Hij draaide prima, heerlijke binnenkomer. Maar ik vond het wel wat vlak.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Op de main was het toen even 20min beter zeg! Helden set van Sander
![]()
Na Innercity, 1 maal minmal + 1 maal techno in de Poema de afgelopen tijd bestempel ik weinig sets meer als "vlak"quote:Op maandag 5 maart 2007 20:19 schreef Joppy het volgende:
Maar ik vond het wel wat vlak.
Limburgquote:Op maandag 5 maart 2007 23:53 schreef Joppy het volgende:
Als je vanuit de Alpen naar Limburg gaat, dan is het ook wat vlak daar. Kom je echter vanuit de polder naar dat zelfde Limburg, dan vind je het allesbehalve vlak![]()
tegen wie heb je t?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:15 schreef Stinger__ het volgende:
Ohh, jij was daar tijdens Joop's begin dus ook!
*ff snel in fotoboek spiekt* Heb je niet eens gezien, en zo druk was het daar nou ook weer niet op dat moment..![]()
Amen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:53 schreef Party_P het volgende:
Aangezien het een centraal topic is:
Armin van Buuren - Burned With Desire
Wat een heilig nummer blijft dat zeg![]()
![]()
khad al zo'n vermoeden ja!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:07 schreef Stinger__ het volgende:
[..]
Oeps, vergeten je te quoten bij die post.. kom ik nu net achter![]()
Dus, 3x raden tegen wie![]()
Ik heb nog niks kunnen vinden helaas. Ik wil de set van markus wel graag horen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi. Kleins vraagjes, is TE uitgezonden ergens en zijn de sets nog ergens te beluisteren?
Je kan ze vast binnenkort kopen op dancetunes.com, tegen een te hoge prijs en een te lage kwaliteit. Dus gewoon even de downloadkanalen in de gaten houden gok ik...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi. Kleins vraagjes, is TE uitgezonden ergens en zijn de sets nog ergens te beluisteren?
DanceTunesquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:35 schreef m-kay het volgende:
[..]
Je kan ze vast binnenkort kopen op dancetunes.com, tegen een te hoge prijs en een te lage kwaliteit. Dus gewoon even de downloadkanalen in de gaten houden gok ik....
Dat je er voor uitkomt dat je belgische vrienden hebtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:36 schreef DreamAway het volgende:
hehe belgische vriend van me heeft 80 van die dance-tunes kaartjes mee naar huis genomen, meer dan 250 credits!
het gaat om het idee!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat je er voor uitkomt dat je belgische vrienden hebt, die vervolgens ook nog eens 80 kaartjes meenemen van een toch ultiem onnozele site
.
Ik vind hem erg goed! Ben sowieso wel Elevation-fan qua productiesquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:08 schreef sammeh het volgende:
Eindelijk Elevation - Blinding Truth gedownload, kom ik er achter dat ik 'm niet eens zo geweldig vind.
Dat zal nog wel ee tijdje duren, plaat heeft pas vorige week een label gevonden; Coldharbour Recordings.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:08 schreef sammeh het volgende:
Nu maar wachten op David Shaw - Arabian Nights (The Flash Brothers Remix) dan![]()
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1173339982quote:Dj Tiësto (Tijs Verwest) wordt dj bij Radio 538. Dat werd in het ochtendprogramma 'Evers Staat Op' bekend gemaakt. Vanaf 6 april is de dj te horen op vrijdagavond tussen 22:00 en 00:00 uur in het programma 'Club Nouveau'. Dj Jean, die nu het programma 'Mad House' maakt op vrijdagavond tussen 23:00 en 00:00 uur verlaat Radio 538. De powermix die tot nu toe tussen 21:00 en 23:00 uur te horen was, wordt een uur verkort.
Het radiostation stelde de nieuwe dj groots voor. 538 had de pers uitgenodigd voor een ontbijt. Al een aantal dagen werd er gespeculeerd wie de nieuwe dj zou zijn. Tiësto werd al veel genoemd.
De nieuwe dj gaat niet alleen muziek draaien. "Het wordt een echt dance-programma waarin ik ook gewoon ga praten", zo zegt de Bredase dj. "De Club Nouveau show is voor mij de manier om wekelijks voor een wereldwijd publiek te kunnen draaien. Het is voor mij een uitlaatklep om te experimenten met alle verschillende stijlen welke dance muziek te bieden heeft."
Het radioprogramma van Tiësto duurt twee uur. Het eerste uur is een mix met toegankelijke platen, het tweede uur laat Tiësto zich van een andere kant horen en brengt hij in de genres van minimal tot house naast de allernieuwste tracks ook mash ups en remixen. Elke week krijgt een beginnende dj van hem de kans zichzelf te bewijzen in de dj-booth. Van het programma wordt een twee uur durende Engelstalige podcast gemaakt.
Ook krijgt Tiësto een vast item in het dance-programma Dance Department van Dennis Ruyer op zaterdagavond op Radio 538.
Dikke shit wel eigenlijk.... ben benieuwd!quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:16 schreef m-kay het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1173339982
"David Shaw, Erebijan Nights.. Flash Brothers doing their remix duty.. here on THE broadkest"quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:08 schreef sammeh het volgende:
Eindelijk Elevation - Blinding Truth gedownload, kom ik er achter dat ik 'm niet eens zo geweldig vind.
Nu maar wachten op David Shaw - Arabian Nights (The Flash Brothers Remix) dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |