Voor jou staan de uitgevers in de rij.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:45 schreef Miraaa het volgende:
Ze maken mij de pis niet lauw
het heeft tieten, zit te zeiken, 3 keer raden..ja een vrouw!
ze maken mij de pis niet lauw
ik ben een beetje misselijk 'k hoop dat 'k het binnen hou
![]()
![]()
![]()
ach, in het heetst van de strijd vergeet iedereen wel eens wat...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:46 schreef _Boo_ het volgende:
Gatver! Wilde hij het met die hoer doen zonder condoom?dat had ik even gemist
natasJA, zegt iequote:Op zondag 11 februari 2007 20:43 schreef 2live het volgende:
Huub; hoe spel je leugenaar; n a t a s i a
Ik hoor Theo Maassen er niet over klagenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor jou staan de uitgevers in de rij.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:46 schreef noekje het volgende:
Huub: jij bent een hartstikke goede rolmodel
Lekker alle kinderen in Nederland voorlezen.
Dat experiment doe ik iig nooit weer.
Nee hoor, uit de carnavals hit van Theo maassenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Yeah right met je partner misschien, maar niet met een "professional".quote:Op zondag 11 februari 2007 20:46 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
ach, in het heetst van de strijd vergeet iedereen wel eens wat...
bovendien, daar heeft hij natasia niet mee of wie dan ook.
Ja, Pipi gaat naar school. Natas leest altijd Pipi Langkous voor op een hele saaie manier vind ik. Mijn kinderen vinden haar alleen maar eng.quote:
Nou, op het moment dat ze alweer Bart om hulp vraagt. . .quote:Op zondag 11 februari 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
natasJA, zegt ie
huub komt erg ver, maar ik geloof niet dat ooit iemand TASJA er onder kan lullen
iddquote:Op zondag 11 februari 2007 20:48 schreef Black_king het volgende:
Houd voor je Huub, niets zeggen.....
Yeb, bij gaby in het bad toen ( 1e x)quote:Op zondag 11 februari 2007 20:46 schreef _Boo_ het volgende:
Gatver! Wilde hij het met die hoer doen zonder condoom?dat had ik even gemist
wat denk je van scriptsquote:Op zondag 11 februari 2007 20:49 schreef U96 het volgende:
Hoe wist de REDAKTIE dit? Dat er zo actie zou komen.....
Hoe so dan? Hoe so dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:48 schreef Black_king het volgende:
Houd voor je Huub, niets zeggen.....
Omdat dit gescript wasquote:Op zondag 11 februari 2007 20:49 schreef U96 het volgende:
Hoe wist de REDAKTIE dit? Dat er zo actie zou komen.....
Vraag me wel af hoe zdngmw dat weet.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:50 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Yeb, bij gaby in het bad toen ( 1e x)![]()
is van theo maassen maar nog steedsquote:Op zondag 11 februari 2007 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daarmee schept hij onzekerheid, dat is de beste voedingsbodem voor falen....quote:
Maar het mooie is dat ze niet uit hun rol kunnen vallen. Ze spelen ZICHZELF.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |