quote:Op maandag 12 februari 2007 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
"Where? That's difficult but my heart the money is in Italy."
Boefjes hoor!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:15 schreef Roi het volgende:
Die kopbal van Huntelaar op de lat dat was buitenspel en dat werd ook gezegt bij Tele2, toen ik gister de samenvatting keek op Tien hadden ze het eruit geknipt dat het buitenspel was!
Je mailt je opstelling wel naar Henk, neem ik aan?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:24 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben er nog niet uit over hoe we het best kunnen spelen tegen Bremen.
We kunnen voor de snelle counteraanval kiezen (Leo, Babel en evt. De Mul in de aanval)
Of moeten we toch voor Huntelaar in de spits gaan.
Ik geef hem wel even een belletje, jeweettoch.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je mailt je opstelling wel naar Henk, neem ik aan?.
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:55 schreef jna het volgende:
Sjonnie staat wel steeds op de goede plek bij een dode spel situatie.
Huntelaar mag er van mij nu wel uit, Babelquote:Op maandag 12 februari 2007 14:24 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben er nog niet uit over hoe we het best kunnen spelen tegen Bremen.
We kunnen voor de snelle counteraanval kiezen (Leo, Babel en evt. De Mul in de aanval)
Of moeten we toch voor Huntelaar in de spits gaan.
Mooi, dat respect voor Stam altijdquote:Op maandag 12 februari 2007 16:15 schreef Ordinair het volgende:
Leuk stukje leesvoer over Werde - AJAX.
Zou wel beter zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een eikel die Diego dat hij niet ff terug naar Brazilië gaat
Als dat zo is en we daardoor de volgende ronde halen, mogen we die vader wel even bedanken.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:31 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik denk niet dat die Diego helemaal erbij is met zijn hoofd hoor.
Bloemetje sturen naar de gevangenis van Sao Paolo.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als dat zo is en we daardoor de volgende ronde halen, mogen we die vader wel even bedanken.
Of naar die lijer die Diego's moeder naaitquote:Op maandag 12 februari 2007 16:49 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Bloemetje sturen naar de gevangenis van Sao Paolo.
Als we de regels van de UEFA volgen is ie geschorst volgens onsquote:Op maandag 12 februari 2007 16:29 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe zeker is het dat George Ogararu geschorst is, want ik lees er verder nergens iets over.
Toffe gozer is datquote:Op maandag 12 februari 2007 16:51 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Of naar die lijer die Diego's moeder naait![]()
Nee, hij is toch niet dood?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Was.
Bron: Ajax.nlquote:Ogararu een duel geschorst
Amsterdam, 12 feb 2007
George Ogararu is geschorst voor de thuiswedstrijd van aanstaande zondag tegen Excelsior. In de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag ontving de Roemeen zijn vijfde gele kaart van het seizoen.
Door de schorsing van de verdediger komt trainer Henk ten Cate nog wat dunner in zijn verdedigers te zitten, want buiten Ogararu kan Ten Cate ook niet beschikken over de geblesseerde spelers Urby Emanuelson, Thomas Vermaelen en Zdenek Grygera. Ogararu zit wél bij de selectie voor het Europese uitduel van woensdag tegen Werder Bremen.
Ze lezen mee hier.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:10 schreef Black-Death het volgende:
Ogararu mag spelen woensdag:
[..]
Bron: Ajax.nl
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Edit: hij mag dus niet mee doen. Tyfus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |