Hm, gemist... zonde!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:28 schreef DreamAway het volgende:
[..]
echt niet!
Hij draaide verdomme wel Southern Sun...ondanks dat t de verkeerde mix was, wel mn favoriete nummer ever!![]()
Stukje menno gezien en zijn laatste 3 platen waren goed te doenquote:Gareth Emery en Sander van Doorn, die waren goed!!!![]()
En Menno deed n mooie opening!
Het was er later op de avond ook niet echt drukquote:maar mensen...wat was de future stage kaal en klein zeg! In vergelijking met een prachtige clubstage stelde dit echt niets voor!![]()
hij draait nooit de Tiësto mix, nog steeds kan die het niet hebben dat de remix meer succes hadquote:Op zondag 4 maart 2007 16:28 schreef DreamAway het volgende:
[..]
echt niet!
Hij draaide verdomme wel Southern Sun...ondanks dat t de verkeerde mix was, wel mn favoriete nummer ever!![]()
Klopt helemaalquote:Op zondag 4 maart 2007 18:51 schreef Xantra het volgende:
[..]
hij draait nooit de Tiësto mix, nog steeds kan die het niet hebben dat de remix meer succes had![]()
jah en Frozen Flame gedraaid te hebbenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt helemaal!!!!!
Hij schijnt trouwens ultiem slecht gemixed te hebben
Op Dance Valley een paar jaar terug wel, op de euro stage.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:51 schreef Xantra het volgende:
[..]
hij draait nooit de Tiësto mix, nog steeds kan die het niet hebben dat de remix meer succes had![]()
Frozen Flamequote:Op zondag 4 maart 2007 19:41 schreef DreamAway het volgende:
[..]
jah en Frozen Flame gedraaid te hebben![]()
niet gehoord trouwens, en ben er toch zeker 3 kwartier bij geweest!![]()
Jeckyll & Hide - Frozen Flame, van die clip met die lego-poppetjes?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:38 schreef sammeh het volgende:
[..]
Frozen Flamedie ken ik niet. Of is dat die plaat die ze op tmf draaien?
Dat zou wel heel erg zijn![]()
Het zegt me weinig.... of is dat dat "jumpstyle" plaatje ?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:38 schreef sammeh het volgende:
[..]
Frozen Flamedie ken ik niet. Of is dat die plaat die ze op tmf draaien?
Dat zou wel heel erg zijn![]()
Die ja..... teh horrorquote:Op zondag 4 maart 2007 20:43 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Jeckyll & Hide - Frozen Flame, van die clip met die lego-poppetjes?![]()
is idd een tmf plaat ja! verwacht je niet echt bij oakenfold!
Ja diequote:Op zondag 4 maart 2007 20:43 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Jeckyll & Hide - Frozen Flame, van die clip met die lego-poppetjes?![]()
is idd een tmf plaat ja! verwacht je niet echt bij oakenfold!
Gielen draaide wel toffe platenquote:Op zondag 4 maart 2007 20:48 schreef L-S-M het volgende:
Neeee was die kutbelg er weer
om af te sluiten nog wel, de perfecte methode om een leuke avond kut te beeindigen.
Hoe was Mark Norman?
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Mark norman.... Touch me in the morning...... and last thing at night
De aankleding van de futurestage stelde idd weinig voor. Wel ging de dj-booth zo af en toe van links naar rechtsquote:Op maandag 5 maart 2007 10:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
Menno de Jong draaide in een kantoorpand?
ja die werd geduwd...wat een luxe!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:57 schreef Joppy het volgende:
[..]
De aankleding van de futurestage stelde idd weinig voor. Wel ging de dj-booth zo af en toe van links naar rechts
slecht aangeklede/ingerichte zaal is een reden om er dan maar weg te gaanquote:Op maandag 5 maart 2007 12:58 schreef 16meter het volgende:
Future was zo pauper ingericht... was er ook snel weg.
.....
idd, vind ik ook n btje slechte redenering!quote:Op maandag 5 maart 2007 13:41 schreef Joppy het volgende:
[..]
slecht aangeklede/ingerichte zaal is een reden om er dan maar weg te gaan![]()
Op de main was het toen even 20min beter zegquote:Op zondag 4 maart 2007 21:09 schreef DreamAway het volgende:
[..]
![]()
en toen gauw door naar de Main voor t nog beter kon worden![]()
ha idd jah!! schandalig gewoon! iedereen zat naar t plafond te kijkenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:25 schreef Stinger__ het volgende:
Gareth vond ik top! En Joop, tsja.. niet mijn ding. Wel 'geinig' dat z'n bas-dreunen de plafondtegels deden trillen en er op een paar plekken gewoon rotzooi naar beneden kwam dwarrelen :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |