Ik vind dat juist van niet. GBQ is nogal zware hap vind ik, vergeleken met de Gorilaz.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:02 schreef Blivox het volgende:
Je kan ontzettend goed de sound van Gorillaz erin horen, maar het is een stuk toegankelijk dan de Aapjes zelf.
Dat vind ik nu ook. The Good, The Bad & The Queen zie ik al lang niet zo snel een MTV award of grammy winnen ofzo... Gorillaz heeft er meerdere gewonnen als ik me niet vergis.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:02 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik vind dat juist van niet. GBQ is nogal zware hap vind ik, vergeleken met de Gorilaz.
Ik ben fan! Vooral Herculean en Northern Whale springen er uitquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef methodmich het volgende:
Kingdom Of Doom is ook een werkelijk schitterend nummer!
Al meer fans inmiddels?
Damon Albarn hequote:Op maandag 12 februari 2007 02:02 schreef Blivox het volgende:
Je kan ontzettend goed de sound van Gorillaz erin horen, maar het is een stuk toegankelijk dan de Aapjes zelf.
Dat was dan ook een gastoptreden tijdens de laatste minuten van t optreden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:55 schreef methodmich het volgende:
Er zit toch geen rapper bij The Good, The Bad & The Queen??
De zanger, Damon Albarn, zat wel bij Gorillaz idd, maar is bekender dankzij Blur.
Vond je het niet goed?, dat je eerder weggegaan bent?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:41 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb het optreden verder niet meer gezien, maar was het niet gewoon Danger Mouse die een cameo maakte aan het einde?
Ik hoorde pas tijdens Lowlands van deze band en ging eigenlijk alleen kijken omdat Damon Albarn het had opgericht.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:32 schreef methodmich het volgende:
Blur-frontman Damon Albarn is een liefhebber van projecten en samenwerkingsverbanden. Onder de noemer The Good, The Bad & The Queen heeft hij met drie bevriende muzikanten een gelijknamig werkstuk afgeleverd dat het verhaal vertelt van Engeland anno 2007. Dat is geen positief verhaal, blijkt bij beluistering van de teksten. Albarn en consorten hangen naar het verleden en de nummers hebben dan ook vrijwel allemaal een nostalgisch tintje. Mede door de manier van zingen van Albarn krijgt het geheel een loom karakter en zou je het geluid kunnen omschrijven als folkachtige pop.
De band bestaat uit Damon Albarn (zang / toetsen), Paul Simonon (bas, zat in The Clash), Simon Tong (gitaar, zat o.a. in The Verve) en Tony Allen (drums, bekend van zijn werk in Afrika).
[afbeelding]
Op de site www.thegoodthebadandthequeen.com zijn stukken muziek te beluisteren. Ongetwijfeld zal dit één van de belangrijkste platen van 2007 zijn, maar meer hoeven we niet te verwachten. Misschien zal de band in deze samenstelling blijven spelen, maar een volgend project zal volgens Albarn een andere naam dragen.
Ik ben bij het hele optreden niet eens in de buurt geweest.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vond je het niet goed?, dat je eerder weggegaan bent?
Jammer, dan heb je echt wat gemist!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik ben bij het hele optreden niet eens in de buurt geweest.Op plaat vond ik het niet echt geweldig, eerlijk gezegd.
Mijn ideequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jammer, dan heb je echt wat gemist!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:22 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Mijn ideemaar ja, het blijft een kwestie van smaak natuurlijk.
Eerst zien dan geloven, maar mijn zegen hebben ze!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:56 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
By the way;
Het project krijgt wel een vervolg onder dezelfde naam, in september komt waarschijnlijk een nieuwe cd uit.
Uiteraard, daar bestaat zelfs geen twijfel over.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:22 schreef methodmich het volgende:
Nog mensen die er over denken om deze plaat straks in hun eindejaarslijstje op te nemen??
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
Uiteraard, daar bestaat zelfs geen twijfel over.![]()
nee hoor dit is dubbel en omdat er maar 4 postjes in die nieuwe staan dacht ik het is beter om de oude aan te houden.quote:Op zondag 13 november 2011 19:22 schreef Bookie65 het volgende:
[..]
Alle begin als mod is slecht zullen we maar zeggen:
The Good, The Bad & The Queen
Jawel, zoals in mijn eerste post aangegeven dat ik niet meer onder dit oude topic kon reageren. Blijkbaar kan je dat als mod wel weer. Een lullige "Deze kan wel weer verder ... " zonder link is gewoon fout.quote:Op zondag 13 november 2011 19:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee hoor dit is dubbel en omdat er maar 4 postjes in die nieuwe staan dacht ik het is beter om de oude aan te houden.
Ik heb de link, naar deze, in het andere topic gezeten en deze inderdaad voor je geopend. Wat is daar fout aan, iedereen die het andere topic leest komt vanzelf in deze terecht.quote:Op zondag 13 november 2011 19:45 schreef Bookie65 het volgende:
[..]
Jawel, zoals in mijn eerste post aangegeven dat ik niet meer onder dit oude topic kon reageren. Blijkbaar kan je dat als mod wel weer. Een lullige "Deze kan wel weer verder ... " zonder link is gewoon fout.
Iedereen die dit topic opent ziet nu niets over de nieuwe ontwikkelingen.quote:Op zondag 13 november 2011 19:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb de link, naar deze, in het andere topic gezeten en deze inderdaad voor je geopend. Wat is daar fout aan, iedereen die het andere topic leest komt vanzelf in deze terecht.
En nieuwe geintreseenden komen hier terecht.
Zet dan even die 4 youtube filmpjes hier ook in ... zoveel extra staat er niet in dat topic.quote:Op zondag 13 november 2011 21:24 schreef Bookie65 het volgende:
[..]
Iedereen die dit topic opent ziet nu niets over de nieuwe ontwikkelingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |