuition feestjes zijn juist zo lekker intiem, kleinschalig en open..dat vind ik er zo goed aan. Zoiets moet je ook niet gaan vergelijken met Godskitchen...
why the hell schandalig kut?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:34 schreef L-S-M het volgende:
[..]
neee dat was schandalig kut.
sommige platen moet je gewoon niet aankomen.
naar mijn weten was t zo van *vocals @ break* , *boemboemboemboem debiel beukmuziekje*.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:02 schreef DreamAway het volgende:
[..]
why the hell schandalig kut?'T was toch geen Randy, of wel dan!
Hij had mijn aandacht echt weer ff terug opeens! Playmo is gewoon een lekkere plaat en As the rush comes pastte er toevallig zeer mooi in!
is dat zo, dan ben je de enige hier die die roddels kentquote:Op maandag 19 februari 2007 18:53 schreef L-S-M het volgende:
Sowieso ben je echt de enige die Panama leuk vindt, ik hoor er echt alleen maar zwaar negatieve dingen over.
ieder zn mening, ik vond em lekker!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:34 schreef L-S-M het volgende:
[..]
naar mijn weten was t zo van *vocals @ break* , *boemboemboemboem debiel beukmuziekje*.
te kut.
Holy ground to mequote:Op maandag 19 februari 2007 18:53 schreef L-S-M het volgende:
Panama
Ieder zeker zijn mening. Playmo heb ik altijd verschrikkelijk gevondenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:51 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ieder zn mening, ik vond em lekker!
playmo is naar mijn idee geen debiel beukmuziekje...
is dat die van Barthezz, baggerquote:Op maandag 19 februari 2007 23:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ieder zeker zijn mening. Playmo heb ik altijd verschrikkelijk gevondenmaar er zijn zat mensen die hem heerlijk vinden
.
Die van Luminary?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:51 schreef Xantra het volgende:
laatst plaatje gehoord met Amsterdam erin, die was monsterlijk
Je moet alleen de Smith & Pledger Remix hebben IMO...quote:
Klopt jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:08 schreef m-kay het volgende:
Nasty!
Wat een enorme kutplaat is dat zeg!
nee het is housequote:
heb ik ooit nog eens gedraaid in de soos hahaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:47 schreef jackson het volgende:
Pakketje plaatjes gekocht en haal ik morgen op!
Terry Grant - I'll Kill You (Luke Chable Remixes) (Bedrock Records) 12"
Klopt ja!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:34 schreef Xantra het volgende:
[..]
heb ik ooit nog eens gedraaid in de soos haha![]()
Eigenlijk had ik wat beters verwacht, maar toch best een goeie plaat. Alleen raakt-ie bij mij niet het speciale plekje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |