Oh wacht las het verkeerd. Maar ik heb een grotere hekel aan Elstak dan aan de Wolf.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, Tscheu la Ling sloot zijn voetballoopbaan af bij Feyenoord, dus zoveel haat jegens deze oud-Ajacied zal er niet zijn. Overigens denk ik dat er bij DJ Paul (Elstak) meer anti-Ajaxgevoelens zijn dan bij die dans-nicht, maar goed.
Elstak heeft tenminste nog een positieve bijdrage geleverd door goed te draaien op feestenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Oh wacht las het verkeerd. Maar ik heb een grotere hekel aan Elstak dan aan de Wolf.
En nu janken over AjaX laat hem maar lekker weg rottenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:01 schreef SiemeN het volgende:
Die Andy.. en dan toch naar Italie willen. Hij had nooit weg moeten gaan.
Werder volgde hem inderdaad al een tijdje...quote:Op maandag 12 februari 2007 12:28 schreef Messenga het volgende:
Suarez zou in de belangstelling staan van Ajax, PSV, Feyenoord en Werder.
Hij is niks voor Ajax ...quote:Op maandag 12 februari 2007 12:28 schreef Messenga het volgende:
Dat is niet helemaal waar... volgens voetbalcentraal heeft Suarez zelf aangegeven wel naar Nederland te willen in nederland te blijven. Of hebben deze clubs ook al echt belangstelling getoond?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:28 schreef Messenga het volgende:
Hij zit toch al in Nederland?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:47 schreef jorgenh het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar... volgens voetbalcentraal heeft Suarez zelf aangegeven wel naar Nederland te willen. Of hebben deze clubs ook al echt belangstelling getoond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |