Het gaat wennen.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb geen medelijden. Ik vond het wel jammer dat het verlies van ze vandaag me niet zo veel meer deed. Ik heb dus vooral medelijden met mezelf.
ruilen voor die neger uit je avatar dan maar?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:42 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb het alleen te doen met Charisteas
En:quote:Op zondag 11 februari 2007 20:41 schreef jimjim1983 het volgende:
je vergeet:
gemiddeld 2 doelpunten tegen per wedstrijd
Je kent Tong80 niet?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:43 schreef Backdoorman het volgende:
Pffff is de simpelaar die dit onderwerp heeft gemaakt niet ouder als 15 jaar?
Wat een niveau zeg. Dit soort grapjes zijn nog flauwer als het standaard maandag-morgen gedis tussen voetballiefhebbers...ligt wel erg voor de hand, en dat op een internet-forum erg origineel![]()
wat een kneus.
Helaas kan ik deze quote niet toevoegen in de OP. Dat staat altijd zo slordig.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:43 schreef Backdoorman het volgende:
Pffff is de simpelaar die dit onderwerp heeft gemaakt niet ouder als 15 jaar?
Wat een niveau zeg. Dit soort grapjes zijn nog flauwer als het standaard maandag-morgen gedis tussen voetballiefhebbers...ligt wel erg voor de hand, en dat op een internet-forum erg origineel![]()
wat een kneus.
Verdomd, je hebt nog gelijk ookquote:Op zondag 11 februari 2007 20:44 schreef Ixnay het volgende:
Zet deze er maar bij.
Alleen Willem II heeft meer tegendoelpunten.
Met een toch wel iets slechter perspectiefquote:Op zondag 11 februari 2007 20:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
we liggen op dezelfde koers als jullie vorig jaar (stuk beter zelfs)
Het probleem is dat we al 5 jaar geen verdedigers hebben die op het niveau van een nederlandse topclub horen.quote:
nee en ben ook niet voor feyenoord, maar vind dit wel erg flauwe grapjes en te kinderachtig voor woorden...niet mijn gevoel voor humor zal ik maar zeggenquote:
Nooitquote:Op zondag 11 februari 2007 20:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ruilen voor die neger uit je avatar dan maar?
welkom op Fok!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:47 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
nee en ben ook niet voor feyenoord, maar vind dit wel erg flauwe grapjes en te kinderachtig voor woorden...niet mijn gevoel voor humor zal ik maar zeggen![]()
De laatste 5 plaatsen moet toch wel haalbaar zijn voor die club?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:47 schreef Ixnay het volgende:
En het ergste is wat Koeman dan nog zegt.
"We moeten bij de laatste 5 blijven"
dag internet-nerdquote:Op zondag 11 februari 2007 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas kan ik deze quote niet toevoegen in de OP. Dat staat altijd zo slordig.
Nou er zijn genoeg spelers die ze op de rand van het raamkozijn willen zetten en dan met een touwtje naar beneden zouden willen laten vallen.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit topic is nog slechter dan de gemiddelde aflevering van lachen om homevideo's.
die opmerking vond ik echt prachtigquote:Op zondag 11 februari 2007 20:47 schreef Ixnay het volgende:
En het ergste is wat Koeman dan nog zegt.
"We moeten bij de laatste 5 blijven"
Nee, je bent Feyenoord, en je hoort altijd voor #1 te gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |