Ik denk dat ik blij ben, dat jij het topic niet geopend hebtquote:Op zondag 11 februari 2007 22:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had een leukere TT in gedachten.
Maar die was in combinatie met de OP vast niet zo leuk geweest als deze comboquote:Op zondag 11 februari 2007 22:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had een leukere TT in gedachten.
Eerlijk gezegd denk ik van niet. Ik denk persoonlijk dat Saron een paar onsuccesvolle "hitjes" gaat maken en dan verdwijnt in musicalland.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:25 schreef Cybart het volgende:
owh... men doet hier niet aan laatste post opent een nieuw topic.... ok.....
Mensen Mensen Mensen Mensen Mensen....
even een stelling, want ik lees net dat Sharon ergens een artieste van formaat genoemd wordt...
dus aan jullie de vraag...
denken jullie echt dat je van 1 van de deelnemers aan X-Factor nog iets hoort na het eerste album ?(wat natuurlijk volstaat met goedkope deuntjes en kutcovers)
graag uw reactie
Als X6 nou een clubje echt geile wijve waren geweest hadden die iets leuks kunnen worden maar de rest is te eentonig en niet houdbaarquote:Op zondag 11 februari 2007 22:25 schreef Cybart het volgende:
owh... men doet hier niet aan laatste post opent een nieuw topic.... ok.....
Mensen Mensen Mensen Mensen Mensen....
even een stelling, want ik lees net dat Sharon ergens een artieste van formaat genoemd wordt...
dus aan jullie de vraag...
denken jullie echt dat je van 1 van de deelnemers aan X-Factor nog iets hoort na het eerste album ?(wat natuurlijk volstaat met goedkope deuntjes en kutcovers)
graag uw reactie
Ahh, nu kan ik weer lekker slapen vanavondquote:Op zondag 11 februari 2007 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gelukkig ben je verder wél oké..
Dankuquote:Op zondag 11 februari 2007 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar die was in combinatie met de OP vast niet zo leuk geweest als deze combo.
Dat dus. Die mensen zijn zo doof dat ze Richy zelfs nog goed vinden wanneer ie als 83-jarige schor en versleten op het podium wankelt. I bet dat zijn hele familie hun salaris er doorheen gesmst heeft.quote:
Vooropgesteld dat Sharon voor de verandering met een stel goede componisten aan de slag gaat, kan het heel goed zijn dat ze meer gaat doen dan dat ene album met k-covers en el cheapo pop. Qua stem kun je wel wat met haar. Meer dan met menigeen die ver is gekomen in X-factor.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:25 schreef Cybart het volgende:
graag uw reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |