Hij breekt alleen maar af. Aissati verhuren, hoe kom je er op.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook.
Hij zegt wel politiek correct dingen als :het ligt daar niet aan, het ligt aan onszelf, maar ondertussen blijft hij terug komen op niet gekregen penalties etc.
Jammer dat er weinig mensen voorin op dit moment echt constant zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:08 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Mwa, De Muls rendement vind ik ook aardig hoog de laatste tijd.![]()
Idd, maakt het lastig, de ene week is de Mul top en vandaag matig. Opzich maakt dat het voor HtC niet makkelijker, maar hij moet Perez nou echt eens de kans geven hoor...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jammer dat er weinig mensen voorin op dit moment echt constant zijn.
Die keer met Beenhakker, dat we de eerste 10 speelrondes of zo er niks van bakten, geweldig inliepen en toch nog kampioen werden. Als kotertje op het Leidse. Maar da's al weer een tijdje terug.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:10 schreef StarGazer het volgende:
Om maar ff een leuk onderwerp aan te kaarten nu we weer terug in de kampioensrace zijn, wat is voor jullie het mooiste kampioenschap tot dusver geweest?
Wanneer was dat? 1990?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die keer met Beenhakker, dat we de eerste 10 speelrondes of zo er niks van bakten, geweldig inliepen en toch nog kampioen werden. Als kotertje op het Leidse. Maar da's al weer een tijdje terug.
ik vond zelf '89-'90 prachtig, olmdat het er toen al gelijk naar uit zag dat PSV voor de vijfde keer achter elkaar kampioen zou worden.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:10 schreef StarGazer het volgende:
Om maar ff een leuk onderwerp aan te kaarten nu we weer terug in de kampioensrace zijn, wat is voor jullie het mooiste kampioenschap tot dusver geweest?
uit de wedstrijd gespeeld volgens Schoenmakerquote:Op zondag 11 februari 2007 17:20 schreef kevin6188 het volgende:
Al iets meer duidelijk over hoe Sneijder er aan toe is?
vergeet perez niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Als Ajax woensdag geen 4-4-2 speelt met Leo en Babel, dan is HTC helemaal de weg kwijt.
zow..... en rennen over die wielerbaan in de Goffert... een giga kutwedstrijd; maar een sfeer en een dik feest.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vond zelf '89-'90 prachtig, olmdat het er toen al gelijk naar uit zag dat PSV voor de vijfde keer achter elkaar kampioen zou worden.
Echter begon het te rommelen in Eindhoven, en we kwamen steeds dichterbij. Na een spectaculaire 3-2 op PSV in het Olympisch waren we weer helemaal terug.
Op de een-na-laatste competitiedag leek het helemaal fout te gaan in een bomvolle Meer tegen Roda toen we in de tweede helft 0-2 achter kwamen, maar een zeer late gelijkmaker van Willems zorgde voor een enorme ontlading.
Gelijkspelletje bij NEC was vervolgens veldoende (voor beide ploegen, NEC bleef er zo in)
Zoiets zal het geweest zijn, ja. Ik was nog heel jong.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:16 schreef StarGazer het volgende:
Wanneer was dat? 1990?
quote:--------------------------------------------------------------------------------
'Ajax wil contract Martina verlengen'
--------------------------------------------------------------------------------
11 februari 2007
Ajax overweegt Javier Martina een nieuw contract aan te bieden, zo meldt Highlow.nl. De aanvaller van het beloftenelftal heeft in Amsterdam een aflopende verbintenis. Martina is aan een goed seizoen bezig in Jong Ajax, waar hij is uitgegroeid tot een vaste waarde. Ook doet hij mee aan de Master Class, een initiatief van de technische staf om aan de ontwikkeling van talentvolle Ajacieden te werken.
Martina heeft het naar zijn zin bij Ajax en zou graag langer willen blijven. "Ik voel dat ik steeds beter en beter word en heb er veel meer plezier in", zegt de twintigjarige rechtsbuiten. "Ik ben tevreden met mijn spel en mijn ontwikkeling."
Perez kan op het middenveld hoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vergeet perez niet.
Ok, hij heeft qua resultaten weer eens het gelijk aan zijn zijde, maar ik ben nog steeds niet echt overtuigd van HtC af en toe. Waar bleven die wissels nou? Hij doet die wissels, we winnen meteen. Dan kan hij toch niets anders doen dan met hun in de basis starten?
Directie: "We houden ons aan het heilig 4-3-3 systeem."quote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Als Ajax woensdag geen 4-4-2 speelt met Leo en Babel, dan is HTC helemaal de weg kwijt.
Ik zeg toch, die moet spelenquote:
Wat blaat je nu voor onzin.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:23 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Directie: "We houden ons aan het heilig 4-3-3 systeem."
![]()
Lijkt me ook ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |