Ik ben ook van dat geslacht en vind dit gedrag nou ook niet echt normaal hoor. Heeft meer met normen en waarden te maken dan met vrouw of man zijn denk ikquote:
nee meteen gebeld he. Toen zat ze bij een vriendin. (zei ze)quote:Op zondag 11 februari 2007 17:04 schreef Lips het volgende:
Ze vraagt of je naar haar toe komt en dan is ze er niet
En heb je d'r toen gebeld of later?
Ik zou dan niet gegaan zijn!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:05 schreef peleetje het volgende:
[..]
nee meteen gebeld he. Toen zat ze bij een vriendin. (zei ze)
quote:
ja toen ik haar belde was ik dus al gerarriveerd bij haar op de afgeproken tijd.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:10 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik zou dan niet gegaan zijn!
Je hebt 1,5 uur gereden voor dat mokkel. Ookal denk je op dat moment dat ze kapot kan vallen was ik zeker naar die vriendin toe gegaan! Al is 't maar om d'r dag te verzieken!
Ok! Opgeslot!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:18 schreef peleetje het volgende:
nee ik ben er ook helemaal klaar mee.
Lijkt me redelijk, dit soort types heb je geen drol aan.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:18 schreef peleetje het volgende:
nee ik ben er ook helemaal klaar mee.
inderdaad.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:51 schreef kriele het volgende:
[..]
Dan heeft ze een vreemd gevoel voor humor.
Of de TS had de eerste hinds niet doorquote:Op zondag 11 februari 2007 19:51 schreef kriele het volgende:
[..]
Dan heeft ze een vreemd gevoel voor humor.
hinds??quote:Op zondag 11 februari 2007 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of de TS had de eerste hinds niet door![]()
nee. Alleen het feit dat die vraag al ter sprake komt zeg al dat het eigenlijk niet goed zit.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:27 schreef Miam het volgende:
Mijn ervaring is dat wanneer er wel eerlijk gezegd wordt of men nog contact wil onderhouden ja of nee het ook niet goed is.
Precies.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:30 schreef peleetje het volgende:
[..]
nee. Alleen het feit dat die vraag al ter sprake komt zeg al dat het eigenlijk niet goed zit.
Als je elkaar echt leuk vind gaat dat automatisch.
ja dat vind ik ook een ietwat onvolwassen manier.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef knep het volgende:
Raar geval zeg, zeker als ze je probeert duidelijk te maken dat ze niets meer wil door niet thuis te zijn terwijl ze je zelf uitnodigt.
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:03 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik zou trouwens even vragen of ze van salsa houdt.
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:03 schreef peleetje het volgende:
[..]
inderdaad.
Mijn ex had ook een vreemd gevoel voor humor.
Die vond het b.v. grappig om ineens -uit het niets- te zeggen dat de relatie voorbij was. En als ik dan in totale verbijstering naar d'r keek bleef ze eerst nog bloedserieus en daarna ging ze lachen.![]()
ik tref het wel met die geschifte wijven.![]()
ja je kent 'rquote:Op maandag 12 februari 2007 16:09 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
![]()
Woont ze toevallig in de regio Utrecht?
Als je het weet, laat het ons dan even wetenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:40 schreef peleetje het volgende:
Maar wat ik niet snap... Waarom moet je liegen. Als je geen contact wil kan je dat toch ook gewoon normaal zeggen.![]()
Lees dit maar eens:quote:
dat klopt, ze wil gewoon aandacht. gewoon dumpen en les ervan leren.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:16 schreef Silvieja het volgende:
Niet meer intrappen. Tenzij ze aangeeft zelf naar je toe te gaan. Ze durft niet, houdt van de aandacht of vindt het gewoon leuk om mensen te teasen.
Nog een slachtofferquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:17 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Lees dit maar eens:
Ik is weer single.
Ik is weer single - part deux
Camplo de geile backdoorboy is single - Part 3 !
In deel 3 staan ook wat foto's!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |