Nee, onze bus is wel een tikkeltje ergerquote:Op zondag 11 februari 2007 23:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ga je met 410 bus?![]()
Die bussen zijn berucht daar![]()
Gelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 23:14 schreef koningdavid het volgende:
Ben pas net weer thuis.
PSV verloren, weer een heerlijk weekend dit.![]()
3 puntjes nog maar.![]()
Hoezo?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:49 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Tering ze moeten niet gekker worden![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef Againzender het volgende:
Ik kreeg een geweldige flashback vanavond toen ik AT5 zat te kijken:
Davids en Mols liepen pratend naar de kleedkamers, dat beeld deed mij zo enorm denken aan een moment ergens begin jaren '90 toen ik dezelfde jochies na een wedstrijd buiten De Meer (volgens mij was het tegen Cambuur, en speelde Mols daar) sjouwend met tassen druk discussierend met elkaar zag langslopen, moest daar gelijk weer aan denken vandaag
Bananenman komt niet voor het voetbalquote:Op zondag 11 februari 2007 23:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee, onze bus is wel een tikkeltje erger
Goede taktiek wel.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:35 schreef F1Bas het volgende:
Hebben we nog meer matige keepers in de jeugd die we bij andere clubs kunnen stallen?
Timmer zit toch al bij Feyenoordquote:Op maandag 12 februari 2007 00:35 schreef F1Bas het volgende:
Net ff de samenvatting gekeken(eindelijk). Wat een zielige spreekkoren weer; Klaas Jan hoerenjong.....![]()
Hebben we nog meer matige keepers in de jeugd die we bij andere clubs kunnen stallen?
Dat is dan ook bijzaak in Mofrika.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:01 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Bananenman komt niet voor het voetbal
Met welke verdediging wil jij spelen dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 08:01 schreef borisz het volgende:
Bremen is te doen als we goed spelen en lindenbergh op de bank houden
Het is alleen zo jammer dat we geen verdediger meer overhoudenquote:Op maandag 12 februari 2007 08:52 schreef patrickt37 het volgende:
Bremen met 4-1 verloren. Dus er i hoop voor ons. Ajax krijgt steeds meer zelfvertrouwen door het verloop van de Nederlandse competitie.
Idd, en Davids speelt niet. Ik zie ons niet winnen van Bremen, ook al krijgen die 4-1 beuk.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat we geen verdediger meer overhouden
Een voordeel van de enorme inhaalrace kan zijn dat we ineens het zelfvertrouwen krijgen. Huntelaar heeft gisteren (met geluk maar dat boeit niet) weer gescoort, dus wie weet klimt hij ook weer op uit zijn dalletje. En met een scorende Huntelaar zijn we toch weer een klasse beter. Ik heb er nog alle vertrouwen in dit seizoen en ik verwacht minstens één prijs. Uefa Cup wordt erg lastig, dus dan het landskampioenschap maar. En ik ben ervan overtuigd dat we het in eigen hand hebben. Als wij alles winnen zijn we kampioen. psv gaat nog wel ergens punten verspelen.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, en Davids speelt niet. Ik zie ons niet winnen van Bremen, ook al krijgen die 4-1 beuk.
Gisteren hadden we het verdomme al zwaar genoeg tegen de laatste van NL, komop zeg. Ik heb ook wel weer een sprankje hoop op de titel, maar door het falen van PSV, nou niet door het flitsende spel van Ajax zeg..
Als AZ fan zijnde denk ik dat AZ-Ajax heel belangrijk gaat worden. Zoals jij ook al aangeeft zie ik PSV dus gerust nog genoeg punten morsen waardoor AZ en Ajax boven PSV kunnen komen. Echter zal degene die dan vervolgens wint bij AZ-Ajax wat afstand kunnen nemen van de ander (met een licht voordeel van Ajax, aangezien zij bij winst op 4 punten komen van AZ en je daar dus 2 wedstrijden voor nodig hebt om dit te overbruggen). Ik ga er dan wel even vanuit dat in de tijd dat PSV punten morst AZ en Ajax hun wedstrijden winnen.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een voordeel van de enorme inhaalrace kan zijn dat we ineens het zelfvertrouwen krijgen. Huntelaar heeft gisteren (met geluk maar dat boeit niet) weer gescoort, dus wie weet klimt hij ook weer op uit zijn dalletje. En met een scorende Huntelaar zijn we toch weer een klasse beter. Ik heb er nog alle vertrouwen in dit seizoen en ik verwacht minstens één prijs. Uefa Cup wordt erg lastig, dus dan het landskampioenschap maar. En ik ben ervan overtuigd dat we het in eigen hand hebben. Als wij alles winnen zijn we kampioen. psv gaat nog wel ergens punten verspelen.
Ajax gaat ook nog wel punten verspelen.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een voordeel van de enorme inhaalrace kan zijn dat we ineens het zelfvertrouwen krijgen. Huntelaar heeft gisteren (met geluk maar dat boeit niet) weer gescoort, dus wie weet klimt hij ook weer op uit zijn dalletje. En met een scorende Huntelaar zijn we toch weer een klasse beter. Ik heb er nog alle vertrouwen in dit seizoen en ik verwacht minstens één prijs. Uefa Cup wordt erg lastig, dus dan het landskampioenschap maar. En ik ben ervan overtuigd dat we het in eigen hand hebben. Als wij alles winnen zijn we kampioen. psv gaat nog wel ergens punten verspelen.
Dus dit topic kan dicht tot . . . eind maart ofzo?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Realisme lijkt me op zijn plaatst nu hoor. Het ligt meer aan PSV dan aan ons dat we nog maar 3 punten achterstaan.
Ajax moet normaal gesproken altijd winnen van Ado en Groniningen, en f'noord kunnen we daar ook wel tussen zetten.
Eerst nu maar eens AZ, Twente en PSV zelf pakken, daarna lullen we verder.
Het lag ook aan Ajax dat PSV zover kon uitlopen, denk aan Sparta, Vitesse.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Realisme lijkt me op zijn plaatst nu hoor. Het ligt meer aan PSV dan aan ons dat we nog maar 3 punten achterstaan.
Alleen was Heracles wat beter in vorm toen, heb ik het idee. Verwacht een 0-2 voor PSV ofzo. Mits er een strafschop wordt gegeven danquote:Op maandag 12 februari 2007 00:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Vorig jaar was het 1-1 in Almelo.
Neuh, maar PSV heeft het nog steeds in eigen hand he?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:20 schreef Robar het volgende:
[..]
Dus dit topic kan dicht tot . . . eind maart ofzo?
De komma staat gewoon goed, pannekoek!quote:Op maandag 12 februari 2007 10:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Vechten met de sterren, Ajax - Feyenoord:
Nu SBS 6 de ijsdansoorlog met RTL 4 met skate off en al gewonnen heeft, krijgt de zender de smaak pas echt te pakken met Bekende Nederlanders die stuntelend ten strijde trekken. Na het succes van Sterren Dansen op het IJs komt SBS 6 vanaf 23 maart met zingen met de sterren: in So You Wanna Be A Popstar – presentatie: Nance en Gerard Joling – gaan tien BN’ers die niet kunnen zingen, bijgestaan door een professionele zanger, de strijd aan met elkaar. Uitzending op vrijdag, sing off op zaterdag. Na het ijsdansen en zingen volgt in mei een nieuwe vondst: Figthing With The Stars . ‘Dit wordt een vechtsportevenement waaraan diverse Bekende Nederlanders zoals John de Wolf, (voormalig Ajax-voetballer) Tscheu la Ling, ‘Big Brother’ Ruud en DJ Paul Elstak deelnemen. Genoemde deelnemers van hoog BN-gehalte zijn al geruime tijd in training voor deze speciale happening’, belooft organisator Ruud de Ronde. Volgens De Ronde werd ‘dit door ons recent geschreven format door SBS 6 met open armen ontvangen’. Voordeel voor de critici: het is een eenmalig evenement, een fight off lijkt niet nodig.
Waar zeg ik van niet dan, appelflap!quote:Op maandag 12 februari 2007 10:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De komma staat gewoon goed, pannekoek!
Waarom plaats je het dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 10:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar zeg ik van niet dan, appelflap!
rosales? komop man, wil nog wel een beetje kans makenquote:Op maandag 12 februari 2007 10:50 schreef Ordinair het volgende:
Tegen Weder gewoon Leo links op het middenveld ipv Davids.En voorin Rosales, Huntelaar en Babel.
Leonardo linkshalf danquote:Op maandag 12 februari 2007 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
rosales? komop man, wil nog wel een beetje kans maken.
Lekker belangrijk, Tscheu la Ling sloot zijn voetballoopbaan af bij Feyenoord, dus zoveel haat jegens deze oud-Ajacied zal er niet zijn. Overigens denk ik dat er bij DJ Paul (Elstak) meer anti-Ajaxgevoelens zijn dan bij die dans-nicht, maar goed.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat een Feyenoorder en een neus met elkaar gaan vechten. Altijd lachen toch...![]()
Dat zie ik hem echt niet doen hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 11:20 schreef Ordinair het volgende:
Jongens, jongens.. Fighting With The Stars.
Het word tijd voor gespreksstof met inhoud. Het contract van Patrick Kluivert loopt, als het goed is, dit jaar af. Wat denk je dat hij daarna gaat doen. En mag hij van jullie nog naar AJAX?
We hebben geen centrumspits nodig, liefst wel een vleugelspits met een goed rechterbeen voor de breedte.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:20 schreef Ordinair het volgende:
Het contract van Patrick Kluivert loopt, als het goed is, dit jaar af. Wat denk je dat hij daarna gaat doen. En mag hij van jullie nog naar AJAX?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |