quote:Op zondag 11 februari 2007 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook alEr was een aansteker zoek. Waarop Huub zei, Natasia heb jij m. Waarop Natasia zei, IK??? sinds wanneer rooook ik?? Waarop Huub zei: af en toe komt er wat stoom uit je oren en toen had je de poppen aan het dansen.
Ja, ik kan ook niet op de naam komen maar je hebt helemaal gelijk, ik ga wel ff googelen.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:42 schreef Lieve het volgende:
Ze is net de minister van communicatie van Irak. Hoe heette die lachwekkende kerel ook alweer?
Gek, bij Nasty kan ik er niet eens om lachen
Ach nog erger dan Bonniequote:
Naar welke streams kijk jij????quote:Op zondag 11 februari 2007 20:43 schreef F04 het volgende:
Ik haak voor vanavond af. Het is de heledag al saai.
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:43 schreef ozewiesewoze het volgende:
natasia: spel jij dan eens leugenaar>?
Huub: n a t a s i a
Waarschijnlijk is ie nog onder invloed van de slaappillen.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Meestal vind brainless dat hij er zich mee moet bemoeien. Is hij bewusteloos of zo?
Hmmm, mijn streams lopen weer achter of ik typ te langzaam....quote:Op zondag 11 februari 2007 20:43 schreef fokkerd het volgende:
Huub:"Hoe spel je leugenaar: n a t a s i a"
Voor jou staan de uitgevers in de rij.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:45 schreef Miraaa het volgende:
Ze maken mij de pis niet lauw
het heeft tieten, zit te zeiken, 3 keer raden..ja een vrouw!
ze maken mij de pis niet lauw
ik ben een beetje misselijk 'k hoop dat 'k het binnen hou
![]()
![]()
![]()
ach, in het heetst van de strijd vergeet iedereen wel eens wat...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:46 schreef _Boo_ het volgende:
Gatver! Wilde hij het met die hoer doen zonder condoom?dat had ik even gemist
natasJA, zegt iequote:Op zondag 11 februari 2007 20:43 schreef 2live het volgende:
Huub; hoe spel je leugenaar; n a t a s i a
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |