ja ik, werkt in principe wel, merjeh niet zoals je zou willen, veel problemen met drivers ed. En ik had ook geen zin om er tijd en moeite in te steken omdat een dual boot met windows veels te ingewikkeld was, als dat makkelijker zou kunnen zou ik het er wel naast draaien.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:17 schreef Basso het volgende:
heeft iemand ervaring met mac os x op gewone pc's/laptops?
Hoezo ziet dat er niet uit? Het werkt perfect hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 16:24 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat scheelt behoorlijk hoor. En die dock neemt ook nog best een groot gedeelte in beslag, alhoewel je die ook wel automagisch kunt laten verdwijnen dacht ik, maar dat ziet er niet uit, dan lacht iedereen je uit
Loop gewoon eens niet telkens te zeiken op het scherm, hier speelt iets heel anders.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:24 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat scheelt behoorlijk hoor. En die dock neemt ook nog best een groot gedeelte in beslag, alhoewel je die ook wel automagisch kunt laten verdwijnen dacht ik, maar dat ziet er niet uit, dan lacht iedereen je uit
ja eigenlijk ben ik homo maar wil niet uit de kast komen, dat is wat er echt speeltquote:Op maandag 12 februari 2007 17:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Loop gewoon eens niet telkens te zeiken op het scherm, hier speelt iets heel anders.
Op het moment neemt mijn dock nog geen eens 7mm in beslag (om maar even in absolute getallen te praten), dat valt allemaal reuze mee. En waarom zouden mensen je uitlachen als je hem op verbergen zet?
Koop die Macbook, of koop hem niet. Maar kom nou niet in elk topic zeuren over elk klein dingetje.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja eigenlijk ben ik homo maar wil niet uit de kast komen, dat is wat er echt speelt
ook zo jammer dat de kabels bij een zwarte macbook wit zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Koop die Macbook, of koop hem niet. Maar kom nou niet in elk topic zeuren over elk klein dingetje.
Je weet dat je zelf kunt bepalen hoe groot het Dock is?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:24 schreef Repeat het volgende:
[..]
En die dock neemt ook nog best een groot gedeelte in beslag
Wat? Jammer? Ik ben er juist blij mee!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:50 schreef Repeat het volgende:
Jammer dat ze zo klein zijn.
tevens tvp.
Voor mij was het een regelrechte verademing, zeker met de betere Blue Tooth support, geen geneuzel met (kapotte) drivers... en dat wireless werkt een stuk beter...quote:Op maandag 12 februari 2007 18:07 schreef Locusta het volgende:
Ik heb nu zelf een HP laptop met (uiteraard) Windows XP. Ik heb alleen zoveel problemen en gekloot met Windows dat ik zo langzamerhand er aan zit te denken om een MacBook te kopen. Die zien er super uit![]()
En als ik de topics en fora zo doorlees is OSX stabieler en prettiger om mee te werken. Bovendien zijn alle programma's die ik nu gebruik (FF/VLC?WMP classic, etc.) ook te verkrijgen voor OSX.
Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe het de mensen is bevallen die van een Windows-based laptop/computer zijn overgestapt naar een OSX-based laptop/computer![]()
Heel goedquote:Op maandag 12 februari 2007 18:07 schreef Locusta het volgende:
Ik heb nu zelf een HP laptop met (uiteraard) Windows XP. Ik heb alleen zoveel problemen en gekloot met Windows dat ik zo langzamerhand er aan zit te denken om een MacBook te kopen. Die zien er super uit![]()
En als ik de topics en fora zo doorlees is OSX stabieler en prettiger om mee te werken. Bovendien zijn alle programma's die ik nu gebruik (FF/VLC?WMP classic, etc.) ook te verkrijgen voor OSX.
Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe het de mensen is bevallen die van een Windows-based laptop/computer zijn overgestapt naar een OSX-based laptop/computer![]()
Firefox heb je onder OS X, evenals VLC. Doordat de VLC player onder OS X zo veel beter is dan de versie onder Windows zul je Windows Media Player Classic niet meer nodig hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:07 schreef Locusta het volgende:
Overdrijven is ook een vak...quote:Op maandag 12 februari 2007 18:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Firefox heb je onder OS X, evenals VLC. Doordat de VLC player onder OS X zo veel beter is dan de versie onder Windows zul je Windows Media Player Classic niet meer nodig hebben
Ik heb een dag ofzo moeten wennen aan OS X. Beetje jezelf wegwijs maken met de basisdingen en de rest kom je vanzelf achter. Het wijst zich over het algemeen vanzelf.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:07 schreef Locusta het volgende:
Ik vind deze 13,3" eigenlijk al een tikkie te groot tov mijn oude 12" powerbook.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:51 schreef Tijn het volgende:
Dat spiegelscherm hebben ze wel goed gedaan. Veel beter dan wat ik bv bij HP laptops heb gezien, waar je gelijk geen zak meer ziet als er een beetje licht op je scherm valt.
Toen ik m'n MBP net had, was ik ook een beetje ontevreden over het formaat. Ik was een 12" iBook gewend en ik vond dat 15" gebeuren maar lomp. Maar nu ik er 3/4 jaar mee werk, ben ik er toch wel erg blij mee. Ik zet 'em voor m'n dagelijks werk op een iCurve, met extern toetsenbord en muis en dat werkt echt geniaal, terwijl ik er ook prima onderweg mee in de trein kan werken.
22 maanden geleden heb ik m'n eerste mac ooit gekocht. Een maand geleden heb ik mijn 4e gekocht. Er is nog maar 1 windows machine over.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:07 schreef Locusta het volgende:
Is dit een diss?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
ook zo jammer dat de kabels bij een zwarte macbook wit zijn.
Neuh, dan kun je internetten als je bv. in een hotel zit met enkel een telefoonlijn, en dan kun je prehistorich inbellen. Enig nadeel is dat KPN hier binnenkort de stekker uit trekt, dus nu nog een modem kopen is niet echt slim meerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:03 schreef Sander-B het volgende:
Dat modem wat je bij de MacBook kan kopen, betekent dat dat je overal waar je maar bent kan internetten? In de auto, in de trein, etc?
KPN zal natuurlijk alleen stoppen met hun eigen provider activiteiten. Zolang jouw provider een inbelnummer aanbiedt, kan je natuurlijk altijd over je vaste lijn inbellen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:07 schreef Geqxon het volgende:
Enig nadeel is dat KPN hier binnenkort de stekker uit trekt
Hehehe, inderdaad, zo ging het bij mij op school altijd (met mijn iBook dan). Men staat daar te kijken van "Wat is dat nou voor 'n raar ding? Er draait niet eens Windheus op!" Maar als ze dan voor hun eigen lappie na een half uur al panisch naar de lader zoeken omdat ze anders hun werk kwijt zijn zit ik nog vrolijk en relaxed te werken en is mijn batterij echt niet leeg voor de bijeenkomst over is.quote:Op maandag 12 februari 2007 23:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik werk, al dan niet met korte pauzes, al vanaf 18:00 met mijn Macbook. En dan nog 10% accu![]()
Ik lach me helemaal suf hier, menig Acer had je al weg kunnen gooien :p
Maar goed, dat inbelnummer zal dan vast niet tegen lokaal tarief gaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
KPN zal natuurlijk alleen stoppen met hun eigen provider activiteiten. Zolang jouw provider een inbelnummer aanbiedt, kan je natuurlijk altijd over je vaste lijn inbellen.
Pas als KPN de stekker volledig uit vaste telefonie trekt zou dat opgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |