Met Wiljan Vloet als hoofdtrainer.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Waar eindigt deze tragedie ?
Is niet zo.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Theo Lucius jullie beste speler
Is niet zo. (alleen Persie)quote:Leonardo, Lazovic en van Persie op weg wereldsterren te worden
Kloptquote:Zonder te verliezen van Tottenham toch uitgeschakeld
Is niet zo.quote:Duimen tijdens de wedstrijd tegen Twente dat het onder de tien blijft
Kloptquote:8 punten achter op FC Twente
Is niet zoquote:Sparta en Excelsior die er aan komen
Is niet zoquote:Tatoeage van Jorien wordt van iemands rug gelaserd
Is niet zoquote:Half Nederland heeft medelijden met Erwin Koeman maar niet met de club
Klopt.quote:Na Rob Baan en Mark Wotte is nu Peter Bosz technisch manager
Sukkeltjequote:Op zondag 11 februari 2007 20:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is niet zo.
[..]
Is niet zo. (alleen Persie)
[..]
Klopt
[..]
Is niet zo.
[..]
Klopt
[..]
Is niet zo
[..]
Is niet zo
[..]
Is niet zo
[..]
Klopt.
Nou toch 3 goed tong.![]()
quote:
Mooi he.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:40 schreef zjroentje het volgende:
En die Robbie er ook nog serieus op in gaan.
So sad.
Ja heel serieus ben ik inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2007 20:40 schreef zjroentje het volgende:
En die Robbie er ook nog serieus op in gaan.
So sad.
nee, je moet lekker wegblijvenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:37 schreef opgebaarde het volgende:
voeg deze even toe tong80 in je tragedielijst:
Voor het nieuwe seizoen zijn er al 20.000 seizoenskaarten verkocht
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is niet zo.
[..]
Is niet zo. (alleen Persie)
[..]
Klopt
[..]
Is niet zo.
[..]
Klopt
[..]
Is niet zo
[..]
Is niet zo
[..]
Is niet zo
[..]
Klopt.
Nou toch 3 goed tong.![]()
Ik heb ook absoluut geen medelijden met jullie hoor, wees maar niet bangquote:Op zondag 11 februari 2007 20:41 schreef koster het volgende:
Medelijden heb je niet nodig hoor, als supporter van de mooiste club van nederland!
boeiend, gaat om de puntenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:41 schreef jimjim1983 het volgende:
je vergeet:
gemiddeld 2 doelpunten tegen per wedstrijd
Het gaat wennen.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb geen medelijden. Ik vond het wel jammer dat het verlies van ze vandaag me niet zo veel meer deed. Ik heb dus vooral medelijden met mezelf.
ruilen voor die neger uit je avatar dan maar?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:42 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb het alleen te doen met Charisteas
En:quote:Op zondag 11 februari 2007 20:41 schreef jimjim1983 het volgende:
je vergeet:
gemiddeld 2 doelpunten tegen per wedstrijd
Je kent Tong80 niet?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:43 schreef Backdoorman het volgende:
Pffff is de simpelaar die dit onderwerp heeft gemaakt niet ouder als 15 jaar?
Wat een niveau zeg. Dit soort grapjes zijn nog flauwer als het standaard maandag-morgen gedis tussen voetballiefhebbers...ligt wel erg voor de hand, en dat op een internet-forum erg origineel![]()
wat een kneus.
Helaas kan ik deze quote niet toevoegen in de OP. Dat staat altijd zo slordig.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:43 schreef Backdoorman het volgende:
Pffff is de simpelaar die dit onderwerp heeft gemaakt niet ouder als 15 jaar?
Wat een niveau zeg. Dit soort grapjes zijn nog flauwer als het standaard maandag-morgen gedis tussen voetballiefhebbers...ligt wel erg voor de hand, en dat op een internet-forum erg origineel![]()
wat een kneus.
Verdomd, je hebt nog gelijk ookquote:Op zondag 11 februari 2007 20:44 schreef Ixnay het volgende:
Zet deze er maar bij.
Alleen Willem II heeft meer tegendoelpunten.
Met een toch wel iets slechter perspectiefquote:Op zondag 11 februari 2007 20:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
we liggen op dezelfde koers als jullie vorig jaar (stuk beter zelfs)
Het probleem is dat we al 5 jaar geen verdedigers hebben die op het niveau van een nederlandse topclub horen.quote:
nee en ben ook niet voor feyenoord, maar vind dit wel erg flauwe grapjes en te kinderachtig voor woorden...niet mijn gevoel voor humor zal ik maar zeggenquote:
Nooitquote:Op zondag 11 februari 2007 20:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ruilen voor die neger uit je avatar dan maar?
welkom op Fok!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:47 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
nee en ben ook niet voor feyenoord, maar vind dit wel erg flauwe grapjes en te kinderachtig voor woorden...niet mijn gevoel voor humor zal ik maar zeggen![]()
De laatste 5 plaatsen moet toch wel haalbaar zijn voor die club?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:47 schreef Ixnay het volgende:
En het ergste is wat Koeman dan nog zegt.
"We moeten bij de laatste 5 blijven"
dag internet-nerdquote:Op zondag 11 februari 2007 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas kan ik deze quote niet toevoegen in de OP. Dat staat altijd zo slordig.
Nou er zijn genoeg spelers die ze op de rand van het raamkozijn willen zetten en dan met een touwtje naar beneden zouden willen laten vallen.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit topic is nog slechter dan de gemiddelde aflevering van lachen om homevideo's.
die opmerking vond ik echt prachtigquote:Op zondag 11 februari 2007 20:47 schreef Ixnay het volgende:
En het ergste is wat Koeman dan nog zegt.
"We moeten bij de laatste 5 blijven"
Nee, je bent Feyenoord, en je hoort altijd voor #1 te gaan!
Kneus, jij hebt nog slechtere humor dan een gemiddelde SGP'er.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit topic is nog slechter dan de gemiddelde aflevering van lachen om homevideo's.
Ligt meer aan de rest, zo'n club als Heerenveen wint ook amper twee wedstrijden op rijquote:Op zondag 11 februari 2007 20:50 schreef Zwoerd het volgende:
Toch is het knap dat ze nog bij de eerste 5 zitten
Houd je bek eens vuile Urkse inteelt boer.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:49 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Kneus, jij hebt nog slechtere humor dan een gemiddelde SGP'er.
Maakt in dit geval niks uit. Op deze manier worden die playoffs een net zo groot fiasco als deze competitie.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
De laatste 5 plaatsen moet toch wel haalbaar zijn voor die club?![]()
Dit soort reacties maken dit soort goede topics altijd net goedquote:Op zondag 11 februari 2007 20:48 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
dag internet-nerd![]()
![]()
ben jij net als jasza zo'n type die hier vrijwel de gehele dag rondwaart omdat je kennelijk nooit iets leukers te doen hebt?
Je hebt je gebruikelijk niveau weer terug gevonden?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Houd je bek eens vuile Urkse inteelt boer.
Jij kunt nog steeds niet spellen?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt je gebruikelijk niveau weer terug gevonden?
Maar volgens mij haal je geen play-offs met een plaats bij de laatste 5 plaatsen.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:51 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maakt in dit geval niks uit. Op deze manier worden die playoffs een net zo groot fiasco als deze competitie.
Hé die is origineel hier op FOK!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
quote:
jij als part-time ajaxied moet dit onderwerp wel kunnen waarderen lijkt mequote:Op zondag 11 februari 2007 20:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens op school gezeten?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:54 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
jij als part-time ajaxied moet dit onderwerp wel kunnen waarderen lijkt meweggooier!
jij bent van een uitstervend ras en zou eigenlijk beschermd moeten worden: een van de weinigen die zowel fanatiek supporter van fc den bosch is als van ajax whahahaha![]()
![]()
clown!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |