Oh wacht las het verkeerd. Maar ik heb een grotere hekel aan Elstak dan aan de Wolf.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, Tscheu la Ling sloot zijn voetballoopbaan af bij Feyenoord, dus zoveel haat jegens deze oud-Ajacied zal er niet zijn. Overigens denk ik dat er bij DJ Paul (Elstak) meer anti-Ajaxgevoelens zijn dan bij die dans-nicht, maar goed.
Elstak heeft tenminste nog een positieve bijdrage geleverd door goed te draaien op feestenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Oh wacht las het verkeerd. Maar ik heb een grotere hekel aan Elstak dan aan de Wolf.
En nu janken over AjaX laat hem maar lekker weg rottenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:01 schreef SiemeN het volgende:
Die Andy.. en dan toch naar Italie willen. Hij had nooit weg moeten gaan.
Werder volgde hem inderdaad al een tijdje...quote:Op maandag 12 februari 2007 12:28 schreef Messenga het volgende:
Suarez zou in de belangstelling staan van Ajax, PSV, Feyenoord en Werder.
Hij is niks voor Ajax ...quote:Op maandag 12 februari 2007 12:28 schreef Messenga het volgende:
Dat is niet helemaal waar... volgens voetbalcentraal heeft Suarez zelf aangegeven wel naar Nederland te willen in nederland te blijven. Of hebben deze clubs ook al echt belangstelling getoond?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:28 schreef Messenga het volgende:
Hij zit toch al in Nederland?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:47 schreef jorgenh het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar... volgens voetbalcentraal heeft Suarez zelf aangegeven wel naar Nederland te willen. Of hebben deze clubs ook al echt belangstelling getoond?
Een broodje bal na de wedstrijd en ¤50,- per goed gelukte assist. Anders hoeft het niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Tja, maar wat wil ie verdienen?
Is dat het salaris van de gemiddelde speler bij Omniworld?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een broodje bal na de wedstrijd en ¤50,- per goed gelukte assist. Anders hoeft het niet.
Daar zijn geen broodjes bal.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat het salaris van de gemiddelde speler bij Omniworld?
IS het ook wel, maar het AD is een f'noord krant. Moet opzich kunnen met sport..quote:Op maandag 12 februari 2007 13:36 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat de Telegraaf een Ajaxkrant is, het lijkt er hier wel erg op![]()
Ja, en? AD is een Feyenoordkrant, lekker belangrijk.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:36 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat de Telegraaf een Ajaxkrant is, het lijkt er hier wel erg op![]()
Niet verwonderlijk inderdaad, gezien het afzetgebied van beide kranten.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IS het ook wel, maar het AD is een f'noord krant. Moet opzich kunnen met sport..
Idd kan die gast niet gewoon...........nou ja je weet wel waar je een ban voor krijgt................quote:
Waar komt toch het idee vandaan dat je niet-fokkers niet gewoon dood mag verwensen?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:48 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Idd kan die gast niet gewoon...........nou ja je weet wel waar je een ban voor krijgt................
Ik gooide mn beschuit bijna omver vanmorgenquote:
Mwah, das nog ff anders he? Dit is nou niet echt serieus ofzoquote:Op maandag 12 februari 2007 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou er was laatst iemand die het 14.gif vond dat die agent dood was gegaan in Italië de ban-aanvragen vlogen in het rond.
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou er was laatst iemand die het 14.gif vond dat die agent dood was gegaan in Italië de ban-aanvragen vlogen in het rond.
Dood.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:48 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Idd kan die gast niet gewoon...........nou ja je weet wel waar je een ban voor krijgt................
Dat ook niet... Iemand doodverwensen die al dood is, is eerder dom dan serieusquote:Op maandag 12 februari 2007 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, das nog ff anders he? Dit is nou niet echt serieus ofzo.
Daarom. Het is gewoon not-done om een mede fokker dood te verwensen, en wat jij als voorbeeld aangaf is gewoon dom en schofterig.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat ook niet... Iemand doodverwensen die al dood is, is eerder dom dan serieus
Jij zei al in WOS dat ik het 14.gif vond en dat het geen doodverwensing was.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat ook niet... Iemand doodverwensen die al dood is, is eerder dom dan serieus
Ja daarom, dat zeg ik... Het is ook geen doodsverwensing. Maar als.... dan....quote:Op maandag 12 februari 2007 13:57 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Jij zei al in WOS dat ik het 14.gif vond en dat het geen doodverwensing was.
Sommige mensen moeten beter lezenquote:Op maandag 12 februari 2007 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja daarom, dat zeg ik... Het is ook geen doodsverwensing. Maar als.... dan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |